taas oli äänekoskella haussa koordinaattori mikähän koordinaattorin virka seuraavaksi keksitään
koordinaattoori
14
862
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinähän olet nesteellä juoru koordinaattori
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17697914r
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sanos muuta. Keksitään.
- Anonyymi
Nähtävästi liikaa rahaa kun näitä tyhjäntoimittajia palkataan. Voisiko joku sisältä paljastaa tekeekö nämä jotain konkreettista kuntalaisten hyväksi. Tuntuu vaan et palaveria palaverien päälle. Ja siinäpä se kului taas yksi työpäivä. Kun ei tee mitään niin ei tule virheitä.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät yhteiskunnan elätti
- Anonyymi
Koordinoi ittesi muualle vinkumaan
- Anonyymi
Koordinaattorit usein palkataan hankerahoituksella. Esim Eu- rahoituksella. Usein hankkeet hyödyttä kaupunkia. Mutta hei, ilmeisesti heitä ei pitäis hyödyntää. Jos ei siis kaikki ymmärrä tarkoitusta…
- Anonyymi
Ja nyt nesteelle pitämään hätäkokous hopi hopi
- Anonyymi
Turhia paskaloisvakansseja.
- Anonyymi
Illi valittu siihen
- Anonyymi
Hanki lääkitys pipipää
- Anonyymi
Taas 🤣. Kukahan ny tarvii töitä.
- Anonyymi
Varmaan joku jolta sote vei töitä, pitää luoda joku näennäis virka jonka varjolla tutkii ja siirtää paperipinkkaa toisen viereen.
- Anonyymi
Miksi siellä yrityshautomossa tuntuu olevan useita työntekijöitä. Luulisi sillä perusteella ettei liikehuonestot olisi tyhjinä ja syntyvän ideoita miten saataisi haalia kunnon kultasuoni, mutta ei, näprätään pitserioiden tasolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043