Palkki mökkitalkkarille

Anonyymi-ap

Oli lokakuun alku ja päätimme Mikan kanssa käydä vielä mökillä katsomassa, että kaikki on kunnossa talvea vasten. Lähdettiin iltapäivällä ajelemaan kohti Mäntyharjua. Kun tulimme mökkitietä Erkin talon kohdalle, huomasimme Erkin pihassa touhuamassa. Niinpä kurvattiin pihaan moikkaamaan häntä. Mika oli varannut pienen alkoholipitoisen muistiaisen Erkille ja ajattelimme antaa sen tässä yhteydessä. Erkki kutsui meidät sisälle ja eihän meillä mikään kiire ollut, joten ihan mukava vähän rupatella kesän kuulumisia.
Aika kului ensin kahvitellen ja sitten Erkki sanoi, että eiköhän avata tuo tuomanne pullo ja maisteta. Siinä sitten tehtiin kuppi jos toinenkin – minä otin vähän varovaisemmin kuin miehet.
Jossain vaiheessa Mika sitten kysyi Erkiltä, miten näissä maisemissa liikkuu naisväkeä (Erkkihän oli poikamies). No eipä heitä tänne juurikaan eksy, vaikka mukavaahan se olisi, Erkki vastasi. Mika oli jo aika tuiskeessa ja sanoikin, että nythän meillä on täällä naiskauneutta paikalla. Oletko Erkki samaa mieltä, että nainen on kauneimmillaan ilman vaatteita, hän jatkoi. No niinhän se on, vastasi Erkki.
Tuossa vaiheessa saatoin jo vähän arvailla, mihin oltaisiin menossa ja jotenkin se tuntui kiihottavalta. Mika katsoi minua ja kysyi, miten olisi Minna, jos keventäisit vaatetusta, saataisiin Erkin kanssa silmänruokaa. Katsoin hetken Mikaa ja kysyin, oliko hän tosissaan. Totta kai olen ja onhan se reilua, että sinäkin omalta osaltasi korvaat Erkille jotenkin hänen avustaan. Sitten Mika ohjeisti minua seuraavasti:
Ota ensin paita ja rintsikat pois. Tein kuten hän pyysi ja sitten minun piti mennä Erkin eteen ja antaa hänen tunnustella rintojani. Erkki tarttuikin molempiin rintoihini ja hieroi ja puristeli niitä. Nännit sojottivat kovina kiihotuksesta. Sitten annat Erkin vähän maistella ja imeä nännejäsi, Mika ohjeisti ja minä toimin sen mukaisesti. Tuntui hyvältä, kun Erkki imi rintojani. Tunsin, miten kiihotuin yhä enemmän.
Käänny sitten selin Erkkiä kohti, niin hän saa riisua sinulta loput vaatteet. Ei kestänyt kuin hetken, niin seisoin siinä ihka alastomana Erkin edessä. Mika jatkoi: Ota sitten sopiva haara-asento ja kumarru reilusti eteenpäin, jotta Erkki saa katsoa kosteaa pilluasi. Tuntui tosi kiihottavalta, kun tiesin, että Erkki katsoo aivan läheltä kosteaa ja kiimaista pilluani. Erkki kokeili sormellaan rakoani ja totesi sen märäksi. Sitten Mika huomasi banaanin pöydällä ja sanoi.
Sinähän olet Minna aina halunnut kokeilla, miltä banaani tuntuisi pillussasi vai mitä. Niinhän minä olen, sain sanotuksi. Ota sinä Erkki tämä ja virittele sen avulla Minnaa eteenpäin. Erkki otti banaanin ja alkoi ensin hieroa sen kärjellä kosteaa rakoani ja alkoi sitten hitaasti työntää sitä pilluuni. Se tuntui yllättävän hyvältä, kun Erkki pumppasi sillä kiimaista rakoani. Mika ilmeisesti huomasi, että kiihotuin niin voimakkaasti, että minulta tulisi ihan kohta. Hän pyysikin Erkkiä ottamaan banaanin ulos, jotta saadaan pitkitettyä minun nautintoani. Sitten voit Minna nojata tuohon pöytään ja katsoa tänne minuun päin. Erkki saa nyt panna sinua oikein kunnolla takaapäin. Minä haluan nähdä kasvosi, kun sinulta tulee.
Siinä minä olin kiimainen ja halukas pillu tarjolla Erkille. Erkki riisui nopeasti housunsa ja tarttui isoilla karheilla käsillään lanteistani ja työntyi hitaasti sisälleni. Erkki työnteli hiljakseen sisään ja veti välillä ulos, kunnes Mika sanoi, että pane nyt Minnaa oikein kunnolla ja rajusti. Siitä hän pitää.
Erkki otti voimakkaan otteen lanteistani ja alkoi panna minua niin, että litinä kuului pillustani. Se tuntui niin mahtavan hyvältä. Muutama minuutti meni, kun tunsin orgasmin tulevan. Pilluni alkoi supistella ja huohotin Erkille, että paina nyt niin syvälle kuin saat ja laske koko satsi sisälleni. Valtava orgasmi värisytti koko vartaloani ja miltei huusin nautinnosta. Taisit saada oikein kunnolla, Mika sanoi. Todellakin, vastasin.
Sitten Erkki vetäytyi pillustani ja antoi minulle talouspaperia, jotta pystyin pyyhkimään enimmät spermat haaroistani.
Kiitos Mika ja kiitos Erkki, tämä oli ihanaa. Voidaan varmaan ottaa joskus uusiksikin, sanoin miehille. Ilman muuta nyökyttelivät molemmat miehet.

6

4715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä nyt pääset naapuriin ihan miehesi luvalla.
      Monikohan Erkin metsästyskaveri on jo nähnyt sinusta otetut kuvat ja filmit??

      • Anonyymi

        Tarinoitahan nämä ovat. 😂🤣😅😆🤭🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinoitahan nämä ovat. 😂🤣😅😆🤭🤗

        Miksi olet täällä? Laukoaksesi suuria viissuksiasi vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet täällä? Laukoaksesi suuria viissuksiasi vai?

        Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi kjäh kjäh 😅🤣

        Idiootti kjähkjäh. Sulla on vaippa taas märkänä. Pyydä äitiä avuksi, ellet itse osaa vaihtaa. Haiset.


    • Anonyymi

      Erkillä käy hyvä tuuri kun on tuollainen mökkiläinen lähellä. Olisipa minullakin samanlainen nainen jolle voisi kuitata palvelus palveluksella😁

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe