Sugar Daddy

Anonyymi-ap

Jotenki säälittää nää miehet. Mitähän niiden omat lapset niistä ajattelee? Isukilla on 30v nuorempi tai saman ikäinen nainen. Joka on isin kaa vain rahasta.
Miltä se tuntuu kun joku on sun kaa vain rahasta? Eikä se rakasta tai välitä susta oikeesti. Voiko siitä olla ylpeä? Ja kun vanhuus tulee lopulta niin jää kuitenkin yksin.

16

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun ihmisen toivo on vain tämän elämän asioissa, mitä saa ja kokee nyt ja tässä, hän ei kaihda mitään eikä häpeile saadakseen sitä mitä elämällä on hänelle antaa. Siitä tuossakin ilmiössä on kyse. Vanhat äijät ja miksei ämmätkin jotka ovat elämänsä ehtoopuolella etsivät viimeisiä seikkailuja ennenkuin menevät helvetin liekkehin. Ehkä noistakin joitain yksittäisiä tulee katumaan elettyä elämää, harva kuitenkaan.

• Anonyymi

Kyllä minä hiukan luulen. Että jos ei suhteeseen anna kuin rahaa ja ostamalla palveluita jotka katoavat kuin tuhka tuuleen niinkuin rahakin. Niin yksinäisenä ja kurjana kuolee.

• Anonyymi

Tuossa on laitettu miehen elämään stereotyyppisiä oletuksia.

Entä jos mitään elämää ei ole ollut?

• Anonyymi

...
        Tämä ei ole uusi ilmiö. Kyllä miehet ja naiset ovat olleet raadollisia vuosituhannet. Miettikää nyt vaikka kuninkaita. Kyllä ne vaihtoivat nuorempiin kuningattariin pääasiassa. En tiedä löytyykö historiasta yhtään kuningasta joka olisi tyytynyt yhteen kauniiseen vaimoon, joka olisi vielä samaa ikäluokkaa. Köyhät toki osaavat tilaisuuden tullen toimia samalla tavalla. Suosittelen jokaiselle että omaksuisivat Raamatusta käsityksensä ihmisistä. Tulee vähemmän pettymyksiä vastaan. Se on ainoa kirja joka arvostelee ihmistä objektiivisesti.

• Anonyymi

Kyllä mä naisena maksan seksistä silloin tällöin, joten miksei mies saisi maksaa siitä? Oon tähän asti ajatellut että sokerisetäily on maksullisen vakipartnerin pitämistä, ei muuta. Oonko mä ymmärtänyt jotenkin väärin?

• Anonyymi

Olet oikeassa,pidän yhtä ja samaa parikymppistä naista seuralaisenani. Minä maksan hyvän korvauksen ja hän tulee luokseni aika-ajoin,ja emme harrasta seksiä jokakerta,juttelemme, juomme kahvit tai parit oluet,fiiliksien mukaan. Hän hankkii vain hieman lisätienestiä eikä se ole mielestäni huoraamista. Ja ehkäpä seksielämä vaimoni kanssa on myös parantunut.Vaimo ei siis tiedä minun sugargirlistä ja hyvä niin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa,pidän yhtä ja samaa parikymppistä naista seuralaisenani. Minä maksan hyvän korvauksen ja hän tulee luokseni aika-ajoin,ja emme harrasta seksiä jokakerta,juttelemme, juomme kahvit tai parit oluet,fiiliksien mukaan. Hän hankkii vain hieman lisätienestiä eikä se ole mielestäni huoraamista. Ja ehkäpä seksielämä vaimoni kanssa on myös parantunut.Vaimo ei siis tiedä minun sugargirlistä ja hyvä niin.

Vtun sairasta

• Anonyymi

Mikä sinä olet ketään arvostelemaan. Sinua ei kukaan ottaisi vaikka siitä maksettaisiin. Olet sisältä mätä.

• Anonyymi

Miehillä seksin tarve on erilainen (pakottavampi) kuin naisilla ja tuo järjestely tyydyttää molempia. Toinen saa seksiä ja toinen rahaa. Ei siinä ole mitään pahaa. Moni avioliitto toimii samalla periaatteella.

• Anonyymi

Kyllä, katsokaa gold digger-videoita netistä, niin totta se on tänäänkin. Siihen kun liimataan päälle yhteiskunnallinen status, niin yli puolet naisista on mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, katsokaa gold digger-videoita netistä, niin totta se on tänäänkin. Siihen kun liimataan päälle yhteiskunnallinen status, niin yli puolet naisista on mukana.

Häpeällistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häpeällistä

Niin on. Ja samat feministit kritisoi papparoita.

• Anonyymi

Monet varakkaat vanhemmat miehet haluavat jakaa sitä omalla työllä ansaittua rahaa sellaisiin mukaviin asioihin. Koska lapset eivät kunnioita, eivätkä ole ystävällisiä muutenkaan, niin hyvä käyttää varallisuus pois omana elinaikanaan. Hyvin yleistä.

• Anonyymi

Lyhyt matka hyväksikäyttöön ja varsinkin ala ikäisiin

• Anonyymi

Hyväksikäyttö on sitten molemminpuolista, eli vaihtokauppaa.

• Anonyymi

Ai siis nainen käyttää hyväkseen. Sitä tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      52
      11792
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      38
      4743
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      254
      2865
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      150
      2664
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      115
      1782
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      19
      1168
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      211
      931
    8. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      79
      879
    9. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      860
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      67
      835
    Aihe