Älkää tilatko pussit.comista mitään

Anonyymi-ap

Jos tulee lähetyksen kanssa ongelmia niin eivät vastaa kyselyihin mitään. Rahat menee hukkaan ja yritys pesee kätensä eikä lähde selvittämään asioita.

11

7413

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla hyviä kokemuksia. aina perille saapuneet.

• Anonyymi

Näinhän toimii varmaan kaikki laittomia tavaroita myyvät etäkauppiaat. Jos asiakas joutuu vaikkapa Tullin kanssa tekemisiin, asiakas saa hoitaa itse sotkunsa. Kannattaa siis tarkistaa tilauksen laillisuus ennakkoon ja varautua silti tilauksen rahojen menetykseen.

• Anonyymi

Kyseinen sivu ei myy mitään laitonta

• Anonyymi

Itse tilasin https://nikotiinipussit.com/ -osoitteesta 5 purkkia, mutta helevatan kallistahan tuo on ja toimitus oli helevatan hidas, melkein 2 viikkoa meni toimituksessa.

Mutta vielä kalliimpaa taitaa olla esim. nicotinell purkan syönti. Sehän maksaa 4mg jotain 11€ rasia, ja rasia kestää 2 päivää. Siihen menee äkkiä satasia.

• Anonyymi

Niin ja roskapostin määrä on törkeä myös tuosta osoitteesta ja peruminen ei vaikuta mitään. Kunnon törkimyksiä taitaa olla kaikki nämä nikotiinipussien myyjät.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Itse olen tilannut useasti pussit.com verkkokaupasta. Mitään ongelmia ei ole koskaan ollut ja toimitus ollut nopea. Viime viikolla tilasin keskiviikkoiltana ja toimitus oli jo perjantaina noudettavissa postista. Suosittelen!

• Anonyymi

Pussit.com tilattu 3 kertaan ja 2 viimeisellä kerralla jäi tolppa saamatta eikä koskaan saatu viimeisen tilauksen puuttunutta tolppaa. Tilataan jatkossa muualta enkä suosittele

• Anonyymi

Pussit.con. tilasin 6 kiekkoa, tuli 3. lupaavat lähettää loput 3 mutta vain tyhjiä lupauksia. ei kannata tuolta tilata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      138
      907
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      667
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      117
      588
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      588
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      530
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      493
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      472
    Aihe