Kyllä minun nähdäkseni ihmiset kiinnostuvat herkemmin vaarallisista ja väkivaltaisista ihmisistä kuin tunnollisista, kunnollisista ja herkistä ihmisistä. Montako väkivaltarikollista maailmassa on, joilla ei ole joskus ollut kumppania? Tuskin kovin montaa. Monethan saavat vankilaankin rakkauskirjeitä. Kyllä ottajia tuntuu riittävän. Kuinka moni hiljainen nörttityyppi saa rakkauskirjeitä tuntemattomilta? Aivan liian moni jää ilman. Mitä ajatuksia tulee?
V**un paska elämä...
Anonyymi-ap
5
518
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin hommaat nörtti naaman Alibin kanteen niin alkaa kirjekavereita tulemaan
- Anonyymi
Pakottaja resuaja akat vaikuttaa olevan kuuminta hottia.
- Anonyymi
Löytyy jos tullakseen.
- Anonyymi
Sieniä sateella
- Anonyymi
Linnankundien naisystävät eivät oo henkiseltä tasoltaan " kaksisia". Se on se vanha sanonta vakka kanteensa valitsee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423