Miehet - näin helposti saat paljon naisia ja seksiä!

Anonyymi-ap

Vinkkinä miehille vilpittömästi tämä -Suomessa toimii vapaan seksuaalisuuden yhteisö XU(googleta), johon liittymällä ja pienellä vaivanäöllä, jota tää vaatii varsinkin alussa, saat aina seksiä etkä tarvitse maksaa siitä tai sitoutua vaan yhteen naiseen. Voit pyörittää vaikka kymmenien naisen rinkiä samaan aikaan, niin yhteisön miehet tekee ja saunailloissa saa sit Pro vinkkejä millä profiililla on kireä pillu ja muut edut - tää on hyvä panomiesten yhteisö! Me ollaan just niitä Himoksen panijoita joista lehdet kirjottaa :D
Matkatyötä tekevien miesten paratiisi on muuten myös, ei enää hotellikuolemia :D Liityt jäseneksi,luot itselles kuvallisen profiilin jossa on todella hyvä teksti. Huom. panosta tekstiin ja kuviin! ( voit kopioida lauseita muilta sivuston miehiltä) ja käyt muutamissa esim. baarimiiteissä näyttäytymäs livenä. Alku tosiaan vaatii vähän kikkailuja. Tutustut muutamiin ihmisiin, jotka "suosittelevat" sinua sivuilla/ takaavat et oot aito ihminen. Tää vaihe vaatii kärsivällisyyttä mutta palkinto odottaa. Paras vienti on jos oot profiilissasi herkkä mutta silti Dominoiva Mies, vähän salaperäinen ja etäinen niitä nää naiset kuolaa, halukas piiskaamaan näitä pervonaisia ja menemään mukaan pariskuntien leikkeihin ja ryhmäseksiin. Mutta ihan privatapaamisillakin saa sivuston kautta pillua. Naiset on täällä helppoja, siis todella! helppoja jos teet tuon alun työn hyvin. Naisia on monentyyppisiä ja ikäisiä, käytetyistä ja kulahtaneista nuoriin ja nätteihin. Mut tällä sivustolla " kaikki naiset on kauniita" ( lue pidetään seksihanat auki), ihan eri juttui kuulet sit siellä miesten saunoissa yms kun sanotaan niinkun on naisista. Mutta halutaan tietysti esittää tää homma kauniina naisia ajatellen, koska hei! Aika iso ilmainen etu tässä miehillä :D. Liittykää mukaan ette kadu. Terv.sivuston veteraani

10

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko oikeesti näin kun sanot? Finswinger on toistaiseksi aidoin, mitä olen löytänyt.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tsudilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tsudilla?

        Taudilla


      • Anonyymi

        Te finswingersin ja tuon toisen paskasivuston mainostajat voisitte suksia vittuun näiltä palstoilta joissa mainostaminen on kielletty.

        Te olette ihan itse ajaneet uusia asiakkaita lähtemään, joten kärsikää nyt tulon menetykset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te finswingersin ja tuon toisen paskasivuston mainostajat voisitte suksia vittuun näiltä palstoilta joissa mainostaminen on kielletty.

        Te olette ihan itse ajaneet uusia asiakkaita lähtemään, joten kärsikää nyt tulon menetykset!

        Tämähän koko seksi sivusto on täysi vitsi hupiukkojen temmellyskenttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te finswingersin ja tuon toisen paskasivuston mainostajat voisitte suksia vittuun näiltä palstoilta joissa mainostaminen on kielletty.

        Te olette ihan itse ajaneet uusia asiakkaita lähtemään, joten kärsikää nyt tulon menetykset!

        Joo finswingers on tosi hyvä, sieltä löytyy oikeaa seuraa.


    • Anonyymi

      Huomaa että aloittajalla ei ole oikeasti kokemusta edes naisista.

    • Anonyymi

      Sama vinkki naisille ! Itse oon pyörittänyt useita miehiä (ja naisiakin) xu:n avulla n. 4v. Seksiä saa ihan käsittämättömän paljon😄. Ja komeita miehiä riittää, samoin penthouseja ja poreammeita. Arvatkaa kerronko "oikeille deiteille" siitä?

      • Anonyymi

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


    • Anonyymi

      Kyllähän sieltä saa ne jotka saa myös muualta helposti.
      Eli ovat puheliaita, käyvät tapahtumissa, tekevät aloitteita jne...
      Itse olin 3v tuolla saamatta kertaakaan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe