ABBA ELOKUVA

Anonyymi-ap

Bohemian Rhapsody-tyyppinen elokuva Abbasta olisi loistava idea nuori ruotsalaisnelikko etenee alkuaikojen pienistä ympyröistä tärkeimpien vaiheiden kautta maailman tietoisuuteen ja supertähteyteen sekä yhtyettä myöhemmin koetelleiden vaikeuksien ja avioerojen jälkeiseen hajoamiseen.Leffa ei tietenkään etenisi niin kronologisesti kuten ei Queen-elokuvakaan kunhan tärkeimmät eli alkuajat,euroviisuvoitto,läpimurto,Abba-mania,supertähteys,vaikeudet ja avioerot sekä hajoaminen,yllätyspaluu 40 vuotta myöhemmin sisältyisivät siihen.Ikivihreät hitit ja uudet tulevat klassikkobiisit sekä tärkeimpänä mahtavat näyttelijät tekisivät leffasta upean ja unohtumattoman.

7

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä varmaan Abba-elokuva saisis katsojia samoin kuin jos vaikka Beatleisista tai Led Zeppelinistä tehtäisiin elokuva. Aina jos jostain isosta ja tunnetusta bändistä tai artistista tehdään, niin katsojia saa, mutta jos tehtäisiin vaikka jostain ei ihan niin tunnetusta tai ei ainakaan monelle nykykuuntelijalle tunnetusta, niin tulisiko katsojia?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176978044

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Itse en aina niin välitä tällaisista artisteista ja bändeistä tehdyistä elokuvista, koska jos haluan tietoa jostain menen yleensä nettiin tai kirjastoon tai suoraan kuuntelen bändin tai artistin musiikkia, jos haluan tietää millaista se on.

Yksi hyvä artistista tehty elokuva on kuitenkin Tina Turnerista kertova "What´s love got to do with it".

• Anonyymi

ITE HALUAISIN ELOKUVAT NÄISTÄ
      DAVID BOWIE
      ANDY GIBB

• Anonyymi

MÄ HALUAISIN TOLLASEN BOHEMIAN RHAPSODY TYYLISEN ELOKUVAN KYLLÄ NÄHDÄ

• Anonyymi

Mielestäni roisi aikuisviihde-elokuva näistä abboista olisi suberia. Ensin pariskuntina, sitten Bengt ja Björn kaksin, toisaalla Agatha ja Frida parina.

• Anonyymi

Abba nyt oli niin turha ”bändi” että niistä mitään elokuvaa kukaan kaipaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2256
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      228
      2014
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1281
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1099
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      963
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe