Uskaltaako Kokemäen Tokmannilta vielä käydä, kaveri kertoi että siellä pyörii porukkaa Vartija puvut päällä?
Kokemäen vartijat
5
544
Vastaukset
- Anonyymi
Meinasikko jotain varastaa?
Ite oon sellanen säätäjä, että sivustaseuraaja vois kattoakin epäilyttävästi, mutta ei minua kyllä vartija siat ole häirinny. En tosin ole mitään viiden sormen alennuksella hankkinutkaan. - Anonyymi
Vartijat helvettiin!
- Anonyymi
On muuten ihan hemmetin ärsyttäviä, kun kulkevat välillä "askel ja paukaus" perässä ja kyttäävät, kun mitäkin rikollista, Mulla ei ole tarvetta varastaa mitään, joten tällasta umpirehellistä asiakasta tuollanen vain ahdistaa. Joskus tekis mieli sanoa jotakin, mutta ei uskalla, kun nykyään voi päästä vaikka hengestään näiden "wannabe" poliisien kynsissä.
- Anonyymi
Voi olla lyhyt pinna, parempi olla vaan hys hyss. Monellako on pahoinpitelytuomioita alla, sukupuoleen katsomatta? Ikinä ei pitäis päästää vartijoiksi eikä hoitajiksi henkilöitä joilla vihanhallintaongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834