Vanha mies: "Kuunteletteko te nuoret ihmiset minua kertaakaan? Ketogeeninen dieetti on ainoa oikea tapa hoitaa diabetesta. Se on toiminut minulla jo vuosia."
Diabetesliiton asiantuntijalääkäri: "Hyvä herra, kuulen mielelläni mielipiteesi, mutta on tärkeää huomata, että tutkimusten mukaan hiilihydraattipitoinen ruokavalio, jossa painotetaan kuituja ja kompleksisia hiilihydraatteja, on diabeetikoille yleensä parasta."
Vanha mies: "Te ette tiedä mitä puhutte. Ketogeeninen dieetti on ainoa asia, joka on pitänyt verensokerini tasaisena. En ole syönyt leipää tai pastaa vuosiin."
Diabetesliiton asiantuntijalääkäri: "Se on hienoa, että dieetti on toiminut sinulle hyvin. Kuitenkin on tärkeää huomata, että ketogeeninen dieetti ei ole sopiva kaikille diabeetikoille ja se voi aiheuttaa monia terveysriskejä pitkällä aikavälillä, kuten kolesteroliarvojen nousua."
Vanha mies: "Te ette tiedä mitään. Minulla on ollut kaikki arvot täydellisesti hallinnassa koko ajan kun olen syönyt ketogeenisesti."
Diabetesliiton asiantuntijalääkäri: "Tämä on hyvä esimerkki siitä, että jokaisella ihmisellä on erilaiset tarpeet ja jokaisella ruokavalio voi toimia eri tavalla. Se on tärkeää, että diabeetikko keskustelee ruokavalionsa suunnittelusta ja seurannasta lääkärin tai ravitsemusterapeutin kanssa ennen kuin aloittaa jonkin tietyn dieetin"
Vanha mies: "Hyvä on, mutten usko teidän juttuja niin kauheasti. Ennen kuin aloitin ketogeenisen dieetin en ollut elämässäni niin hyvässä kunnossa kuin nyt"
Diabetesliiton asiantuntijalääkäri: " On tärkeää, että löytää sopivan dieetin ja ruokavalion itselle, joka auttaa pitämään verensokerit hallinnassa ja samalla varmistaa terveelliset ravitsemukselliset tarpeet täyttymässä. "
Vanha mies kannattaa ketodieettiä
Anonyymi-ap
2
199
Vastaukset
- Anonyymi
OK,
voimia sulle. Jos pärjää ketogeenisella, hyvä sille. Urheilija, joka harrastaa räjähtävää voimaa vaativia lajeja ei välttämättä pelkillä makkaroilla pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882