Sä heilautat mun maailmaa joka kerta, kun sä katsot mua silmiin. Mä oon vähän yrittänyt vältellä niitä, koska musta tuntuu, et sä näät suoraan mun sieluun. Nyt sä pääsit vähän yllättää mut. Pysyin yllättävän coolina ulospäin vaikka sydän otti varmaan muutaman ylimääräisen lyönnin.
Mun maailma heilahti taas
21
1793
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään tapahtunutta
- Anonyymi
Tää tapahtui eilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää tapahtui eilen.
Mies sinua heilauttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies sinua heilauttaa?
Joo, taisin unohtaa sen. Ihana mies, jonka pelkkä näkeminenkin aiheuttaa sen, et meen vähän jäähän ulkoisesti ja sulan sisältä.
- Anonyymi
Kyllä mulle tapahtu tää tänään miehen työpaikalla nainen olen 🙈
- Anonyymi
Hyvä hyvä! Ole vaan cool. Se takaa tyylin ja olet kiinnostava. Jatketaan samaan malliin.
- Anonyymi
Vaikka yrittäisit olla jäinen cooleri, tulee se kipinä läpi suoraan minuun....
- Anonyymi
Nonniin, tänään kosketit mua. Vahinko, vai oliko??
- Anonyymi
ihan tarkoituksella hipaisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan tarkoituksella hipaisin
Missä yhteydessä tämä tapahtui ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se tapahtui vuoronvaihdon yhteydessä
- Anonyymi
Aloittaja ei ole kommentoinut tätä. Minä en ole koskettanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä alakerran käytävällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut alakerrassa vaan yläkerran tasanteella
- Anonyymi
Nainen vai mies kosketti? Eräs tuli niin lähelle, että saatoimme hipaista toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vai mies kosketti? Eräs tuli niin lähelle, että saatoimme hipaista toisiamme.
Käsivartemme koskettivat
-sivusta kommentoin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta vastaan, että kosketin vahingossa miehen kättä, kun avasi oven 😚
- Anonyymi
Mmmmm. Marabou.
- Anonyymi
Wau, en oo aikasemmin kuullu kenenkään heiluttelevan maailmaa pelkällä katseella. Enkä sieluun katsomisestakaan ole kuullut ellei oikein tripillä ole ja juttele vaikka pätevän psykologin kanssa samanaikaisesti, silmät ovat sielun peili :D Selkeästi tällä henkilöllä on supervoimia.
- Anonyymi
Joo nauretaan sillekin jos joku uskoo sielun elämään. svusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176