Kaikkinainen humpuukin kirjoittelu on äärimmäisen huonoa viestintää

Anonyymi-ap

Olisi tärkeätä että ne henkilöt joilla on heräystä, omatunto vaivaa vääristä valinnoista ja teoista, että he saisivat kuvan terveestä kristinuskosta, ja OIKEAN kuvan Kristuksesta.

Päivästä toiseen lilluva kirjoittelu kaikien maailman lillukanvarsista, siis ihmisopista, ihmiskäskyistä, eri liikkeissä omaksutuista isien perinnäissäännöistä, karkoittaa TODELLISESTI autuutta etsivät henkilöt.

Joka lihastaan (= itsestään) autuutta etsii, yrittämällä jalostaa sitä taivaskelpoiseen muotoon, hän elää itsepetoksessa. Sellaiset opit pitää vetää WC:stä alas.

Totuus on, ettei ole kuin YKSI tie, se on usko Jeesukseen Kristukseen, joka verellään ja ruumiinsa uhrilla ansaitsi minulle autuuden, ja odottaa vain sitä, että ihmiset ottaisivat tämän LAHJAN vastaan.

Niin moni on halukas ostamaan autuuden, maksuksi on loputtomasti rojua tarjolla. "Elä siveästi, lue vireästi, rukoile, tee sitä ja tee tätä, tätä älä tee, äläkä tätä."

Otettuaan Kristukselta lahjan vastaan armosta, ilman omia ponnisteluja ja töitä, saa optiona halun elää Jumalan tahdon mukaista elämää, saa myös ilon ja rauhan, joka tulee Jumalan lahjoista ja syntien anteeksisaamisesta.

Tässä on tie, sinulle sisar ja veli, jota synnit on alkaneet vaivaamaan, sinulle joka tunnet ettei sinusta ollut yrityksistäsi huolimatta Jumalan tahdon täyttäjäksi. Nyt saat kaiken valmiina Jeesukselta, ilman rahaa ja hintaa. Tässä ja nyt, kun tämän uskot, sen jo omistat.
Jeesuksen nimessä ja veressä syntisi on sovitettu, mene rauhaan.
Aamen!🙏😇

5

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avauksen ensimmäisen kappaleen toivossa on tietysti hyvä elää, tai ainakin tulisi elää.

      Onko tää kirjoittaja nyt sitten SE vaito?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mistä löysit Kristuksen? Voisi pian luulla että se oli joku parempi keskustelupalsta johon herättyäsi satuit tulemaan ja sit tulit uskoon. Jos ei, niin miksi oletat jonkun muun Kristuksen täältä löytävän?

    • Anonyymi

      Yli 72 vuotta olen kulkenut Kristuksen seurassa, Jumalan armosta.
      Ei ole mitään syytä, miksi en kertoisi Kristuksesta muillekkin! Päinvastoin, tämä ilosanoman kertominen muillekkin, on Jeesuksen KÄSKY minulle.

      Ei ole sillä ihmisellä pelastuksen toivoa, joka vähäisessäkään määrin alkaa pelastuksen asiassa luottamaan itseensä taikka toisiin ihmisiin.
      Ikävä kyllä! Hukutus tähän on suuri, jos hengellinen sokeus on johtanut mielen harhakuviin (valheeseen) menestyneestä kilvoituksesta.

      Siksi on niin tärkeätä, että synti pysyy syntinä, silloin ihminen pysyy pienenä, armon kerjäläisenä. Syntisten on hyvä olla, heillä on Vapahtaja, heillä on lunastaja, heillä on sovintoveri joka on elämän vesi. Kristuksen veri pesee pois synnit. Tämän veren pulppuava lähde on Kristuksen haavoissa.


      Hepr. 9:22 Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.

      • Anonyymi

        Millaisilla autoilla ajelit 1970 -luvun alkupuolella?

        Ei tuo 72 vuotta taida olla ihan koko totuus, vai onko?

        Kirjoitat itse tärkeimmästä asiasta nyt kuitenkin todella hyvin. Mutta voisihan muustakin vähän?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe