Pojat, millaisiin tyttöihin ihastutte? Ja mistä tietää että poika on ihastunut?
Millaisista tytöistä pojat tykkää
8
139
Vastaukset
Pojat tykkää ihanista sievistä tytöistä, joilla on hymylevät suut ja kirkkaat silmät.
- Anonyymi
Sairasta vastata näihin teinien kirjoituksiin! Vanha mies!
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta vastata näihin teinien kirjoituksiin! Vanha mies!
Sairasta nähdä, tuossa minun vastauksessa jotain sairasta.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Sairasta nähdä, tuossa minun vastauksessa jotain sairasta.
On se vähän sairasta, kun viisikymppinen täällä puhuu "tytöistä". Täysi-ikäiset on naisia.
Anonyymi kirjoitti:
On se vähän sairasta, kun viisikymppinen täällä puhuu "tytöistä". Täysi-ikäiset on naisia.
Kyllä sitä tulee tytöteltyä täysi-ikäisiäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä ei kerro kuin fyysisen iän, henkisesti monet voivat olla pysähtynyt jopa 15 vuotiaan tasolle ja en ole varmaan kertaakaan nähnyt 18 vuotiasta "naista" joka osais käyttäytyä kuin aikuisen odottaisi käyttäytyvän.
Sama pätee miehiinkin, moni ei vaan kasva henkisesti aikuiseksi ennen kuin on
yli 30v lasissa. Anonyymi kirjoitti:
Ikä ei kerro kuin fyysisen iän, henkisesti monet voivat olla pysähtynyt jopa 15 vuotiaan tasolle ja en ole varmaan kertaakaan nähnyt 18 vuotiasta "naista" joka osais käyttäytyä kuin aikuisen odottaisi käyttäytyvän.
Sama pätee miehiinkin, moni ei vaan kasva henkisesti aikuiseksi ennen kuin on
yli 30v lasissa.Näin se on. Kiitos puolustuspuheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245162
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031372
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike191001viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168875En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37789