jos vaaka punnitsee asioita

vaakaan tutustunut

ja sitten kun päätöksen tehnyt, esimerkiksi tunteitaan paljastanut, heiluuko mieli edelleen vai onko tunteet pysyviä?

11

1897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka x 2

Minä seison aina valintani takana ja osaan vakuuttaa itseni siitä että tekemäni päätös on oikea. Tai pikemminkin että vääriä päätöksiä ei ole olemassa. :-) Minulta on vaikea saada esimerkiksi rakkaudentunnustusta, mutta sitten kun sen saa niin se on totisinta totta ja yleensä suhteellisen pysyvääkin laatua.

• asiasta

jos se on minulle tärkeä ja vakava juttu niin silloin mieltäni ei helposti muuteta eikä myöskää periaatekysymyksissä. muuten huuhaa jutuissa muutan mieltä tilanteen mukaan.
      en kerro tunteistani mut jos teen niin todella tarkoitan.. yleensä :P

• vaakaneiti

Kyllä ne tunteet heiluu laidasta laitaan. Välillä kuumaa ja välillä kylmää..

• joo

Jos vaaka saa vaan sen päätöksen tehtyä niin kyllä se sitten pitää mutta sen aikaan saaminen onkin sitten jo ihan eri asia. Se lopullinen päätös on pitävä mutta niitä päätöksiä voi ennen sitä olla useitakin. Otapa siitä sitten selvää milloin se lopullinen on kohdilla =)

• päätös nro 1?

Just vaaka kertoi rakastavansa mua (tota lausetta odottanut olenkin jo KAUAN) ja nyt sä sanot et se voikin olla vain alkusoittoa päätösrykelmässä... EI ei ei...

• VaakaNainen
        päätös nro 1? kirjoitti:

Just vaaka kertoi rakastavansa mua (tota lausetta odottanut olenkin jo KAUAN) ja nyt sä sanot et se voikin olla vain alkusoittoa päätösrykelmässä... EI ei ei...

että rakastaa, niin varmasti rakastaa, sitä ei kannata enää epäillä! Mä en ainakaan turhaan sellaista sanois jos en tarkottais!

• huokaus...
        VaakaNainen kirjoitti:

että rakastaa, niin varmasti rakastaa, sitä ei kannata enää epäillä! Mä en ainakaan turhaan sellaista sanois jos en tarkottais!

Vallan jo meinasin säikähtää ;) Olen nyt jo pari vuotta tuota lausetta venaillut kärsivällisesti, oli eka kerta kun hänen suustaan kuulin mitään r-sanaan liittyvääkään! Onko todellakin niin, että vaa'at voivat pähkäillä jopa vuositolkulla ovatko rakastuneita vai ei johonkin ihmiseen ??? Onneksi meikäläinen sattuu olemaan kärsivällistä sorttia...ööö...tai sit vaan todella rakastunut...

• VaakaNainen
        huokaus... kirjoitti:

Vallan jo meinasin säikähtää ;) Olen nyt jo pari vuotta tuota lausetta venaillut kärsivällisesti, oli eka kerta kun hänen suustaan kuulin mitään r-sanaan liittyvääkään! Onko todellakin niin, että vaa'at voivat pähkäillä jopa vuositolkulla ovatko rakastuneita vai ei johonkin ihmiseen ??? Onneksi meikäläinen sattuu olemaan kärsivällistä sorttia...ööö...tai sit vaan todella rakastunut...

että me vaakaihmiset mietitään tosi kauan jopa omia tunteitamme...
        Tää on niin vaikee selittää, mutta mulla meni tässä omassa suhteessani toooooooooooooosi piiiiiiiiiiiiiiiitkään enneku oikeesti ja todella sanoin mitä tunnen. Enkä odottanut toisenkaan sanovan mitään. Sitten sanottiin yhtäaikaa, ja siitä lähtien on pitänyt! Tottakai tunteet heilahtelee, jos tuntee välillä olevansa jotenki paitsiossa tai muuten loukattuna (huokaus)...
        Mutta se rakkauden tunne on ja pysyy, sitä ei ole helppo hävittää.
        Sit ku pelkää itse loukanneensa tai laiminlyöneensä kaveria, niin tulee kauhee hätä ja hyvittämisen tarve ja pitää päästä sanomaan niitä kauniita sanoja!

• cartsa
        VaakaNainen kirjoitti:

että me vaakaihmiset mietitään tosi kauan jopa omia tunteitamme...
        Tää on niin vaikee selittää, mutta mulla meni tässä omassa suhteessani toooooooooooooosi piiiiiiiiiiiiiiiitkään enneku oikeesti ja todella sanoin mitä tunnen. Enkä odottanut toisenkaan sanovan mitään. Sitten sanottiin yhtäaikaa, ja siitä lähtien on pitänyt! Tottakai tunteet heilahtelee, jos tuntee välillä olevansa jotenki paitsiossa tai muuten loukattuna (huokaus)...
        Mutta se rakkauden tunne on ja pysyy, sitä ei ole helppo hävittää.
        Sit ku pelkää itse loukanneensa tai laiminlyöneensä kaveria, niin tulee kauhee hätä ja hyvittämisen tarve ja pitää päästä sanomaan niitä kauniita sanoja!

Kyllä jos vaaka sanoo rakastavansa, niin se todella rakastaa. Itse olen nimittäin myös itsessäni sen huomannut, että mietin ja mietin pitkään sitä, että rakastanko todella ja sitten kun sydän ei sano enää mitään muuta kuin että rakastan, niin uskallan sen kertoa myös rakkaalleni.

Olen tällä hetkellä rakastumassa, toinen jo sanoi rakastuneensa minuun, mutta itse en sitä vielä sanonut.

• joo
        päätös nro 1? kirjoitti:

Vaaka siis olen itse ja jos sanon että rakastan niin sitä todella tarkoitan. En sano sitä koskaan ellen ole ihan sata varma. Aina se on se toinen ehtinyt ensin ja yleensä kun itse ei ole vielä ollut valmis sitä sanomaan, jäänyt vaan tyhmänä ja nolona hiljaiseksi. Mutta itellä se tulee hitaasti ja varmasti. Ketä tahaansa kun en kelpuuta niin kyllä jos jonkun kanssa alkaa niin kyllä ne sanatkin sieltä vielä tulevat. Kyllä sitä päässään pohtii asiat halki moneen kertaan ja monelta kantilta mutta kun ne ulos tulevat, ne ovat varmoja kanssa.

• Juulia
        joo kirjoitti:

Vaaka siis olen itse ja jos sanon että rakastan niin sitä todella tarkoitan. En sano sitä koskaan ellen ole ihan sata varma. Aina se on se toinen ehtinyt ensin ja yleensä kun itse ei ole vielä ollut valmis sitä sanomaan, jäänyt vaan tyhmänä ja nolona hiljaiseksi. Mutta itellä se tulee hitaasti ja varmasti. Ketä tahaansa kun en kelpuuta niin kyllä jos jonkun kanssa alkaa niin kyllä ne sanatkin sieltä vielä tulevat. Kyllä sitä päässään pohtii asiat halki moneen kertaan ja monelta kantilta mutta kun ne ulos tulevat, ne ovat varmoja kanssa.

Eksyin "vanhoille" sivuille ja löysin tällaisen ketjun. Nimittäin! Oon venannut kohta kaksi vuotta rakkaudentunnustusta vaakamieheltä, itse sen kertonut jo vuosi sitten. Tämä uros tehnyt tiettäväksi sen, miten viehättynyt minusta on ja miten ei halua menettää, mutta se se SE Suuri Tunnustus uupuu! Kärsivällisyys on ollut koetuksella, mutta en todellakaan ole tahtonut luovuttaa, sen verran suuuuuresta asiasta kyse.

Hei vaakamiehet ja -naisetkin, sanokaa mitä teen, että en kärsimättömyydessäni tee mitään ekstratyhmää???? Pitäiskö mun jättää mies huomiotta joksikin aikaa vai yhä uudelleen puhua rakkaudesta? SE nimittäin tuntuu todella hölmöltä ja yksipuoliselta.

Help!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2959
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2787
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2433
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2071
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2004
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1770
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      43
      1672
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1530
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1453
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26