Onko Huittisissa jo aurattu retkiluisteluun sopiva jäätikkö esim. Huittisjärvelle?
Tampereella kävin näsijärven jäällä ja ihastuin heti lajiin. Luistelin siilinkarille.
Onko Huittisjärvellä majakkasaarta, missä voisi hetkeksi luistelun lomassa pysähtyä nauttimaan kuumaa tyrninmarjamehua?
Luistelemaan Huittisissa
5
311
Vastaukset 5
- Anonyymi
Näsijärvellä on sen verta pienet virtaamat, jää kestää ja sinne kelpaa jo luistinratoja aurailla. Huittistenselän virtaamat on isona vesistönä ihan toista luokkaa. Tarvii olla kunnon pakkaskelejä muutama viikko putkeen, niin järven keskiselkäkin jäätyy umpeen. Ennen sinne ei kannata mennä luistelemaan eikä auraamaan mitään luistinlatuja.
- Anonyymi
Jahka saaraan luistelujää huittisjärvelle, lietekarille avataan mehupiste josa tarjoillaan mehua,krillimakkaraa ja kahvetta sekä ynnä muuta ravinnoksi kelpaavaa.
Tunnelmaa luamasa avovalkee krillikatoksesa josa voi lämmitellä tarvittaesa!
Lompsa mukaan!..palvelu ei ilmaista! - Anonyymi
Onko raijalanjärven vesi hyvän makuista ja puhdasta?
Voiko siitä keittää nuotiokahvit?- Anonyymi
Kyllä voi,kirkasta ja erityisen puhdas raijalanjärvi on vieläkin.
- Anonyymi
Nyt Raijalanjärven juomakelpoiset vedet ovat routarajan alapuolella. Sinne saakka kun kuopsuttaa, saa retkipannuunsa ristallinkirkasta ja takuuvarmaa huittislaista vettä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4401920- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39814Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri30763SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht440727- 55721
- 44665
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37581Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40576- 63563