Moi, Refluksi vaivan kanssa kamppailevana kysen tuosta lääkkeestä Gaviscon. Mistä sitä saa, onko se reseptilääke yms.?
Onko joku kokeullut jogurttivalmistta, joka hapatetaan itse jossain mystisessä asiassa? Jogurtti kuulemma sisältää terveellisiä aineita ja auttaa näihin närästysvaivoihin. Sain siitä vihjeen ja mietin pitäiskö investoida, joku paketti 6 viikoski maksaa n. 50 €. Onko jolain kokemuksia? Vastauksia odotellen.
Gaviscon lääke
4
4886
Vastaukset
- farmasisti
Saat sitä apteekista joko tabletteina tai nesteenä. Se muodostaa limakalvoa suojaavan kerroksen. Halpa ja suhteellisen hyvä lääke. Jos ei auta, kokeile jotain ns. happosalpaajaa. Ilman reseptiä saat famotidiinia (Pepcid) ja ranintidiinia (Ranixal)
- auttanut
Minulla kyseinen lääke on auttanut jonkin verran. Ainut huono puoli on se, että vaikutusaika on vain noin 2 tuntia, joten yötä vasten se ei ole riitävä. Onko se muuten ihan turvallinen lääke? Käyttöohjeessa ei ilmoitettu mitään, että kuinka kauan sitä voi käyttää turvallisin mielin ja montako krt päivässsä?
- abc
Gavisconi aina iltaisin. Ja sängyn pääty n.10 cm koholle, kyllä auttaa. tietysti ruokavalio muutenkin ja kokeile Silica tonicia ennen ruokailua. Jogurtit pahensi minulla kuten kaikki muukin hapan refluksitautiani.
- Anonyymi
Minulle auttoi tosi hyvin närästykseen ja seksihimot lisääntyivät. Siis tosi hyvä potenssi lääke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327