Sokerikäyttöinen moottorisaha

Anonyymi-ap

Yllätyin kun katsoin uutisen, että tällainenkin on keksitty viimein. Hienosokerilla toimiva moottorisaha!

"Uutuus, hienosokerilla toimiva moottorisaha. Nyt voit kaataa kaupasta saatavaa hienosokeria uuteen DAn Sukker moottorisahaan 5kg, sekä tarvitset enää vain5dl rypsiöljyä. Laita moottorisahan pienoisuuni kuumenemaan 100 asteeseen ja 10 min kuluttua se on valmistanut sinulle valmiin käyttöseoksen, joka toimii polttoaineenasi n. 8h,
Käyttö on nyt edullista!
Hienosokeri on tulevaisuuden polttoaine ja siitä on paljon muuhunkin, kuten perinteiseen leivontaan, makeutusaineeksi, piparkakkutalojen aines-osaksi, sekä raesokeriksi.

Saha on hiljainen huonokuuloisille, desibelejä on vain 150db, joten kuulosuojaimien tarve ei ole välttämätöntä.

Hinta vain 40e kaikista R-kioskeista kautta maan.

Ominaisuuksia:

Tuotteen kuvaus: Hienosokerikäyttöinen moottorisaha DAn Sukker 222cc
Hienosokerikäyttöinen kolmitahtimoottori, 2,2 hv, 29,4 cm3.
Teho: 1,8 kW
Vyön pituus: 1225,4 cm
Paino ilman vyötä: 300,0 kg
Polttoainesäiliön tilavuus : 5kg
Rypsiöljysäiliön tilavuus: 160 ml km/h
Maksiminopeus: juosten metsikössä riippuen kuskin saappaista ja yleiskunnosta

DAn Sukker sahaan on saatavilla runsaasti erilaisia varaosia ja huolto pelaa ympäri maailman. Löytyy ensimmäisten joukossa. teräketjuja, kaulaketjuja, ketjuja, sekä ketjuja, ketjujen ketjuja, sekä lisäksi myös ketjuja.

Tervetuloa hankkimaan nyt kunnollinen ja edullinen DAn Sukker moottorisaha!

4

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nobelin palkinnon arvoinen keksintö !

    • Anonyymi

      Onko tyrävyö vakiovarusteena vai pitääkö itse hankkia ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe