Niin koska se pörssiromahdus tulee?

Anonyymi-ap

Vittu kun menin myymään osakkeet jo viikko sitten, parinkin omistamani yhtiön osake on noussut sen jälkeen jo varmaan 10% lisää.

46

725

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viime syyskuussa piti ostaa muunmuassa Valmettia kun osakkeen arvo oli noin 20 eurossa, no ei nyt enää viitsi ostaa kun se on jo 27,50 euroa.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­y­m­­­f­­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17697733j

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Vai vieläkö kannattaa ostaa muunmuassa Nestettä ja Valmettia näillä kursseilla? Näköjään mistään lamasta ole tietoakaan. Nousukausi senkuin jatkuu.

    • Anonyymi

      Harmi kun möin pois Ssab:n osakkeet sen Jp Morganin ennustuksen takia, pitäiskö ostaa takaisin kunnolla?

    • Anonyymi

      Jättiosinko tulossa ja on 3 vuoden kuluttua 10 euron osake tuo Ssab meinaan.

      • Anonyymi

        Vieläkö Turbo Saabbeja myydään?


    • Anonyymi

      Kuten huomaat, ajoitus ei onnistu.

      Kannattaako sitä siis edes yrittää.

      Säästä säännöllisesti pörssiin niin kiität itseäsi 30 vuoden päästä.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko säännöllistä kuukausisäästämistä esim indeksirahastoihin? Itsellä menee tällä hetkellä kuukausittain 150 euroa johonkin Op Premium 75 sijoituskoriin ja telekommunikaatio-obligaatioon. Olen siitä jotain 2000 euroa tappiolla reilun puolen vuoden ajalta.

        T: Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko säännöllistä kuukausisäästämistä esim indeksirahastoihin? Itsellä menee tällä hetkellä kuukausittain 150 euroa johonkin Op Premium 75 sijoituskoriin ja telekommunikaatio-obligaatioon. Olen siitä jotain 2000 euroa tappiolla reilun puolen vuoden ajalta.

        T: Aloittaja

        En tarkoita.

        Tarkoitan sitä, että jos haluat ostaa osakkeita, unohda ajoitus. Osta vaikka 3kk välein sopivalla rahasummalla, aivan sama mihin suuntaan kurssit on menossa.

        Noin tekemällä, joskus saat "halvalla" ja joskus maksat "vähän enemmän". Kurssien noustessa, sijoitustesi arvo nousee, kurssien laskiessa, saat halvemmalla lisää osakkeita.

        Itselläni on valmiit päivämäärät lyöty kalenteriin koska ostan, ja ihan okei on toiminut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita.

        Tarkoitan sitä, että jos haluat ostaa osakkeita, unohda ajoitus. Osta vaikka 3kk välein sopivalla rahasummalla, aivan sama mihin suuntaan kurssit on menossa.

        Noin tekemällä, joskus saat "halvalla" ja joskus maksat "vähän enemmän". Kurssien noustessa, sijoitustesi arvo nousee, kurssien laskiessa, saat halvemmalla lisää osakkeita.

        Itselläni on valmiit päivämäärät lyöty kalenteriin koska ostan, ja ihan okei on toiminut.

        Pakko vielä lisätä se, että jos sijoitushorisonttisi toimii viikon päähän, on tuohon kyllä vaikea antaa ohjeita.

        Sijoittaminen ei ole heikkohermoisen hommaa, eikä hätähousun. Osta ja pidä, vaikka seuraavat 30 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita.

        Tarkoitan sitä, että jos haluat ostaa osakkeita, unohda ajoitus. Osta vaikka 3kk välein sopivalla rahasummalla, aivan sama mihin suuntaan kurssit on menossa.

        Noin tekemällä, joskus saat "halvalla" ja joskus maksat "vähän enemmän". Kurssien noustessa, sijoitustesi arvo nousee, kurssien laskiessa, saat halvemmalla lisää osakkeita.

        Itselläni on valmiit päivämäärät lyöty kalenteriin koska ostan, ja ihan okei on toiminut.

        Itse yritän ajoittaa ostamiset siihen hetkeen kun osakkeiden arvo on mahdollisimman alhaalla ja myydä kalliilla, aika yksinkertaista matematiikkaa. Jälkeenpäin olen monta kertaa jossitellut miksi en luottanut omaan intuitiooni näissä asioissa. Aika monta kertaa olisin onnistunut ajoituksessa lähes täydellisesti mutta rohkeus toteuttaa on puuttunut.

        Toisaalta helppo sanoa jälkeenpäin että kun olisin silloin laittanut tuohon tai tuohon osakkeeseen vaikka 100 000 euroa niin nyt olisin rikas jos myisin. Käytännössä ei kuitenkaan uskalla sijoittaa noin isoa summaa yhteen kohteeseen mutta usein jälkeenpäin on helppo todeta että se olis kannattanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko vielä lisätä se, että jos sijoitushorisonttisi toimii viikon päähän, on tuohon kyllä vaikea antaa ohjeita.

        Sijoittaminen ei ole heikkohermoisen hommaa, eikä hätähousun. Osta ja pidä, vaikka seuraavat 30 vuotta.

        Eikai kukaan jaksa enää tässä iässä ajatella pitävänsä jotain osakkeita 30 vuotta, siinä ajassa olen luultavasti jo kuollut ja moni yhtiö on mennyt konkurssiin. Itse olen olen nyt 34-vuotias ja esim oma isä kuoli 64-vuotiaana. Mitä sillä rahalla enää haudassa teen? Itsellä ole edes jälkikasvua eikä tule. Kuka hullu nyt tällaseen maailmaan enää lapsia viitsisi tehdäkkään?

        T: Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai kukaan jaksa enää tässä iässä ajatella pitävänsä jotain osakkeita 30 vuotta, siinä ajassa olen luultavasti jo kuollut ja moni yhtiö on mennyt konkurssiin. Itse olen olen nyt 34-vuotias ja esim oma isä kuoli 64-vuotiaana. Mitä sillä rahalla enää haudassa teen? Itsellä ole edes jälkikasvua eikä tule. Kuka hullu nyt tällaseen maailmaan enää lapsia viitsisi tehdäkkään?

        T: Ap

        Sulla on erikoinen asenne elämään. Oletko varma että et ole masentunut tai ettei sinulla ole jotain muita mielen ongelmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko säännöllistä kuukausisäästämistä esim indeksirahastoihin? Itsellä menee tällä hetkellä kuukausittain 150 euroa johonkin Op Premium 75 sijoituskoriin ja telekommunikaatio-obligaatioon. Olen siitä jotain 2000 euroa tappiolla reilun puolen vuoden ajalta.

        T: Aloittaja

        Huono sijoitus kyllä valitettavasti. Otappa seuraavaksi sieltä Nordean laarista vaikkapa Japania ja Amerikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita.

        Tarkoitan sitä, että jos haluat ostaa osakkeita, unohda ajoitus. Osta vaikka 3kk välein sopivalla rahasummalla, aivan sama mihin suuntaan kurssit on menossa.

        Noin tekemällä, joskus saat "halvalla" ja joskus maksat "vähän enemmän". Kurssien noustessa, sijoitustesi arvo nousee, kurssien laskiessa, saat halvemmalla lisää osakkeita.

        Itselläni on valmiit päivämäärät lyöty kalenteriin koska ostan, ja ihan okei on toiminut.

        No tuollainen suositus ei kyllä johda hyviin voittoihin. Ellei ole todella paljoa varaa ja halua panna sijoituksiin. Silloin tuo käy päinsä. Huonot kuittaa epäonnistuneet. Jos pienemmillä summilla sijoittaa, niin ostaa mahdollisimman halvalla ja sellaisia missä itse uskoo olevan potentiaalia.

        Odottele rauhassa, kyllä niitä laskuja tulee ja sit ostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono sijoitus kyllä valitettavasti. Otappa seuraavaksi sieltä Nordean laarista vaikkapa Japania ja Amerikkaa.

        Ei tämä nyt mahdottoman huonolta näytä:

        https://www.op-mediapankki.fi/l/z9KHc_H6szR8

        Toki tuotot jää pienemmiksi kuin itse osakkeita ostaessa, mutta eihän tuo nyt mitenkään järisyttävän huono ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on erikoinen asenne elämään. Oletko varma että et ole masentunut tai ettei sinulla ole jotain muita mielen ongelmia?

        Tiedän olevani masentunut, mulla on ollut masennusdiagnoosi jo miltei 15 vuotta ja monia muitakin vakavia mielenhäiriöitä on, kaikista löytyy diagnoosit.

        T: Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono sijoitus kyllä valitettavasti. Otappa seuraavaksi sieltä Nordean laarista vaikkapa Japania ja Amerikkaa.

        Pääseekö tuosta edes omilleen? Tarkoitan että saanko edes sijoittamiani rahoja takaisin jos tuo rahasto jää tappiolle esim siinä 5 vuodessa joka on suositeltu sijoitusaika. Kuulemma aikaisemmin ei parane tuota irtisanoa tai sitten ainakin jää tappiolle. Nordeasta en voi ottaa mitään kun en ole Nordean asiakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä nyt mahdottoman huonolta näytä:

        https://www.op-mediapankki.fi/l/z9KHc_H6szR8

        Toki tuotot jää pienemmiksi kuin itse osakkeita ostaessa, mutta eihän tuo nyt mitenkään järisyttävän huono ole.

        OP Premium 75
        31.12.2022
        Sijoituspolitiikka
        Markkinoilla vallitsee edelleen korostunut epävarmuus. Sijoittavat seuraavat tarkasti
        globaalin inflaation kehittymistä ja keskuspankkien rahapolitiikan suuntaa.
        Yhdysvalloissa inflaatio osoittaa jo tasaantumisen merkkejä, mutta Euroopassa
        suunta on edelleen ylöspäin. Keskuspankkien toimet vaikuttavat merkittävästi eri
        omaisuusluokkien hintoihin ja ovat täten ensisijaisen tärkeitä markkinoiden suunnan
        kannalta. Vuoden 2022 heikot osakemarkkinatuotot johtuivat pääasiassa korkojen
        nousun aiheuttamasta arvostuskorjauksesta, mutta jatkon kannalta on tärkeää
        myös se, miten yritysten tuloksentekokyky kehittyy. Korkosijoituksia painoi viime
        vuonna puolestaan korkojen nousu ja luottoriskilisien leveneminen. Mikäli
        keskuspankeilta nähdään odotuksia kovempia toimenpiteitä tai yritysten tulokset
        kehittyvät odotuksia heikommin, voi markkinoiden mollivoittoinen vire jatkua vielä
        jonkin aikaa. Maltillisemmista osakkeiden arvostustasoista ja kohonneesta
        korkotasosta johtuen tilanne on kuitenkin tasapainoisempi kuin vuotta aiemmin ja
        sekä osake- että korkosijoitusten pidemmän aikavälin tuotto-odotukset ovat
        houkuttelevalla tasolla. Lyhyellä aikavälillä sijoittajan kannattaa varautua edelleen
        pomppuiseen kyytiin ja hallita sijoitustensa riskiä hajautuksen avulla.
        OP Premium 75 -sijoituskorin joulukuun tuotto oli -5,0% ja koko
        vuoden tuotto -13,5%
        OP Premium -sijoituskorit seuraavat OP Varainhoidon allokaationäkemystä.
        Osakkeiden osalta olemme edelleen pienessä alipainossa ja korkosijoitusten osalta
        vastaavasti ylipainossa. Uskomme että osakemarkkinoiden kehitykseen liittyy
        edelleen korostuneita riskejä, sillä keskuspankit kampanjoivat edelleen odotuksia
        tiukemman rahapolitiikan puolesta ja yritysten tuloksentekokykyä puolestaan painaa
        inflaation myötä kasvanut kustannuspaine. Osakemarkkinoiden sisällä pidämme
        edelleen eniten japanilaisista osakkeista ja korkojen sisällä puolestaan korkean
        luottokelpoisuuden yrityslainoista. Osa salkusta on sijoitettuna vaihtoehtoisiin
        sijoituksiin, kuten reaaliomaisuuteen.
        Korkean volatiliteetin ympäristöön kuuluu tuottojen reipas vaihtelu kumpaankin
        suuntaan ja joulukuu olikin vuorostaan heikko kuukausi markkinoilla. Globaalit
        osakemarkkinat tuottivat euroissa -7,6% kuukauden aikana ja eurosijoittajan
        näkökulmasta tuottoja painoi lisäksi dollarin merkittävä heikentyminen.
        Maantieteellisesti tarkasteltuna joulukuu oli toisinto marraskuusta, sillä euroalueen
        osakesijoittaja sai jälleen parhaat tuotot Euroopasta ja kehittyviltä markkinoilta ja
        vastaavasti heikoimmat tuotot Yhdysvalloista. Korkosijoitusten tuotot olivat niin
        ikään miinusmerkkisiä, sillä korot nousivat kuukauden aikana Atlantin molemmilla
        puolilla. Luottoriskilisissä ei sen sijaan tapahtunut merkittäviä muutoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse yritän ajoittaa ostamiset siihen hetkeen kun osakkeiden arvo on mahdollisimman alhaalla ja myydä kalliilla, aika yksinkertaista matematiikkaa. Jälkeenpäin olen monta kertaa jossitellut miksi en luottanut omaan intuitiooni näissä asioissa. Aika monta kertaa olisin onnistunut ajoituksessa lähes täydellisesti mutta rohkeus toteuttaa on puuttunut.

        Toisaalta helppo sanoa jälkeenpäin että kun olisin silloin laittanut tuohon tai tuohon osakkeeseen vaikka 100 000 euroa niin nyt olisin rikas jos myisin. Käytännössä ei kuitenkaan uskalla sijoittaa noin isoa summaa yhteen kohteeseen mutta usein jälkeenpäin on helppo todeta että se olis kannattanut.

        Pörssit romahti helmikuu 2022, sittemmin keikkuneet sinne ja tänne. Jotain myin --22 keväällä enne pahinta pudotusta. Suuria summia sijoituksissa ole, mutta jos kaikki olisin keväällä myynnyt, noin kolme tonnia olisi enemmän käytössä. Kun pankista tai sijoitus yhtiöstä aletaan ottamaan yhteyttä ettei kannata panikoida, jos lasku on alkanut, vaan pitäytyä sijoitussuunitelmassa, heti kaikki pois. Kun romahdus on tapahtunut, sitten ostetaan halvalla. Tuo kolme tonnia kestää kerätä monta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pörssit romahti helmikuu 2022, sittemmin keikkuneet sinne ja tänne. Jotain myin --22 keväällä enne pahinta pudotusta. Suuria summia sijoituksissa ole, mutta jos kaikki olisin keväällä myynnyt, noin kolme tonnia olisi enemmän käytössä. Kun pankista tai sijoitus yhtiöstä aletaan ottamaan yhteyttä ettei kannata panikoida, jos lasku on alkanut, vaan pitäytyä sijoitussuunitelmassa, heti kaikki pois. Kun romahdus on tapahtunut, sitten ostetaan halvalla. Tuo kolme tonnia kestää kerätä monta vuotta.

        " jos kaikki olisin keväällä myynnyt"
        " jos lasku on alkanut"

        Näin se menee.


    • Anonyymi

      On osakekaupoilla hyvin mahdollista rikastua nopeastikin - pitäisi vain olla sisäpiirissä ja massia joku satatonnia ylimääräistä.
      Köyhällä noiden kanssa puljatessa tahtoo vain mennä ikä ja hermot.

      • Anonyymi

        Miten paljon olet rikastunut tekemällä äkkinäisiä peliliikkeitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paljon olet rikastunut tekemällä äkkinäisiä peliliikkeitä?

        Jännä ettei näihin kysymyksiin saada koskaan vastauksia.

