Kuljin valohoidossa syksyllä ja hyvin auttoi. Keväällä saisin toisen kerran valohoitoa. Ongelmana pitkä matka, puoli päivää menee matkoineen. Laitteen vuokrausmahdollisuutta lähialueilla ei ole. Jos ostaisi pienen valohoitolaitteen. Onko kellään kokemuksia?
Valohoito laite
3
846
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin Kiinasta Aliexpressiltä pienen valohoitolaitteen. Sellainen kädessäpidettävä tai saa sen klipsulla kiinni kaapinreunaan tms. Ongelma oli aluksi väärä pistoke laitteessa, mutta adapterilla sain sen jotenkuten korjatuksi. Käytin sitä viime talven pari kertaa viikossa. Pidin sitä 2-3 minuuttia noin 5 cm päässä hoidettavasta ihosta. Esimerkiksi sääreen kolme tuollaista jaksoa eri suunnilta. Koko homma vei yleensä noin tunnin, jotta kaikki paikat oli käyty läpi. Psoriasis hävisi pikkuhiljaa pääosin. Kesällä olen sen sijaan ottanut aurinkoa ja käynyt etelässä. Tauti on hyvin pysynyt kurissa . Valohoito on paljon tehokkaampi hoito kuin ihotautilääkärin määräämät rasvat. Otan melanooman riskin lisääntymisen vastaan, sillä tulokset ovat sen verran hyviä. Psoriasis näyttäisi minulle olevan jonkinlainen auringonvalon puutteesta johtuva sairaus. Minä en ole siis mitenkään terveydenhoidon asiantuntija. Kerron omasta kokemuksesta ja jokainen näitä tietoja käyttävä toimii omalla riskillään !
- Anonyymi
Aurinko toimi minulla ennen hyvin kummasta syystä se keino ei enään tepsinyt, harmi.
- Anonyymi
Miten totesit, että psorisi hävisi juuri laitteen ansiosta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1314704Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka723461Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b531596Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja31466- 991294
- 1931023
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek1841017Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma130979Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552969Martina Aitolehti paljastaa ex-avoliitosta - Karu seuraus tyttärille
Martina Aitolehti erosi luksuselämää viettäneestä liikemies Stefan Thermanista v. 2020. Aiemmin hän oli naimisissa media72847