Uuden uimahallin piha-alueelle puilla lämmitettävä sauna ja työttömät/maahanmuuttajat pusikoita poistamaan ja saunapuita tekemään.
Pakkaskuukausien ajaksi ainakin tämä...
Yleinen sauna
19
276
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kommentti, mutta paikaksi Haukiniemi, avontouintipaikan viereen.
Voisikohan joku sponsori lahjoittaa saunan ja puulämmitteisen kiukaan?- Anonyymi
Kannatan
- Anonyymi
Joo. Se olisi hyvä paikka.
Varmasti olis kävijöitä. - Anonyymi
Ja aloittajan puoluekanta oli Kokoomus tai Perussuomalaiset.
- Anonyymi
Hieman hankala laittaa työttömiä ym kyseiseen työhön. Kalliiksi tulee.
Ensin heidät pitää kouluttaa työhön ja opastaa koneiden ja työkalujen turvalliseen käyttöön. Heille täytyy työnantajan puolesta osoittaa työnjohtaja/valvoja. Heille täytyy järjestää sosiaalitilat ja työvaatteet ja henkilökohtaiset turvavälineet.- Anonyymi
Palkkakin pitäisi maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkakin pitäisi maksaa.
Niinpä ja työnantajan muut maksut. Jos yhdelle työntekijälle maksetaan 70e päivä (esim) niin työnantajalle se tulee tuplasti kalliimmaksi.
Tulisi aika kalliita saunapuita.
- Anonyymi
Mitäs jos ne saunojat itse tekisivät saunapuunsa?
- Anonyymi
Niin justiisa, kuin Lapissa autiotuvilla. Kaupunki toisi rekkakuorman kuivia
rankoja, pokasaha ja kirves kasalle ja siitä jokainen saunoja pilkkoisi itse
tarvittavat polttopuut, siinä tulisi samalla sopiva saunahiki aluksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarvittavat polttopuut, siinä tulisi samalla sopiva saunahiki aluksi!Pakkoko se on kaupungin hommata saunapuita, kukin tuo itse omansa, joko omasta taikka naapurin metästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoko se on kaupungin hommata saunapuita, kukin tuo itse omansa, joko omasta taikka naapurin metästä.
Sponsponsse kun ensiharventaa Pohjolankadun koivikkoa niin ei tule paljon kuljetuskustannuksiakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sponsponsse kun ensiharventaa Pohjolankadun koivikkoa niin ei tule paljon kuljetuskustannuksiakaan.
Ei kaupunkilaisreppanat saa tuoreita puita palamaan, pitäs kuivatella pari
vuotta ensin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarvittavat polttopuut, siinä tulisi samalla sopiva saunahiki aluksi!Niin tai saunokoon jokainen omassa saunassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaupunkilaisreppanat saa tuoreita puita palamaan, pitäs kuivatella pari
vuotta ensin.Siinähän tuota on monta tyhjää liiketilaa pohjolankadulla jossa koivuklapeja kuivatella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän tuota on monta tyhjää liiketilaa pohjolankadulla jossa koivuklapeja kuivatella.
Eikös se tyhjä liiketila savonkadulla, et sitten niinpaljon häiritsisi alueella hommissasi kun olisit.
- Anonyymi
Hieno idea olisi yleinen kunnon vanhanajan yleinen sauna. Rantoja riittää ja ei niin kalliilla ja hienolla tehtäis vaan tavallinen, ilman mukavuuksia
- Anonyymi
Googlaa Sompasauna Helsingissä.
- Anonyymi
Puuhamieheksi toriukko Hannu.
- Anonyymi
Käykö yleisessä saunassa yleisiä naisia ja miehiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048