        Olisko sittenkin niin, että "tylsällä" puurtamisella, vuodesta toiseen korkoa korolle efektiä hyödyntäen, tehdään keskimäärin ne parhaat tulokset.


    • Anonyymi

      Joko pörssi lähti pysyvämmin laskusuuntaan vai onko vain 1 laskupäivä välissä?

      T: Ap

    • Anonyymi

      Saattoi mennä jo. Vaihtelee hieman osakkeittain. Yleensä suurimmat laskut tulee lopputalvesta eli alkukeväästä, Kesällä tai Elokuussa tai Lokakuussa. Riippuen osakkeesta.

      Hyvä nyrkkisääntö on. Osta mahdollisimman halvalla ja myy mahdollisimman kalliilla tai älä ollenkaan, jos tuottaa kokoajan hyvin.

    • Anonyymi

      Ite ajattelin ostaa Konetta ku huiteli jossain 38 eurossa. Ajattelin että ootetaan nyt vielä jos laskis lisää. No nyt 50 euroa. En ainakaan ostanut liian kalliilla (kun en ostanut lainkaan) ja se on parempi kuin ostamatta jättäminen. Olisi toki kannattanut ostaa, mutta jos ei osta halvalla ei ainakaan kalliilla kannata ostaa.

      • Anonyymi

        Sama homma itellä Nesteen kanssa, meinasin viime vuoden alkupuolella ostaa kun oli vielä jossain päälle 30 eurossa. Nyt on jo pidemmän aikaa Nesteen osakkeen arvo vaihdellut jossain 44-50 euron välissä.

        Orioniakin olin lähellä ostaa joku vuosi sitten 34 eurolla, en ostanut kun luulin että se on kallis, nyt Orion huitelee jossain likimain 54 eurossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma itellä Nesteen kanssa, meinasin viime vuoden alkupuolella ostaa kun oli vielä jossain päälle 30 eurossa. Nyt on jo pidemmän aikaa Nesteen osakkeen arvo vaihdellut jossain 44-50 euron välissä.

        Orioniakin olin lähellä ostaa joku vuosi sitten 34 eurolla, en ostanut kun luulin että se on kallis, nyt Orion huitelee jossain likimain 54 eurossa.

        Toki on Nesteen osake joskus ollut yli 60 euron osakekkin mutta en nyt viitsisi ottaa riskiä että näin ei olisikkaan enää muutamaan vuoteen ja tuolla hinnalla täytyy laittaa kerralla isompi summa osakkeisiin kuin silloin jos se olisi esim 30 euroa 45 euron sijaan. Tiedä sitten ymmärtääkö kukaan tätä mun logiikkaa.


    • Anonyymi

      Ota aloittaja Lifalla vielä pikavoitot. Arvioini mukaan nousee taas helmikuun aikana viimeistään yli euroon ja teet vielä tämän hetkiselläkin hinnalla puolet voittoa, myymällä sitten pois.

      Saman teki lifan osake viimekin vuonna. Kävi alhaalla ja nousi yli puolet parhaillaan oliko 1,30. Voittoa voi tehdä hyvin, jos uskaltaa ostaa tuhansia kappaleita.

      • Anonyymi

        Ei pidä ostaa kappaleita, vain ehjillä tekee jotakin.


      • Anonyymi

        Heh heh. Lifa, vaihto 21t euroa.

        Spekulointi mahdollisimman pienellä firmalla, mahdollisimman pienellä vaihdolla, mahdollisimman epävarmalla taloudellisella tilanteella ja tulevaisuudella, eihän tuosta voi mitään ikävää seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh. Lifa, vaihto 21t euroa.

        Spekulointi mahdollisimman pienellä firmalla, mahdollisimman pienellä vaihdolla, mahdollisimman epävarmalla taloudellisella tilanteella ja tulevaisuudella, eihän tuosta voi mitään ikävää seurata.

        No ei varmaankaan mitään ikävää voi seurata, paljonkos pitää satsasta että saa tuhansia Lifan osakkeita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmaankaan mitään ikävää voi seurata, paljonkos pitää satsasta että saa tuhansia Lifan osakkeita?

