Uskaltaako Kokemäen Tokmannilta vielä käydä, kaveri kertoi että siellä pyörii porukkaa Vartija puvut päällä?
Kokemäen vartijat
5
631
Vastaukset
- Anonyymi
Meinasikko jotain varastaa?
Ite oon sellanen säätäjä, että sivustaseuraaja vois kattoakin epäilyttävästi, mutta ei minua kyllä vartija siat ole häirinny. En tosin ole mitään viiden sormen alennuksella hankkinutkaan. - Anonyymi
Vartijat helvettiin!
- Anonyymi
On muuten ihan hemmetin ärsyttäviä, kun kulkevat välillä "askel ja paukaus" perässä ja kyttäävät, kun mitäkin rikollista, Mulla ei ole tarvetta varastaa mitään, joten tällasta umpirehellistä asiakasta tuollanen vain ahdistaa. Joskus tekis mieli sanoa jotakin, mutta ei uskalla, kun nykyään voi päästä vaikka hengestään näiden "wannabe" poliisien kynsissä.
- Anonyymi
Voi olla lyhyt pinna, parempi olla vaan hys hyss. Monellako on pahoinpitelytuomioita alla, sukupuoleen katsomatta? Ikinä ei pitäis päästää vartijoiksi eikä hoitajiksi henkilöitä joilla vihanhallintaongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643