Kuljin valohoidossa syksyllä ja hyvin auttoi. Keväällä saisin toisen kerran valohoitoa. Ongelmana pitkä matka, puoli päivää menee matkoineen. Laitteen vuokrausmahdollisuutta lähialueilla ei ole. Jos ostaisi pienen valohoitolaitteen. Onko kellään kokemuksia?
Valohoito laite
3
501
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin Kiinasta Aliexpressiltä pienen valohoitolaitteen. Sellainen kädessäpidettävä tai saa sen klipsulla kiinni kaapinreunaan tms. Ongelma oli aluksi väärä pistoke laitteessa, mutta adapterilla sain sen jotenkuten korjatuksi. Käytin sitä viime talven pari kertaa viikossa. Pidin sitä 2-3 minuuttia noin 5 cm päässä hoidettavasta ihosta. Esimerkiksi sääreen kolme tuollaista jaksoa eri suunnilta. Koko homma vei yleensä noin tunnin, jotta kaikki paikat oli käyty läpi. Psoriasis hävisi pikkuhiljaa pääosin. Kesällä olen sen sijaan ottanut aurinkoa ja käynyt etelässä. Tauti on hyvin pysynyt kurissa . Valohoito on paljon tehokkaampi hoito kuin ihotautilääkärin määräämät rasvat. Otan melanooman riskin lisääntymisen vastaan, sillä tulokset ovat sen verran hyviä. Psoriasis näyttäisi minulle olevan jonkinlainen auringonvalon puutteesta johtuva sairaus. Minä en ole siis mitenkään terveydenhoidon asiantuntija. Kerron omasta kokemuksesta ja jokainen näitä tietoja käyttävä toimii omalla riskillään !
- Anonyymi
Aurinko toimi minulla ennen hyvin kummasta syystä se keino ei enään tepsinyt, harmi.
- Anonyymi
Miten totesit, että psorisi hävisi juuri laitteen ansiosta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950