Valohoito laite

Anonyymi-ap

Kuljin valohoidossa syksyllä ja hyvin auttoi. Keväällä saisin toisen kerran valohoitoa. Ongelmana pitkä matka, puoli päivää menee matkoineen. Laitteen vuokrausmahdollisuutta lähialueilla ei ole. Jos ostaisi pienen valohoitolaitteen. Onko kellään kokemuksia?

3

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tilasin Kiinasta Aliexpressiltä pienen valohoitolaitteen. Sellainen kädessäpidettävä tai saa sen klipsulla kiinni kaapinreunaan tms. Ongelma oli aluksi väärä pistoke laitteessa, mutta adapterilla sain sen jotenkuten korjatuksi. Käytin sitä viime talven pari kertaa viikossa. Pidin sitä 2-3 minuuttia noin 5 cm päässä hoidettavasta ihosta. Esimerkiksi sääreen kolme tuollaista jaksoa eri suunnilta. Koko homma vei yleensä noin tunnin, jotta kaikki paikat oli käyty läpi. Psoriasis hävisi pikkuhiljaa pääosin. Kesällä olen sen sijaan ottanut aurinkoa ja käynyt etelässä. Tauti on hyvin pysynyt kurissa . Valohoito on paljon tehokkaampi hoito kuin ihotautilääkärin määräämät rasvat. Otan melanooman riskin lisääntymisen vastaan, sillä tulokset ovat sen verran hyviä. Psoriasis näyttäisi minulle olevan jonkinlainen auringonvalon puutteesta johtuva sairaus. Minä en ole siis mitenkään terveydenhoidon asiantuntija. Kerron omasta kokemuksesta ja jokainen näitä tietoja käyttävä toimii omalla riskillään !

• Anonyymi

Aurinko toimi minulla ennen hyvin kummasta syystä se keino ei enään tepsinyt, harmi.

• Anonyymi

Miten totesit, että psorisi hävisi juuri laitteen ansiosta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tappo Kajaanissa

Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      60
      2654
    2. Kuka mielessäsi pyörii?

Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      175
      2556
    3. Nyt kaikki joukolla....

...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      28
      2072
    4. Miten paljon

Haluat häntä????
      Ikävä
      89
      1868
    5. KUNNIA MENI - MAINE KASVOI tuomio tuli, ravakat sakot ja korvauksia!

Nyt se sitten paukahti. Kajaanin johtava poliitikko Pasi Kilpeläinen ps. sai Kainuun Käräjäoikeuden tuomion! Sakkoa tu
      Kajaani
      139
      1601
    6. Oletko jo unohtanut minut mies?

Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      22
      1557
    7. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      266
      1532
    8. Laskutehtävä

Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      98
      1425
    9. Kela häätää tuhansia muuttamaan halvempaan asuntoon

https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20115291 Kulut voivat nousta tuhansiin euroihin per häädetty. Tuosta on vaikea enää
      Maailman menoa
      303
      1302
    10. Kuvittele että olen hän

Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      74
      1213
    Aihe