..... kadonnut,kun poliisi ja oikeus kaipaavat?
Mihin on David M.....
8
610
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvähän se on lahkopomon pakoilla kun on vuosikymmeniä uunottanut rahaa pitkin maailmaa.
- Anonyymi
Miksi sinä viet rahaa toisilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä viet rahaa toisilta?
Tuollaisia typeryyksiäkö teidät pellet opetetaan tivaamaan niillä kursseillanne? Mene kouluun.
- Anonyymi
Ette tiedä scientologiasta mitään. Rahaa ne haluaa koska tarvitsevat jotain konkreetista asiansa tueksi.
- Anonyymi
Mitä sinä itse tiedät scientologiasta, itse aiheen tiedoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä itse tiedät scientologiasta, itse aiheen tiedoista?
Sen verran että tiedän kiertää moisen kusetuksen kaukaa.
- Anonyymi
Ei hän ole kadonnut mihinkään, valtamediathan kirjoittavat mysteerejä lukijoilleen. Mysteerit, kauhu ja kaaos myyvät hyvin, siinä valtamedian salaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936