Jotenki säälittää nää miehet. Mitähän niiden omat lapset niistä ajattelee? Isukilla on 30v nuorempi tai saman ikäinen nainen. Joka on isin kaa vain rahasta.
Miltä se tuntuu kun joku on sun kaa vain rahasta? Eikä se rakasta tai välitä susta oikeesti. Voiko siitä olla ylpeä? Ja kun vanhuus tulee lopulta niin jää kuitenkin yksin.
Sugar Daddy
16
214
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihmisen toivo on vain tämän elämän asioissa, mitä saa ja kokee nyt ja tässä, hän ei kaihda mitään eikä häpeile saadakseen sitä mitä elämällä on hänelle antaa. Siitä tuossakin ilmiössä on kyse. Vanhat äijät ja miksei ämmätkin jotka ovat elämänsä ehtoopuolella etsivät viimeisiä seikkailuja ennenkuin menevät helvetin liekkehin. Ehkä noistakin joitain yksittäisiä tulee katumaan elettyä elämää, harva kuitenkaan.
- Anonyymi
Kyllä minä hiukan luulen. Että jos ei suhteeseen anna kuin rahaa ja ostamalla palveluita jotka katoavat kuin tuhka tuuleen niinkuin rahakin. Niin yksinäisenä ja kurjana kuolee.
- Anonyymi
Tuossa on laitettu miehen elämään stereotyyppisiä oletuksia.
Entä jos mitään elämää ei ole ollut? - Anonyymi
...
Tämä ei ole uusi ilmiö. Kyllä miehet ja naiset ovat olleet raadollisia vuosituhannet. Miettikää nyt vaikka kuninkaita. Kyllä ne vaihtoivat nuorempiin kuningattariin pääasiassa. En tiedä löytyykö historiasta yhtään kuningasta joka olisi tyytynyt yhteen kauniiseen vaimoon, joka olisi vielä samaa ikäluokkaa. Köyhät toki osaavat tilaisuuden tullen toimia samalla tavalla. Suosittelen jokaiselle että omaksuisivat Raamatusta käsityksensä ihmisistä. Tulee vähemmän pettymyksiä vastaan. Se on ainoa kirja joka arvostelee ihmistä objektiivisesti.
- Anonyymi
Kyllä mä naisena maksan seksistä silloin tällöin, joten miksei mies saisi maksaa siitä? Oon tähän asti ajatellut että sokerisetäily on maksullisen vakipartnerin pitämistä, ei muuta. Oonko mä ymmärtänyt jotenkin väärin?
- Anonyymi
Olet oikeassa,pidän yhtä ja samaa parikymppistä naista seuralaisenani. Minä maksan hyvän korvauksen ja hän tulee luokseni aika-ajoin,ja emme harrasta seksiä jokakerta,juttelemme, juomme kahvit tai parit oluet,fiiliksien mukaan. Hän hankkii vain hieman lisätienestiä eikä se ole mielestäni huoraamista. Ja ehkäpä seksielämä vaimoni kanssa on myös parantunut.Vaimo ei siis tiedä minun sugargirlistä ja hyvä niin.
- Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa,pidän yhtä ja samaa parikymppistä naista seuralaisenani. Minä maksan hyvän korvauksen ja hän tulee luokseni aika-ajoin,ja emme harrasta seksiä jokakerta,juttelemme, juomme kahvit tai parit oluet,fiiliksien mukaan. Hän hankkii vain hieman lisätienestiä eikä se ole mielestäni huoraamista. Ja ehkäpä seksielämä vaimoni kanssa on myös parantunut.Vaimo ei siis tiedä minun sugargirlistä ja hyvä niin.
Vtun sairasta
- Anonyymi
Mikä sinä olet ketään arvostelemaan. Sinua ei kukaan ottaisi vaikka siitä maksettaisiin. Olet sisältä mätä.
- Anonyymi
Miehillä seksin tarve on erilainen (pakottavampi) kuin naisilla ja tuo järjestely tyydyttää molempia. Toinen saa seksiä ja toinen rahaa. Ei siinä ole mitään pahaa. Moni avioliitto toimii samalla periaatteella.
- Anonyymi
Kyllä, katsokaa gold digger-videoita netistä, niin totta se on tänäänkin. Siihen kun liimataan päälle yhteiskunnallinen status, niin yli puolet naisista on mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, katsokaa gold digger-videoita netistä, niin totta se on tänäänkin. Siihen kun liimataan päälle yhteiskunnallinen status, niin yli puolet naisista on mukana.
Häpeällistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeällistä
Niin on. Ja samat feministit kritisoi papparoita.
- Anonyymi
Monet varakkaat vanhemmat miehet haluavat jakaa sitä omalla työllä ansaittua rahaa sellaisiin mukaviin asioihin. Koska lapset eivät kunnioita, eivätkä ole ystävällisiä muutenkaan, niin hyvä käyttää varallisuus pois omana elinaikanaan. Hyvin yleistä.
- Anonyymi
Lyhyt matka hyväksikäyttöön ja varsinkin ala ikäisiin
- Anonyymi
Hyväksikäyttö on sitten molemminpuolista, eli vaihtokauppaa.
- Anonyymi
Ai siis nainen käyttää hyväkseen. Sitä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5211792Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san384743Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2542865Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1502664- 1151782
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo19116840 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.211931- 79879
- 82860
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv67835