Aina nämä naishiihtäjät sortuvat samaan toimimattomaan virheeseensä. Aloitetaan kovaa ja johdossa reilun aikaa, sitten kun loppu matka häämöttää maaliin, niin voimat alkaakin hiipua, tänään mm Kerttu Niskanen mokasi ja väsyi kun peesaajat alkaa menemään oh i,paukut käytetty- Mistä tämä ikuinen onneton tyyli johtuu, eikö valmennus osaa neuvoa taktiikkaa niin että alku rynnistys ei tuo voittoa vaan sitten jäädään nopeimpien jalkoihin maalin odottaessa? Joka ainoa kerta sama onneton virhe toistaa itseään.Mitä hyötyä siitä on että koko matkan aika johdetaan ja perässä tulevat sitte ohittavatkin`? Pärmäkoski tekee aina niin ja tänään Kerttu Niksanen,maalissa valittaa että aloitin liian kovaa ,,,
Aina sama virhe ja moga hiihtäjillä-kovaa ja väsy.
Anonyymi-ap
3
152
Vastaukset
- Anonyymi
Kerttu kertoi haastattelussa kilpailun jälkeen, että hän on hyvä hiihtäjä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17696012l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Paitsi että mainitsi myös että voimat loppui-katsokaa jatkossakin näitä naisia Pärmäkoskea ja Niskasen Kerttua, huipulla mennään johtoasemissa,maalin lähestyessä jäävät sijoille 2 -5 parhaimmillaan. Valmennuksen taktiikkaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861550
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741085Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769