Kuljin valohoidossa syksyllä ja hyvin auttoi. Keväällä saisin toisen kerran valohoitoa. Ongelmana pitkä matka, puoli päivää menee matkoineen. Laitteen vuokrausmahdollisuutta lähialueilla ei ole. Jos ostaisi pienen valohoitolaitteen. Onko kellään kokemuksia?
Valohoito laite
3
523
Vastaukset
- Anonyymi
Tilasin Kiinasta Aliexpressiltä pienen valohoitolaitteen. Sellainen kädessäpidettävä tai saa sen klipsulla kiinni kaapinreunaan tms. Ongelma oli aluksi väärä pistoke laitteessa, mutta adapterilla sain sen jotenkuten korjatuksi. Käytin sitä viime talven pari kertaa viikossa. Pidin sitä 2-3 minuuttia noin 5 cm päässä hoidettavasta ihosta. Esimerkiksi sääreen kolme tuollaista jaksoa eri suunnilta. Koko homma vei yleensä noin tunnin, jotta kaikki paikat oli käyty läpi. Psoriasis hävisi pikkuhiljaa pääosin. Kesällä olen sen sijaan ottanut aurinkoa ja käynyt etelässä. Tauti on hyvin pysynyt kurissa . Valohoito on paljon tehokkaampi hoito kuin ihotautilääkärin määräämät rasvat. Otan melanooman riskin lisääntymisen vastaan, sillä tulokset ovat sen verran hyviä. Psoriasis näyttäisi minulle olevan jonkinlainen auringonvalon puutteesta johtuva sairaus. Minä en ole siis mitenkään terveydenhoidon asiantuntija. Kerron omasta kokemuksesta ja jokainen näitä tietoja käyttävä toimii omalla riskillään !
- Anonyymi
Aurinko toimi minulla ennen hyvin kummasta syystä se keino ei enään tepsinyt, harmi.
- Anonyymi
Miten totesit, että psorisi hävisi juuri laitteen ansiosta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421840
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir274951- 35828
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78777Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10682Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44661Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48646- 43620
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53612