Sitähän minun piti vielä kertomani, että Paavo Väyrynen on ehdolla seuraavissa eduskuntavaaleissa Lapista, Peräpohjolan vaalipiiristä.
Näin kertomas Lapin Kansa.
Väyrynen oli menneinä aikoina Kiuruvedellä erittäin suosittu.
VÄYRYNEN TULEE...!
11
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ja on suosittu vieläkin.
- Anonyymi
Joku on arvellut, että Kremlissä vielä suositumpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on arvellut, että Kremlissä vielä suositumpi.
Halla-aho paljasti juuri natsikortin.
Vihapuhetta kansakuntaa vastaan ja tästä ikuinen banni natsille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihapuhetta kansakuntaa vastaan ja tästä ikuinen banni natsille.Ainoat natsit venäjällä ja teboililla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihapuhetta kansakuntaa vastaan ja tästä ikuinen banni natsille.Vihapuhetta kansakunnan mielipuolen päämiehen
Ukrainassa riehuvia roistojoukkoja vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihapuhetta kansakuntaa vastaan ja tästä ikuinen banni natsille.Taas käytetään "natsi"-korttia,
vaikkei ymmärretä, mitä "natsi" tarkoittaa.
- Anonyymi
Jos Paavo Väyrysestä tulisi presidentti,
hän alkaisi kehitellä hyviä suhteita Venäjään,
niin kuin Kekkonen Neuvostoliittoon,
ja ennen pitkää hänestä alettaisiin puhua
Suomessa ja maailmalla uutena Kekkosena. - Anonyymi
Paavo väyrynen on narsistinen psykopaatti. Asettuu ehdolle vielä presidentin vaaleissakin, Narsisti ei osaa luovuttaa.
- Anonyymi
Paavossa on selvää kekkosmaisuutta sikäli,
että päälaella näkyy pyöreä kalju.
Vuosien vieriessä Paavosta voi tulla
täysi kalju, eli Kekkonen. - Anonyymi
Verkkouutiset:
"Jos Paavo Väyrystä ei olisi olemassa, Venäjän trollijohdon pitäisi keksiä sellainen, Tarkka kirjoittaa Facebook-päivityksessään."
Tarkka tarkoittaa Jukka Tarkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201