Sain just kortin ja itse kun en juomisesta perusta niin aloin kavereille kuskiksi. Mietin tässä että mitä sitä pyytäis palkaksi. Bensarahan toki, mutta paljonko extraa. Ei sitä ihan taksi hinnastollakaan haluais kavereita kyytsätä. Olis semmonen reilu 50km mökille.
Kuskina kaveriporukalle ensimmäistä kertaa
4
169
Vastaukset
- Anonyymi
1€/km ja 60€/h nää on poljetut taxihinnat :D
- Anonyymi
Kaverit ei varmasti toista kertaa pyytäisi.
- Anonyymi
mieti eka, että haluutko ite lähtee sinne mökille ? ja yleensäkkin kavereita ?
Jos vähäänkään haluut lähtee mukaan ja muutenkin olla kavereittes kanssa niin pyydä vaan ne kulut jaettuna kaikkien kesken, myös sinä olisit kulujen mukana jaossa ja silloin ei kannata alkaa tekee tuolla hommalla bisnestä tai muutenkaan vertaa kuluja normi taksiin. Mieti sekin vaihtoehto, että pyydät liikaa ja kaverit ottaakin jonkun toisen kaverin kuskiksi ja sä saat jäädä sitten kotiis.
ite laskisin siten että 50km /sivu x 2 kpl = 100 km
auto kuluttaa 10l/100km ja bensa maksaa 2e/l = 20 euroa
tuleehan autossa muitakin kuluja, huolto, vakuutukset, renkaat yms... mutta ite oot kans mukana mökillä ?
joten 20 euroa on ihan max tuosta- Anonyymi
Täytyy olla todella vanha ruoska, että menee 10 ltr/100 km, vaikka kyydissä olisikin muutama. 20€ on vähän mitätön summa, sillä en itse viitsisi lähteä ajelemaan mihinkään. 40€:lla jo saattaisin lähteä, jos olisi auto täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135495- 1972460
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801823En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761467Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1841009- 41970
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46909- 77823
- 45709
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6691