Kokemäen vartijat

Anonyymi-ap

Uskaltaako Kokemäen Tokmannilta vielä käydä, kaveri kertoi että siellä pyörii porukkaa Vartija puvut päällä?

5

535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meinasikko jotain varastaa?
      Ite oon sellanen säätäjä, että sivustaseuraaja vois kattoakin epäilyttävästi, mutta ei minua kyllä vartija siat ole häirinny. En tosin ole mitään viiden sormen alennuksella hankkinutkaan.

• Anonyymi

Vartijat helvettiin!

• Anonyymi

On muuten ihan hemmetin ärsyttäviä, kun kulkevat välillä "askel ja paukaus" perässä ja kyttäävät, kun mitäkin rikollista, Mulla ei ole tarvetta varastaa mitään, joten tällasta umpirehellistä asiakasta tuollanen vain ahdistaa. Joskus tekis mieli sanoa jotakin, mutta ei uskalla, kun nykyään voi päästä vaikka hengestään näiden "wannabe" poliisien kynsissä.

• Anonyymi

Voi olla lyhyt pinna, parempi olla vaan hys hyss. Monellako on pahoinpitelytuomioita alla, sukupuoleen katsomatta? Ikinä ei pitäis päästää vartijoiksi eikä hoitajiksi henkilöitä joilla vihanhallintaongelmia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1540
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1190
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      172
      1070
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      882
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      861
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      848
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      838
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    10. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      763
    Aihe