        Paljonko olet satsannut rahallisesti Lifaan?

        Haaveilet jostain pikavoitoista, että jos ostaisi konkurssikypsän pikkufirman osakkeita, mutta et uskalla itsekään laittaa ropojasi kiinni.

        Ymmärrän ettet ymmärrä, mutta tuolla tavalla et tule mitään saavuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko olet satsannut rahallisesti Lifaan?

        Haaveilet jostain pikavoitoista, että jos ostaisi konkurssikypsän pikkufirman osakkeita, mutta et uskalla itsekään laittaa ropojasi kiinni.

        Ymmärrän ettet ymmärrä, mutta tuolla tavalla et tule mitään saavuttamaan.

        Kyllä olen ostanut Lifaa. Huoolla matematiikan taidollakin voi laskea jos ostit nyt ku oli 36 senttiä ja myyt kun on taas 1.20. Yli puolet teet voittoa.


      • Anonyymi

        Menin tähän suositukseen mukaan, perjantaina ostin merkittävällä summalla lifaa ja nyt se ROMMAA.

        Olen pahasti tappiolla, saako tuon suosituksen antajalta korvauksia? Ei täällä näköjään ole tietoa vaan arvauksia.


    • Anonyymi

      Aloittaja omisti parikin yhtiötä...

    • Anonyymi

      Semmoista se pelaaminen on

      • Anonyymi

        Tämä palsta on mennyt ihan rulettipalstaksi.

        Nuoret juipit haaveilee pikavoitoista että jos olisin ostanut marraskuussa ja vide vade kun en ostanu enkä myynny tammikuussa ja nyt on jo 10 prosenttia !!! menetetty.

        jos ja jos ja sitten kun jos niin olisi ehkä varma tieto että jos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on mennyt ihan rulettipalstaksi.

        Nuoret juipit haaveilee pikavoitoista että jos olisin ostanut marraskuussa ja vide vade kun en ostanu enkä myynny tammikuussa ja nyt on jo 10 prosenttia !!! menetetty.

        jos ja jos ja sitten kun jos niin olisi ehkä varma tieto että jos

        Mistä itse haaveilet. +-0 tyytyväinen jos omansa pois saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on mennyt ihan rulettipalstaksi.

        Nuoret juipit haaveilee pikavoitoista että jos olisin ostanut marraskuussa ja vide vade kun en ostanu enkä myynny tammikuussa ja nyt on jo 10 prosenttia !!! menetetty.

        jos ja jos ja sitten kun jos niin olisi ehkä varma tieto että jos

        Kun tieto on varmaa, on myöhäistä hypätä junaan. Osake on jo kallis. Jos ja jos vain nyt kuuluu jos ja jos osakkeita meinaa poimia sallkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tieto on varmaa, on myöhäistä hypätä junaan. Osake on jo kallis. Jos ja jos vain nyt kuuluu jos ja jos osakkeita meinaa poimia sallkuun.

        Onko osake kallis jos se maksaa 30 euroa vai vasta sitten kun sen hinta nousee 50 euroon?


    • Anonyymi

      Tuota sanotaan shorttaamiseksi

    • Anonyymi

      Amerikkalaispankit on helppo kaataa jälkipörssissä, nytkin First republic pankin arvosta sulanut taas yli miljardi dollaria muutaman miljoonan myynnillä

    • Anonyymi

      Aikataulusta ei ole tietoa, mutta jos Investointi pankkiiri Neuvottelija Sami Miettinenkin on asiasta jo sitä mieltä, muitakin pankkeja uhkaa mennä nurin ollaan laskuni mukaan 6kk haarukassa. Paljolti riippuu millaista rahapolitiikkaa keskuspankeissa tehdään. Liian helppoa on flipata koko homma.

    • Anonyymi

      Kristalligeishakuulapalloista katson. 10.8.2023 romahtaa niin että myydä kannattaa pois ja alkaa sitten poimia pilkka hinttaan takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe