On kyllä komea mies. Huhhuh. Tummat piirteet nappisilmineen, maskuliiniset piirteet, urheilullinen, mahtavassa kunnossa, empaattinen ja osaa vielä tehdä ruokaakin. Arvostan myös että hän uskaltaa tuoda tunteitaan esiin niin hyvässä kuin pahassa. Tuollaisia miehiä tarvitsisi lisää! Jos olet samaa mieltä niin riittää kun vastaat tähän ketjuun kirjaimella K
Hannu Pikkarainen on komea!
183
1279
Vastaukset
- Anonyymi
KKK
- Anonyymi
Iso kyllä
- Anonyymi
Samaa mieltä. Toivottavasti saamme tähän ketjuun mahdollisimman positiivisen sävyn nyt kun uusi lakikin on voimassa eikä ketään voida enää edes netissä kiusata tai haukkua entiseen malliin. Siinä kirjoittaja ottaa isoja riskejä
- Anonyymi
Kerrotko tarkemmin mitä riskejä ja seurauksia siitä, ettei pidä Pikkaraista komeana? Olet pelle tiedoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin mitä riskejä ja seurauksia siitä, ettei pidä Pikkaraista komeana? Olet pelle tiedoksi
Poliisit hakee kotoa välittömästi, jos ei netissä fanita raiskaustuomittu Pikkaraista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisit hakee kotoa välittömästi, jos ei netissä fanita raiskaustuomittu Pikkaraista.
Täällä kengätkin jo jalassa odotellaan, milloin sinitakit tulee.
Pikkaraista kun en fanita enkä pidä komeana (päinvastoin) vaikka maksettais.
- Anonyymi
Itekkö tuo Hanu näitä kehumisaloituksia tekee?
- Anonyymi
Ei kun Martinaa täällä ketjussa työkseen haukkuva, otaksun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun Martinaa täällä ketjussa työkseen haukkuva, otaksun.
Ai se joka kirjoittaa aina loppuun että :D?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se joka kirjoittaa aina loppuun että :D?
Minä laitan usein kommenttiin :D, enkä ole kiinnostunut Martinasta, joten en työkseni edes viitsi haukkua sitä :D Varmaan joku muukin käyttää noita merkkejä ja jokunen kuvahymiöitä.
Eikös tämä ketju ole Hannusta?
- Anonyymi
Hieman ilkeältä vaikuttaa mutta aika rohkea kun vuokraemääntäänsä on piikitellyt kohta vuoden. Moni ei uskaltaisi. No, nyt ilmoittikin että uutta asuntoa katsellut. Syyksi ilmoitti jonkun putkiremontin. Tirsk!
- Anonyymi
Muuttaakohan lähemmäs "polkemiskaveriaan", kuten gekkonen asian hienosti ilmaisi. Gekkonen kyseli että onkohan harrastettu yhdessä muutakin kun polkemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttaakohan lähemmäs "polkemiskaveriaan", kuten gekkonen asian hienosti ilmaisi. Gekkonen kyseli että onkohan harrastettu yhdessä muutakin kun polkemista.
Hannu ei kuulemma tykkää siitä että jos joku sanoo lauantaiaamuna, kun pitäisi lähteä lenkille, että odota mä laitan nämä ripset ensin. Näin vastasi kesällä kyselyboksissa. Mutta kuitenkin alkoi seuraamaan sellaista firmaa jossa laitetaan ripsiä ja kulmia, ainoana miehenä. Outoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannu ei kuulemma tykkää siitä että jos joku sanoo lauantaiaamuna, kun pitäisi lähteä lenkille, että odota mä laitan nämä ripset ensin. Näin vastasi kesällä kyselyboksissa. Mutta kuitenkin alkoi seuraamaan sellaista firmaa jossa laitetaan ripsiä ja kulmia, ainoana miehenä. Outoa?
Hannu ei ole parisuhteessa mutta Hannulla on sutinaa ja vuokraemäntänsä on toki aivan liian vanha Hannulle, kun katsoo minkälaisia nuoria blondia hän on eron jälkeen hehkuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannu ei ole parisuhteessa mutta Hannulla on sutinaa ja vuokraemäntänsä on toki aivan liian vanha Hannulle, kun katsoo minkälaisia nuoria blondia hän on eron jälkeen hehkuttanut.
Eikös Hannu Levillä Seiskan mukaan jopa imutellut loosissa jonkun blondin kanssa? Oliko lokakuussa tämä?
- Anonyymi
Hienosti on pari kertaa varmasti piikitellytkin ja ihan syystä. Jopa sinua sattui. Koita jaksaa. Ja ihminen saa varmasti muuttaa juuri silloin kun huvittaa. Olisihan tuo vuokraemäntä voinut heittää tämän ihmisen ulos asunnostaan, joka niin kovasti koko tuon vuokra-ajan on mielestäsi piikitellyt. Vaan ei heittänyt. Miksi vuokralainen muuttaisi pois asunnosta jos siinä on ollut tarpeeksi hyvä asua. Hannuhan kertoi että on jo miettinyt muuttoa pidempään mutta nyt kun putkiremonttikin lähenee niin sen myötä tulee myös ajankohtaiseksi. Upeaa jos on löytänyt uuden sopivan kodin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti on pari kertaa varmasti piikitellytkin ja ihan syystä. Jopa sinua sattui. Koita jaksaa. Ja ihminen saa varmasti muuttaa juuri silloin kun huvittaa. Olisihan tuo vuokraemäntä voinut heittää tämän ihmisen ulos asunnostaan, joka niin kovasti koko tuon vuokra-ajan on mielestäsi piikitellyt. Vaan ei heittänyt. Miksi vuokralainen muuttaisi pois asunnosta jos siinä on ollut tarpeeksi hyvä asua. Hannuhan kertoi että on jo miettinyt muuttoa pidempään mutta nyt kun putkiremonttikin lähenee niin sen myötä tulee myös ajankohtaiseksi. Upeaa jos on löytänyt uuden sopivan kodin.
Ja vielä upeampaa kun on löytänyt upean uuden naisen jota ei tarvitse piikitellä koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joku fiksu mies olisi muuttanut heti pois toisen asunnosta ilman ( heittoakin) häätöäkin. Kuka ylipäätään jää roikkumaan toisen asuntoon, kertoo hiukan ihmisestä.
Hannu on vähän reppana, luuli ilmeisesti että Martina vielä ottaa takasin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joku fiksu mies olisi muuttanut heti pois toisen asunnosta ilman ( heittoakin) häätöäkin. Kuka ylipäätään jää roikkumaan toisen asuntoon, kertoo hiukan ihmisestä.
Hannu on vähän reppana, luuli ilmeisesti että Martina vielä ottaa takasin.Ilmeisesti olisi katsonut tuon oikeusjutun loppuun mutta nyt sitten kun on löytänyt sen uuden naisen niin tekee jo tässä vaiheessa siirtoja asumisen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannu on vähän reppana, luuli ilmeisesti että Martina vielä ottaa takasin.Toisen asunto? Ainahan kaikki on toisen asuntoja, jos vuokralla joutuu asumaan.
On asunto sitten yrityksen tai yksityisen vuokranantajan.
Miksei entinen rakkaussuhde voi muuttua vuokrasuhteeksi?
Sitäpaitsi ei sitä vuokralaista niin vain häädetä tai irtisanota (huom, kaksi eri asiaa), lait on siihenkin.
Ja mistä sinä Hannun luulot/toiveet tiedät tai ylipäätään kenenkään vieraan ihmisen asiat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina on tottunut sellaiseenki ilkeilyyn jätettyjen miesten puolelta että tuskin ajattelee edes koko asiaa. Eivätkä sitäpaitsi edes seuraa toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti olisi katsonut tuon oikeusjutun loppuun mutta nyt sitten kun on löytänyt sen uuden naisen niin tekee jo tässä vaiheessa siirtoja asumisen suhteen.
Harvemmin Hannulta tosiaan tulee enää aamukuvia omasta asunnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi mies se piikittelee, kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannu on vähän reppana, luuli ilmeisesti että Martina vielä ottaa takasin.Ai nyt Hannu on mielestäsi heitetty ulos..hahahah on sulla jutut. Kai nyt ihminen saa asua siinä kodissa mistä maksaa juuri niin kauan kuin haluaa, oli sitten vuokranantaja kuka tahansa. Eipä näyttänyt vuokraemännälläkään olevan kiire päästä eroon ja nyt Hannu ihan oma-aloitteisesti muuttaa ilmeisesti toiseen paikkaan. Mikäs ongelma sekin on sulle. Voi sua raukkaan kun vaivaat päätäsi aivan turhaan kun ei liity sinun elämääsi mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannu on vähän reppana, luuli ilmeisesti että Martina vielä ottaa takasin.Tämän kirjoittanut on kyllä pakko olla vähintäänkin hieman sairas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin Hannulta tosiaan tulee enää aamukuvia omasta asunnosta.
Aijaa tällä viikolla ainakin jo ma ja ti. Onhan nyt jo keskiviikko :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"upeaa"
Joo, ihan helvetin upeaa tosiaan. Kaikenlaisia vatipäitä käy täällä sönköttömässä näitä turhia juttuja. Mites tuo raiskaustuomio, onko lainvoimainen jo vai onko valitettu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen asunto? Ainahan kaikki on toisen asuntoja, jos vuokralla joutuu asumaan.
On asunto sitten yrityksen tai yksityisen vuokranantajan.
Miksei entinen rakkaussuhde voi muuttua vuokrasuhteeksi?
Sitäpaitsi ei sitä vuokralaista niin vain häädetä tai irtisanota (huom, kaksi eri asiaa), lait on siihenkin.
Ja mistä sinä Hannun luulot/toiveet tiedät tai ylipäätään kenenkään vieraan ihmisen asiat?No Martinan asunto, jos se sua yhtään helpottaa. (Ei siis toisen asunto) Irtisanomisaika on 6 kk vuokranantajan puolelta, kai tuon nyt kaikki tietää. Itsekkin joutunut irtisanomaan vuorkralaisia omista sijoitusasunnoista.
Enkä minä ole edes mitään Hannun luuloista/toiveista kirjoittanut! Niin että "mitä sinulle kuuluu kenenkään vieraan ihmisen asiat". Itse taidat päivittäin kirjoitella täällä vieraan ihmisten asioista, tuskin tuo Hannukaan sun tuttu on!!! Vai onko hän ihan sun ystävä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi mies se piikittelee, kyllä.
Vaikka ei ole siihen edes varaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt Hannu on mielestäsi heitetty ulos..hahahah on sulla jutut. Kai nyt ihminen saa asua siinä kodissa mistä maksaa juuri niin kauan kuin haluaa, oli sitten vuokranantaja kuka tahansa. Eipä näyttänyt vuokraemännälläkään olevan kiire päästä eroon ja nyt Hannu ihan oma-aloitteisesti muuttaa ilmeisesti toiseen paikkaan. Mikäs ongelma sekin on sulle. Voi sua raukkaan kun vaivaat päätäsi aivan turhaan kun ei liity sinun elämääsi mitenkään.
Tuossa kirjoituksessa EI LUE NOIN....on sullakin jutut...OPPISIT ensin lukemaan ja YMMÄRTÄMÄÄN LUKEMAASI, ennekuin avaat tuon salaisen arkkusi " hahahah"
Minulla ei sitä paitsi ole mikään ongelma, ongelma näyttää olevan ihan sinulla itselläsi. Siis
""Voi sua raukkaan kun vaivaat päätäsi aivan turhaan kun ei liity sinun elämääsi mitenkään."" Kirjoitit tuon viimeisen lauseen ihan itsellesi raukka pieni.
Olet hyvin tunnistettavissa oleva tyyppi täällä palstalla, oliko sinulla joku ongelma eilen noihin Mara aloituksiin, vai miten niitä niin paljon tyhjästä pukkasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kirjoittanut on kyllä pakko olla vähintäänkin hieman sairas
Ai täällä tehdään diagnooseja jostakin kirjoittajasta! Voi hemmetti mitä porukkaa. Palsta on mielipiteitä varten, jos et tuota tiennyt. Joten tuon lauseen kirjoittaja taitaa kirjoittaa itsestään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Martinan asunto, jos se sua yhtään helpottaa. (Ei siis toisen asunto) Irtisanomisaika on 6 kk vuokranantajan puolelta, kai tuon nyt kaikki tietää. Itsekkin joutunut irtisanomaan vuorkralaisia omista sijoitusasunnoista.
Enkä minä ole edes mitään Hannun luuloista/toiveista kirjoittanut! Niin että "mitä sinulle kuuluu kenenkään vieraan ihmisen asiat". Itse taidat päivittäin kirjoitella täällä vieraan ihmisten asioista, tuskin tuo Hannukaan sun tuttu on!!! Vai onko hän ihan sun ystävä?No onhan se toisen henkilön asunto, jos ei ole Hannun oma!
Ja Martina on tässä tapauksessa juurikin se toinen henkilö eli vuokranantaja. En vain maininnut toisen henkilön nimeä nimeä.
Selkokielisenä: esim.
oma kotini ei ole toisen oma, vaan minun. Tai omistan huoneiston hallintaan oikeuttavat osakkeet.
Miksi minua pitäisi helpottaa, kirjoitan vain termeistä.
En kirjoittele päivittäin, kommentoin, kun joku kommentoi "luuli ilmeisesti, että Martina ottaa takaisin, 12:02 11.1."
Eli selkokielisenä: jos joku luulee jotakin, vastaan, että mitä vieraan ihmiset asiat kellekään kuuluu. Sitäpaitsi en pidä luulemisista, olettamisista, ennustamisesta jne.
En ole Hannun tuttu. Ei ole tähän pikkukaupunkiin eksynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Hannu Levillä Seiskan mukaan jopa imutellut loosissa jonkun blondin kanssa? Oliko lokakuussa tämä?
Olikohan joku nuori blondi samaan aikaan siellä pohjoisessa päin ja aivan sattumalta tietenkin? Ja huom, paino sanalla nuori, ettei tule väärinkäsityksiä. Hannua ei vanhat blondit kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa tällä viikolla ainakin jo ma ja ti. Onhan nyt jo keskiviikko :)
Ne aamukahvikuvat kotoa voi olla vanhoja. Insta ei ole totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan se toisen henkilön asunto, jos ei ole Hannun oma!
Ja Martina on tässä tapauksessa juurikin se toinen henkilö eli vuokranantaja. En vain maininnut toisen henkilön nimeä nimeä.
oma kotini ei ole toisen oma, vaan minun. Tai omistan huoneiston hallintaan oikeuttavat osakkeet.
En kirjoittele päivittäin, kommentoin, kun joku kommentoi "luuli ilmeisesti, että Martina ottaa takaisin, 12:02 11.1."
Eli selkokielisenä: jos joku luulee jotakin, vastaan, että mitä vieraan ihmiset asiat kellekään kuuluu. Sitäpaitsi en pidä luulemisista, olettamisista, ennustamisesta jne.
En ole Hannun tuttu. Ei ole tähän pikkukaupunkiin eksynyt.Lässytä mitä lässytät aivan sama.
Enkä minä ole edes mitään Hannun luuloista/toiveista kirjoittanut!
Kovasti näytät täällä kuitenkin Hannua puolustelevan, vaikket edes tunne Hannua....Hups keikkaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Hannun tuttu. Ei ole tähän pikkukaupunkiin eksynyt.Kuinka muuten olet tällaiselle palstalle eksynyt, kun niiiiin suuressa kaupungissa asut. Onko siellä niin tylsää, että juorupalstoille ehtii Huh huijaa... kaikkea sitä kuulekin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässytä mitä lässytät aivan sama.
Enkä minä ole edes mitään Hannun luuloista/toiveista kirjoittanut!
Kovasti näytät täällä kuitenkin Hannua puolustelevan, vaikket edes tunne Hannua....Hups keikkaa...Olenko jossain kirjoittanut puolustavani?
Enkä myöskään kirjoittanut, että juurikin sinä olisit tämä "luuleva" henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joku kampaaja kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka muuten olet tällaiselle palstalle eksynyt, kun niiiiin suuressa kaupungissa asut. Onko siellä niin tylsää, että juorupalstoille ehtii Huh huijaa... kaikkea sitä kuulekin...
Olethan sinäkin täällä kommentoimassa, onko sinullakin tylsää? Onko muuten jossakin raja, kuinka pienestä/isosta kaupungista saa käydä kommentoimassa? Suomessa on muuten 108 kaupunkia. Etkä sinä näitä kommentteja kuule, käsittääkseni kommentit luetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannu on vähän reppana, luuli ilmeisesti että Martina vielä ottaa takasin.Kun maksaa vuokran asunnosta, niin sama kai se kenen se kämppä on. Ja se on vuokranmaksajan asunto ja koti hänen asumisaikanaan. Eikä mitään toisen asunnossa asumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Martinan asunto, jos se sua yhtään helpottaa. (Ei siis toisen asunto) Irtisanomisaika on 6 kk vuokranantajan puolelta, kai tuon nyt kaikki tietää. Itsekkin joutunut irtisanomaan vuorkralaisia omista sijoitusasunnoista.
Enkä minä ole edes mitään Hannun luuloista/toiveista kirjoittanut! Niin että "mitä sinulle kuuluu kenenkään vieraan ihmisen asiat". Itse taidat päivittäin kirjoitella täällä vieraan ihmisten asioista, tuskin tuo Hannukaan sun tuttu on!!! Vai onko hän ihan sun ystävä?Voi olla osittain pankin asunto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Hannun tuttu. Ei ole tähän pikkukaupunkiin eksynyt.Myös vuokralaisen asunto on OMA KOTI ja OMA ASUNTO, ei toisen, eikä asunnon omistajan. Eikö uppoa?
- Anonyymi
Minua kiinnostaa tämä nettivihaajia koskeva uusi laki ja minkälaisia riskejä siinä tulee nettikiusaajille?
- Anonyymi
Onko sun mielestä nettikiusaamista kun on eri mieltä sun kanssa. Mua kiinnostaa
- Anonyymi
KKK
On todella komea ja hyviä piirteitä kuvailit! - Anonyymi
KKK
- Anonyymi
KKK erittäin komea mies minun makuuni. Upeaa nähdä miten hyvässä kunnossa mies on. Harva 40v on noin tikissä! Siitä vois palstalaisetkin vähän ottaa mallia
- Anonyymi
Mikähän on vikana kun ei naissuhteet oikein onnistu, ei ole vuosikausiin ollut pitempiaikaista suhdetta. Olisiko liian itserakas ja oma napa edellä ja minä minä minä. Ei kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän on vikana kun ei naissuhteet oikein onnistu, ei ole vuosikausiin ollut pitempiaikaista suhdetta. Olisiko liian itserakas ja oma napa edellä ja minä minä minä. Ei kai?
No itserakkauteen viittaa, kun vähintään kerran viikossa, yleensä useammin, on omakuvia ilman paitaa, tai oma lärvi. Tikissä kunnossahan se on, mutta se on ihan selvää, kun joka päivä tulee treenikuvia lajista jos toisestakin. Jess, niinhän Martinakin tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itserakkauteen viittaa, kun vähintään kerran viikossa, yleensä useammin, on omakuvia ilman paitaa, tai oma lärvi. Tikissä kunnossahan se on, mutta se on ihan selvää, kun joka päivä tulee treenikuvia lajista jos toisestakin. Jess, niinhän Martinakin tekee.
Ja moni muu.
- Anonyymi
Jotain etovaa on tuossa miehessä. Varsinkin kun aikuinen mies ottaa noita puolialastomia kuvia itsestään. Kas kun ei pudota koko pyyhettä pois lanteiltaan. Itserakas luuseri...menisi töihin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannu on valmentaja joka valmentaa Padelia ja hänellä on myös PT-asiakkaita. Lisäksi sanoo treenaavansa tällä hetkellä ehkä tähtäimessä ensimmäisiin triathlon -kisoihin osallistuminen. Siksi kuvia salilta, uinnista, pyöräilystä, juoksusta ja hiihdosta. Käy myös ahkerasti saunassa ja avannossakin ja niistäkin kuvia.
Martina on online -valmentaja ja lisäksi treenaa isommalla vaihteella triathlonia. Siksi hänellä on valmennuksiin liittyviä juttuja instassa ja lisäksi tosi paljon treenaamiseen liittyvää. Martinalla on varaa matkustaa myös ulkomaille treenaamaan ja osallistuu kilpailuihin, joista on sitten myös netissä kuvia. Eli Martina käy salilla, ui, pyöräilee, juoksee ja hiihtää ja laittaa niitä instaan näkyviin. Martinalla on varaa myös tehdä joskus aivan lomamatkojakin mutta ainahan työt ja treeni on läsnä, koska siihen on mahdollisuus. Yrittäjillä ei ole vapaapäiviä, sanotaan.
Ymmärsitkö vai pitääkö vielä enemmän selkokielellä kirjoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän seurusteli aikoinaan 10v suhteessa. Sitten oli joitain vuosia yksin ilmeisesti pidemmistä suhteista. Sitten oli Martina jonka kanssa oli vuoden kunnes Martina pakeni oikeusjuttua. Tuohan on päinvastoin ettei ole kokajan niin tarvetta olla hehkuttamassa jotain uutta rakasta ja hyppimässä kukasta kukkaan. Osaa elää ihan itsekseenkin. Ja mistä sinä tai minä tiedetään muutenkaan hänen muita naisasioitaan tarkemmin. Ei mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain etovaa on tuossa miehessä. Varsinkin kun aikuinen mies ottaa noita puolialastomia kuvia itsestään. Kas kun ei pudota koko pyyhettä pois lanteiltaan. Itserakas luuseri...menisi töihin...
Vähemmän laittaa paidattomia kuvia kuin nämä tatuoidut bodarit, jotka tekevät näitä valmennushommia. Joidenkin kaikki kuvat ovat paidattomia. Siis tällaiset punaniska-kaljupää -överisuuret lihakset tyypit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina ei vaan ole yhtä kovassa kunnossa vaikka kovasti kuvia muokataankin. Sekin kertoo että ikinä ei ole faktoja harjoituksen vauhdeista yms. Hän vain omin sanoin kertoo että nyt tuli taas tehtyä 10 tunnin treeni TOSI kovilla tehoilla. Totuus varmasti se että tämä jälleen uusi mies toimii kuvaajana 10sekunnin pätkän jotta Martta saa tyhmille seuraajilleen illuusion treenistä
Ja voin kertoa että ihan normaalit ihmiset laittavat itsestään kuvia omaan instaan. Sitä vartenhan se on. Joillekin myös on ihan normaalia laittaa kuvia missä ei ole esim miehellä paitaa päällä jos on sellaisessa tilanteessa ja kroppakin sen vielä sallii. Naisethan esittävät tissejään ja persettään joka paikassa ja pömppömaha peitetään korkeilla housuilla. Lisäksi Hannu toimii jo nyt valmentajana ja tulvaisuudessa varmasti enemmän. Kyllä se on myös markkinointikanava että hänen treeni ja ruokatavoillaan pääsee tuollaisiin tuloksiin että kroppa on kuin veistetty.
Enemmän olisin huolissani niistä tileistä jotka eivät laita kuvia kun korkeintaan lemmikeistään yms. missä ei näy edes kuka on tilin haltija. Saatika nimeään kertoisi. Sitten kytätään muita ja arvostellaan nimettömänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelee ja tekee jo nyt valmennuksia sekä treenaa itsekin kehittääkseen osaamista vielä enemmän. Aivan normaaleja kuvia varsinkin kun kroppa noin tikissä. Some on täynnä näitä. Myös kuuluu tuohon hommaan että näytetään että omilla metodeilla pääsee kuntoon. Upea mies! Keep going Hannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähemmän laittaa paidattomia kuvia kuin nämä tatuoidut bodarit, jotka tekevät näitä valmennushommia. Joidenkin kaikki kuvat ovat paidattomia. Siis tällaiset punaniska-kaljupää -överisuuret lihakset tyypit.
Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänhän seurusteli aikoinaan 10v suhteessa. Sitten oli joitain vuosia yksin ilmeisesti pidemmistä suhteista. Sitten oli Martina jonka kanssa oli vuoden kunnes Martina pakeni oikeusjuttua. Tuohan on päinvastoin ettei ole kokajan niin tarvetta olla hehkuttamassa jotain uutta rakasta ja hyppimässä kukasta kukkaan. Osaa elää ihan itsekseenkin. Ja mistä sinä tai minä tiedetään muutenkaan hänen muita naisasioitaan tarkemmin. Ei mistään.
Eipä Martinallakaan ole Hannun jälkeen ollut kuin Jesper vähän aikaa eikä kovasti tota hehkuttanut. Mutta kun Jesper alkoi julkaisemaan yhteiskuvia niin sitten oli pakko jotain laittaa. Ja Hannu alkoi julkisesti hehkuttamaan näitä pyöräilykavereitaan, joista yksi ilmeisesti oli se mielitietty. Nyt on pitänyt matalampaa profiilia mutta Seiskan salakuvat ja videot kertovat omaa kieltään.
- Anonyymi
Tosi moni on. Tervetuloa pois sieltä pussin perältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelee ja tekee jo nyt valmennuksia sekä treenaa itsekin kehittääkseen osaamista vielä enemmän. Aivan normaaleja kuvia varsinkin kun kroppa noin tikissä. Some on täynnä näitä. Myös kuuluu tuohon hommaan että näytetään että omilla metodeilla pääsee kuntoon. Upea mies! Keep going Hannu
Taitaa olla yksi tai kaksi valmennusta viikossa. Eikö se valmistunutkaan vielä pt:ksi vaikka esittelyteksti niin kertoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just sä kerroit sen suhdehistorian. Eli vaikka et tiedä. Viimeksi joku väitti että suhde oli kestänyt 6 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina ei vaan ole yhtä kovassa kunnossa vaikka kovasti kuvia muokataankin. Sekin kertoo että ikinä ei ole faktoja harjoituksen vauhdeista yms. Hän vain omin sanoin kertoo että nyt tuli taas tehtyä 10 tunnin treeni TOSI kovilla tehoilla. Totuus varmasti se että tämä jälleen uusi mies toimii kuvaajana 10sekunnin pätkän jotta Martta saa tyhmille seuraajilleen illuusion treenistä
Ja voin kertoa että ihan normaalit ihmiset laittavat itsestään kuvia omaan instaan. Sitä vartenhan se on. Joillekin myös on ihan normaalia laittaa kuvia missä ei ole esim miehellä paitaa päällä jos on sellaisessa tilanteessa ja kroppakin sen vielä sallii. Naisethan esittävät tissejään ja persettään joka paikassa ja pömppömaha peitetään korkeilla housuilla. Lisäksi Hannu toimii jo nyt valmentajana ja tulvaisuudessa varmasti enemmän. Kyllä se on myös markkinointikanava että hänen treeni ja ruokatavoillaan pääsee tuollaisiin tuloksiin että kroppa on kuin veistetty.
Enemmän olisin huolissani niistä tileistä jotka eivät laita kuvia kun korkeintaan lemmikeistään yms. missä ei näy edes kuka on tilin haltija. Saatika nimeään kertoisi. Sitten kytätään muita ja arvostellaan nimettömänä.Koskaan ei ole Martina sanonut tekevänsä 10 tunnin treenejä. Ja Hannu eat like Martina ja treenaa like Martina. Itse kertoi että viime vuonna alkoi enemmän kiinnostumaan uinnista, juoksusta ja pyöräilystä. Nyt sanoi jo tähtäävänsä elämänsä ensimmäisiin triathlon -kisoihin. Lisäksi nyt tänä vuonna eron jälkeen pyrki eroon nuuskasta ja liiasta alkoholinkäytöstä, joita Martina inhoaa yli kaiken. Julkaisi kuvaparin itsestään muutaman vuoden takaa ja sitten nykytilanteen, ja olihan siinä eroa. Tänä vuonna on sitten oikein skarpannut joka osa-alueella elämässään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän olisin huolissani niistä tileistä jotka eivät laita kuvia kun korkeintaan lemmikeistään yms. missä ei näy edes kuka on tilin haltija. Saatika nimeään kertoisi. Sitten kytätään muita ja arvostellaan nimettömänä.Miksi Martina kertoisi kaikelle kansalle tiedoksi valmentajiensa hänelle laatimat treeniohjelmat, joista Martina kuitenkin maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla yksi tai kaksi valmennusta viikossa. Eikö se valmistunutkaan vielä pt:ksi vaikka esittelyteksti niin kertoo?
No mistäs sinä tiedät hänen valmennuksistaan ja määristä. Luuletko että kaikkea kertoo sinulle tai meille muilla instan kautta? Tekee myös etävalmennusta. Ja tuskin tekee muutenkaan vielä täydellä teholla eikä varmaan sun pillin mukaan niitä tee anyway. Vai luuletko että kaikki PT valmentajat tekee heti alusta 8-16 valmennusta ja muuta tapaa ei ole. Herätyyyys!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just sä kerroit sen suhdehistorian. Eli vaikka et tiedä. Viimeksi joku väitti että suhde oli kestänyt 6 vuotta
Tiedän tuon yhden pitkän suhteen. Sinähän kerroit miten hän on vain yksin ja epäonnistunut. Ihminen on ihan onnistunut jos elää yksin tai on vaikka kaksi vakavaa suhdetta ollut. Muista meillä ei ole tietoa edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan ei ole Martina sanonut tekevänsä 10 tunnin treenejä. Ja Hannu eat like Martina ja treenaa like Martina. Itse kertoi että viime vuonna alkoi enemmän kiinnostumaan uinnista, juoksusta ja pyöräilystä. Nyt sanoi jo tähtäävänsä elämänsä ensimmäisiin triathlon -kisoihin. Lisäksi nyt tänä vuonna eron jälkeen pyrki eroon nuuskasta ja liiasta alkoholinkäytöstä, joita Martina inhoaa yli kaiken. Julkaisi kuvaparin itsestään muutaman vuoden takaa ja sitten nykytilanteen, ja olihan siinä eroa. Tänä vuonna on sitten oikein skarpannut joka osa-alueella elämässään.
Martina on kaukana Hannun kunnosta ollut jo tuolloin aiemmin. Hannu on ammatikseen ollut urheilija lähes 20 vuotta. Siis ammatikseen. Pelannut jääkiekossa huippusarjoissa isoja minuutteja. Älä viitsi edes länkyttää sun Martina lasien läpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En silti pidä, jotain etovaa on tuossa miehessä, mutta sehän on minun mielipiteeni. Saan sen myös varmasti täällä kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistäs sinä tiedät hänen valmennuksistaan ja määristä. Luuletko että kaikkea kertoo sinulle tai meille muilla instan kautta? Tekee myös etävalmennusta. Ja tuskin tekee muutenkaan vielä täydellä teholla eikä varmaan sun pillin mukaan niitä tee anyway. Vai luuletko että kaikki PT valmentajat tekee heti alusta 8-16 valmennusta ja muuta tapaa ei ole. Herätyyyys!
Jos Hannulla olisi paljon valmennuksia kyllä se olisi näkynyt hänen ansioissaan. Mutta pienet on tulot hänellä, itse jopa kirjoitti huonosta taloudellisesta puolestaan. Joten ei ole mikään salaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi Hannu kuvasi enemmän valmennettaviaankin, tietenkin heidän luvallaan, mutta ilmeisesti valmennettavien "kimppuun hyökättiin" ja siksi eivät enää halua että heitä kuvataan. Ja toki ne vaihtuvatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina on kaukana Hannun kunnosta ollut jo tuolloin aiemmin. Hannu on ammatikseen ollut urheilija lähes 20 vuotta. Siis ammatikseen. Pelannut jääkiekossa huippusarjoissa isoja minuutteja. Älä viitsi edes länkyttää sun Martina lasien läpi
Urheilija, joka pelannut 20 vuotta lätkää huippusarjoissa, eikä taloudellinen tilanne ole hyvä. Mihin ne suuret tulot ja rahat ovat hävinneet? Kertoo itse huonosta taloudellisesta tilanteestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän olisin huolissani niistä tileistä jotka eivät laita kuvia kun korkeintaan lemmikeistään yms. missä ei näy edes kuka on tilin haltija. Saatika nimeään kertoisi. Sitten kytätään muita ja arvostellaan nimettömänä.Höpö höpö.Ja ilman Martinaa ei olisi päässyt pinnalle.
- Anonyymi
Ai mallia ottaa? Mistä tarkkaan ottaen? Ratti-tuomiosta vai raiskaus? Kumpaa suosittelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi upea mies joo - TOSI upea on.
Muahmuahmuahahahaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tuon yhden pitkän suhteen. Sinähän kerroit miten hän on vain yksin ja epäonnistunut. Ihminen on ihan onnistunut jos elää yksin tai on vaikka kaksi vakavaa suhdetta ollut. Muista meillä ei ole tietoa edes.
Haikailiko Hannu tuon pitkäaikaisen exän perään kun laittoi tekstiä että sata vuotta sitten ja jos olisimme valinneet toisin ja tiedä olisiko onni kestänyt. Taitaa vanha suola janottaa.
- Anonyymi
Kyllä Hannu minulle kelpaisi! Olisi peräkammarikin.
Ja osaan tehdä nagikeittoa!
Terveisin Tuula 68 v- Anonyymi
Ei sinun tarvitse koska Hannu osaa tehdä keittoa. Mutta jos tarvit rollaattoria työntämään niin Hannulla on kyllä hauikset kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun tarvitse koska Hannu osaa tehdä keittoa. Mutta jos tarvit rollaattoria työntämään niin Hannulla on kyllä hauikset kunnossa.
Tuo "Tuula" nyt oli varmaan läpällä heitetty, mutta taloyhtiön kokouksessa (jossa oli paljon osakkeen omistajia), huomasin, että nuoremmat osakkeenomistajat olivat huomattavasti tuhdimmassa kunnossa kuin ikääntyneet. Ja joista ikääntyneistä yksikään ei tullut rollaattorilla, päinvastoin, elävät aktiivista elämää mökillä tai etelässä työvuosien jälkeen.
Valitettavasti nelikymppinenkin voi joutua käyttämään rollaattoria vammautumisen tai sairauden vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo "Tuula" nyt oli varmaan läpällä heitetty, mutta taloyhtiön kokouksessa (jossa oli paljon osakkeen omistajia), huomasin, että nuoremmat osakkeenomistajat olivat huomattavasti tuhdimmassa kunnossa kuin ikääntyneet. Ja joista ikääntyneistä yksikään ei tullut rollaattorilla, päinvastoin, elävät aktiivista elämää mökillä tai etelässä työvuosien jälkeen.
Valitettavasti nelikymppinenkin voi joutua käyttämään rollaattoria vammautumisen tai sairauden vuoksi.No Tuulalle 68 v heitettiin hieman läpällä takaisin että taitaa tuo ikä olla esteenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Tuulalle 68 v heitettiin hieman läpällä takaisin että taitaa tuo ikä olla esteenä.
Sulaa se sokeri vanhankin suussa.
- Anonyymi
Mullekin kelpaisi hannun nagi :)
T: isoäiti 93v
- Anonyymi
kkk
Upea atleettinen aikuinen mies. Kuuma!- Anonyymi
Kuuma kuin nagikeito!
- Anonyymi
KKK Hannu <3
- Anonyymi
KKK <3
- Anonyymi
kkk Hannu on komistus!!!
- Anonyymi
Otan osaa aloittajan miesmakuun.
minä en karseempaa ole nähnyt kuin Hannu.ja pässikin on viisaampi kuin reppana Hannu. - Anonyymi
Joku palstalla kertoi että pelannut huippusarjoissa jääkiekkoa. Eikö se saanut palkkaa vai miksi on, kuten itsekin sanoo, vähävarainen?
- Anonyymi
Tuota minäkin mietin, mihin ne suuret tulot ovat menneet? Onko hän juonut rahansa?
- Anonyymi
Hän varmasti on käyttänyt rahansa juuri sinne minne on halunnut. Niin ihmiset tekee. Jotkut ehkä säästää johonkin. Hannu ehkä elänyt täysillä silloin eikä niin fiksusti. Tienannut kuitenkin aika paljon ja maksanut teidänkin tukiaisia veroillaan niin että on varmasti maksanut yhden tavallisen palkansaajan verot kaikkina lähes 20v pelivuosien aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota minäkin mietin, mihin ne suuret tulot ovat menneet? Onko hän juonut rahansa?
Eikös taustalla ole rattituomio - kun piti yöllä lähteä huikopalaa hakemaan autolla..?
Että upea kaveri tosiaan.
Ja raiskaustuomio..... huh huh huh huh huh huh huh huh sentään miten upea mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän varmasti on käyttänyt rahansa juuri sinne minne on halunnut. Niin ihmiset tekee. Jotkut ehkä säästää johonkin. Hannu ehkä elänyt täysillä silloin eikä niin fiksusti. Tienannut kuitenkin aika paljon ja maksanut teidänkin tukiaisia veroillaan niin että on varmasti maksanut yhden tavallisen palkansaajan verot kaikkina lähes 20v pelivuosien aikana.
Toinen vaihtoehto ettei ole koskaan tienannut kummemmin vaan väite on täyttä fuulaa.
- Anonyymi
Joku kirjoittikin, että "kiinnostaa tämä nettivihaajia koskeva uusi laki ja minkälaisia riskejä siinä tulee nettikiusaajille?" Minua kiinnostaa tuo myöskin!
Eilen tehtiin 8 aloitusta Marasta, ihan päättömiä, lieneekö nuo poistettu? En pikaisesti katsottuna ainakaan löytänyt. Pyysin kyllä itse myös tuota poistatusta, koska niissä aloituksissa ei ollut mitään järkeä.- Anonyymi
Niitä aina ilmestyy, aivan kuin olisi vapautunut jostain. Myös Hannusta teki aikanaan aivan törkeitä aloituksia. Saattoi olla kymmenen aloitusta putkeen. Siis näitä että missä puistossa ja 21 päivän haasteita yms. Martina-vihaanhan nuokin liittyivät eli siitäkin tietää että sama henkilö.
- Anonyymi
Se on hyvä sun kiinnittää huomiota siihen miten ivaat ja pilkkaat muita kommentoijia
- Anonyymi
Heruttaja-Hannu taas poseeraa mummoille housut melkein vesirajassa. On se ennalta arvattava ja näkee kuinka vähissä on eväät, puolialastomana itsensä esittely housut vedettynä alas. Ruikuttaja
- Anonyymi
Nuorille blondeille pitää näyttää että kyllä se keski-ikäinen mies on vielä täydessä terässä.
- Anonyymi
Tuliko itku :) tsemppiä
- Anonyymi
Onko kukaan muu huomannut yhtäläisyyttä Hannun ja exmäkihyppääjä Janne Ahosen kanssa, mielestäni heidän kasvonpiirteissä on aika paljon yhtäläisyyttä?
- Anonyymi
On samantyylisiä mutta nyt on sanottava että Hannu on hieman komeampi. Ahonen on jotenkin karskimman näköinen. Mutta makuja on monia. Juuri on jossain juttua kuinka Tommi Korpela on jo pitkään ollut joku seksisymboli ja taidettu valitakin Suomen seksikkäimmäksi mieheksi. Korpelahan on tuollainen, miten sitä sanottiin aikanaan, että "kirveellä viestetyn näköinen".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On samantyylisiä mutta nyt on sanottava että Hannu on hieman komeampi. Ahonen on jotenkin karskimman näköinen. Mutta makuja on monia. Juuri on jossain juttua kuinka Tommi Korpela on jo pitkään ollut joku seksisymboli ja taidettu valitakin Suomen seksikkäimmäksi mieheksi. Korpelahan on tuollainen, miten sitä sanottiin aikanaan, että "kirveellä viestetyn näköinen".
Tuli yksi kirjoitusvirhe mutta en jaksa korjata...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tommi Korpela on mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, seksikkyys ei ole pelkkä ulkonäkökysynys. Tommi Korpela on karismaattinen. Hän sai tuon tittelin, josta muuten ei itse pidä ollenkaan, yhdestä elokuvaroolista. Hänen ei tarvitse esitellä itseään puolialastomana. Pointti kuitenkin se, että ulkonäkö on kuori. Seksikkyys on jotain muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, seksikkyys ei ole pelkkä ulkonäkökysynys. Tommi Korpela on karismaattinen. Hän sai tuon tittelin, josta muuten ei itse pidä ollenkaan, yhdestä elokuvaroolista. Hänen ei tarvitse esitellä itseään puolialastomana. Pointti kuitenkin se, että ulkonäkö on kuori. Seksikkyys on jotain muuta
Ilmeisesti nuo Hannun "puolialastomat" kuvat kiinnostaa kun niistä on niin kovasti kirjoituksia täällä ja niitä paheksutaan. Ei kukaan, joka ei jatkuvasti käy Hannun instaa kyttäämässä, edes tietäisi noista mitään. Tai no, Seiska kyllä laittaa sivuilleen lähes kaikki Hannun postaukset, mutta ei Seiskan sivuillakaan nyt montaa sellaista kuvaa ole näkynyt. Ja jos haluaisi nähdä niin ne pitäisi kaivaa sieltä jostain Seiskan nettisivuilta esiin. Ja se tarkoittaa että pitäisi olla jonkinlainen kiinnostus Hannun "puolialastomiin" kuviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti nuo Hannun "puolialastomat" kuvat kiinnostaa kun niistä on niin kovasti kirjoituksia täällä ja niitä paheksutaan. Ei kukaan, joka ei jatkuvasti käy Hannun instaa kyttäämässä, edes tietäisi noista mitään. Tai no, Seiska kyllä laittaa sivuilleen lähes kaikki Hannun postaukset, mutta ei Seiskan sivuillakaan nyt montaa sellaista kuvaa ole näkynyt. Ja jos haluaisi nähdä niin ne pitäisi kaivaa sieltä jostain Seiskan nettisivuilta esiin. Ja se tarkoittaa että pitäisi olla jonkinlainen kiinnostus Hannun "puolialastomiin" kuviin.
Kansa tarvitsee klovninsa. Ymmärrätkö että kiinnostus ei ole aina sitä mitä sä haet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt naurettavaa, että ns aikuinen mies vetää housut vesirajaan selfieen. Uidessa jos olis noin alhaalla, putois pois. Pikkarainen ei älyä kuinka läpinäkyvää sen touhu on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt naurettavaa, että ns aikuinen mies vetää housut vesirajaan selfieen. Uidessa jos olis noin alhaalla, putois pois. Pikkarainen ei älyä kuinka läpinäkyvää sen touhu on
kkk..Ihan normaalisti on housut Hannulla. Se vaan näyttää kun on sen verran tikissä eikä maha roiku kuten ehkä sinulla. Se peilikuva voi olla itselläsi vähän toinen. Mä en ainakaan huomaa että hänellä mitään näkyisi sellaista mikä olisi epänormaalia. Hemmetin hyvännököinen toki on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sen kroppa timmissä kunnossa, mitäs muuta se voisi olla, kun päivät pitkät treenaa konstilla jos toisellakin.
Silti on outoa, että aikuinen mies jatkuvasti esittelee lähes alastonta kroppaansa instassaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sen kroppa timmissä kunnossa, mitäs muuta se voisi olla, kun päivät pitkät treenaa konstilla jos toisellakin.
Silti on outoa, että aikuinen mies jatkuvasti esittelee lähes alastonta kroppaansa instassaan.Millon viimeksi hän on postannut kuvan ilman paitaa tai siis lähes alastomana kuten sanoit? Ja mistä tiedät edes? Seuraat ilmeisesti instassa kun noin siitä itket. Outoa sinänsä että jos noin paljon harmittaa jonkun kuvat niin miksi katsot niitä instassa. Lehdissä ei myöskään noita kuvia ole ellei niitä lööppejä paina itse auki. Miksi teet niin? Lisäksi voin kertoa että Hannulla on viimeisin kuva ilman paitaa 9.joulukuuta, eli yli kuukausi sitten. Sen jälkeen tehnyt 18 postausta jossa ei ole ilman paitaa. Koitas vähän hei tsempata ja lopeta Hannun seuraaminen mikäli sua ahdistaa noin paljon:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korpela on ihan eri tyylinen. Ahonen, Leppilampi, Pikkarainen on kaikki vähän saman näköisiä. Toki Hannulla varmasti paras kroppa ja kovin kunto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettava pelle koko juippi. Jos olisin äitinsä, niin häpeisin silmät päästä. Ei mukava rikosrekisteri.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon viimeksi hän on postannut kuvan ilman paitaa tai siis lähes alastomana kuten sanoit? Ja mistä tiedät edes? Seuraat ilmeisesti instassa kun noin siitä itket. Outoa sinänsä että jos noin paljon harmittaa jonkun kuvat niin miksi katsot niitä instassa. Lehdissä ei myöskään noita kuvia ole ellei niitä lööppejä paina itse auki. Miksi teet niin? Lisäksi voin kertoa että Hannulla on viimeisin kuva ilman paitaa 9.joulukuuta, eli yli kuukausi sitten. Sen jälkeen tehnyt 18 postausta jossa ei ole ilman paitaa. Koitas vähän hei tsempata ja lopeta Hannun seuraaminen mikäli sua ahdistaa noin paljon:)
Ootkos kuulut sellaisesta, kun instagram stories? Siellä tää äijä patsastelee lähes viikottain vähäpukeisena. Kyllä sen "pyykkilautavatsa" jo on nähty ja uskotaan. ilman lisäesittelyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon viimeksi hän on postannut kuvan ilman paitaa tai siis lähes alastomana kuten sanoit? Ja mistä tiedät edes? Seuraat ilmeisesti instassa kun noin siitä itket. Outoa sinänsä että jos noin paljon harmittaa jonkun kuvat niin miksi katsot niitä instassa. Lehdissä ei myöskään noita kuvia ole ellei niitä lööppejä paina itse auki. Miksi teet niin? Lisäksi voin kertoa että Hannulla on viimeisin kuva ilman paitaa 9.joulukuuta, eli yli kuukausi sitten. Sen jälkeen tehnyt 18 postausta jossa ei ole ilman paitaa. Koitas vähän hei tsempata ja lopeta Hannun seuraaminen mikäli sua ahdistaa noin paljon:)
Ei ahdista, pelleä touhua nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti on outoa, että aikuinen mies jatkuvasti esittelee lähes alastonta kroppaansa instassaan.Se on jäänyt pikkupojan tasolle henkisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jäänyt pikkupojan tasolle henkisesti
Pikkupojan tasolla henkisesti, joop, samaa mieltä.
Siltä nuo sen instajututkin vaikuttaa ja siksi niitä välillä lueskelee ihan päivän hupia saadakseen.
Kova treenaamaan ja urheilemaan nykyisin ja vaikuttaa olevan kohtuullisen terveet elämäntavatkin, siitä pointsit kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkupojan tasolla henkisesti, joop, samaa mieltä.
Siltä nuo sen instajututkin vaikuttaa ja siksi niitä välillä lueskelee ihan päivän hupia saadakseen.
Kova treenaamaan ja urheilemaan nykyisin ja vaikuttaa olevan kohtuullisen terveet elämäntavatkin, siitä pointsit kyllä.Ei sillä oo muuta tekemistä, kun ei ole töitä. Yksi tai kaksi valmennusta on pelkkä harrastus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti on outoa, että aikuinen mies jatkuvasti esittelee lähes alastonta kroppaansa instassaan.Ja varsinkin kun on raiskaustuomio päällä...
- Anonyymi
kkk Hannu olet todella hyvännäköinen mies ja ainankin minun kaveripiirissäni kun käyty keskusteluja niin kaikkien mielestä olet todella komea lempeillä tummilla silmilläsi ja empaattisella luonteellasi. Luonnekin voi olla komeutta. Se että joku salihirmu uhoaa ja on olevinaan niin kovista niin ei kyllä sytytä sitten pätkääkään. Hannu on huippukuntoinen urheilija/valmentaja joka näyttää upealta!
- Anonyymi
Oletteko liian vanhoja? En usko että Hannua yli kaksvitoset enää kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko liian vanhoja? En usko että Hannua yli kaksvitoset enää kiinnostaa.
Ainakin tuolla yhdellä Seiskan videolla tuo blondi ei ole kuin korkeintaan joku vähän yli parikymppinen, siis siinä tiskillä jonka kanssa Hannu supattelee ja joka Seiskan mukaan oli Hannun apuna juomia tilaamassa.
- Anonyymi
KKK
- Anonyymi
kkk Kyl on Hannu komea ja seksikäs mies!
- Anonyymi
Ulkonäköä en viitsi arvostella mutta tyhmähän Hannu on kun saapas .
- Anonyymi
Mun mielestä taas yksi fiksuimmista jota tiedän. Niin ja todellinen komistus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet sitten varmaan hyvin hänet, tai sitten tuttavapiirisi on samaa tasoa kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän on kommentoijan oma älykkyystaso, kun Pikkuruinen on hänen tietämistään yksi fiksuimmista.
Hohhoijaa, joo.
- Anonyymi
kkk
- Anonyymi
Ihana mies! Komea ja fiksukin vielä <3
- Anonyymi
Outoa että jotkut suorastaan palvovat raiskajaaa...
- Anonyymi
Näinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä.
Palvoohan naiset jotain massamurhaajaakin. Vankilaan sataa rakkauskirjeitä. Pimeitä ihmisiä riittää
- Anonyymi
Jos Hannulle tulee hovista päätös että syytön, niin katsotko että hän oli kuitenkin raiskaaja käräoikeuden ja hovioikeuden päätösten välisen ajan? Ajattelin vain kun käytät rohkeasti tuollaista nimitystä, vaikka käräjäoikeuden tuomio ei ole vielä lainvoimainen ja asia on kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Hannulle tulee hovista päätös että syytön, niin katsotko että hän oli kuitenkin raiskaaja käräoikeuden ja hovioikeuden päätösten välisen ajan? Ajattelin vain kun käytät rohkeasti tuollaista nimitystä, vaikka käräjäoikeuden tuomio ei ole vielä lainvoimainen ja asia on kesken.
Eikös tämä Vilmakin poistanut omalta instasivuilta samanlaisen väitteensä mutta Seiskan sivuille se hänen väitteensä ja väitteen ajankohta kuitenkin jäi näkyviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä Vilmakin poistanut omalta instasivuilta samanlaisen väitteensä mutta Seiskan sivuille se hänen väitteensä ja väitteen ajankohta kuitenkin jäi näkyviin.
Kyllä vaan, ja Iida Ketolan kirjoitukset ja nimittelyt jo ennen tuomiota, kun oli pelkkä syyte, ja sitten toisen kerran tuomion jälkeen, vaikka tuomio ei ole vielä lainvoimainen. Mutta siellä Seiskassa ja muuallakin "mediassa" nämä Ketolan nimittelytkin ovat tallessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltalehdessä on otsikko että "Ex-kiekkoilija Hannu Pikkarainen raiskasi perhetutun naisen". Kun googlaa Hannun nimen niin tuo lävähtää aina ensimmäisenä silmille. Kas kun Iltalehti noin rohkeasti kirjoittelee ja väittää, vaikka tuomio ei ole vielä lainvoimainen. Muut mediat sentään pysyttelevät siinä että sai tuomion raiskauksesta. Tuomiostahan voi valittaa ja on valitettu joten aika rohkeasti nyt Iltalehti pyrkii vaikuttamaan ihmisten mieliin keskeneräisessä asiassa ja väittää että raiskasi vaikka valitus on meneillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltalehdessä on otsikko että "Ex-kiekkoilija Hannu Pikkarainen raiskasi perhetutun naisen". Kun googlaa Hannun nimen niin tuo lävähtää aina ensimmäisenä silmille. Kas kun Iltalehti noin rohkeasti kirjoittelee ja väittää, vaikka tuomio ei ole vielä lainvoimainen. Muut mediat sentään pysyttelevät siinä että sai tuomion raiskauksesta. Tuomiostahan voi valittaa ja on valitettu joten aika rohkeasti nyt Iltalehti pyrkii vaikuttamaan ihmisten mieliin keskeneräisessä asiassa ja väittää että raiskasi vaikka valitus on meneillään.
Joo kyllä varmasti Hannu&co ottaa mm. iltalehden tikunnokkaan ja tuo uutinen on tallessa. Kuten varmasti muutkin loukkaavat julkiset ja henkilökohtaiset viestit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Vilma poisti tuon kommentin omilta sivuiltaan. Ilmeisesti oli saanut pasharyöpyn tai sitten joku fiksumpi ilmoitti hänelle että kannattaa poistaa sillä tuo saattaa olla "rikollista"
- Anonyymi
Sinuna poistaisin tämän kommentin ja äkkiä ja jättäisin jatkossa tuollaiset nimittelyt itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen otsikointi on aika sairasta ja todella vaikuttaa mahdollisesti syyttömän ihmisen loppuelämään. Minkälaisen vastuun iltalehti ja muu media ottaa tästä. Jännä nähdä. Olisi myös suotavaa että me asiasta huolestuneet ottaisimme näihin tahoihin yhteyttä ja myös päättäviin elimiin jotka tutkivat tämmöisiä. JSN yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen otsikointi on aika sairasta ja todella vaikuttaa mahdollisesti syyttömän ihmisen loppuelämään. Minkälaisen vastuun iltalehti ja muu media ottaa tästä. Jännä nähdä. Olisi myös suotavaa että me asiasta huolestuneet ottaisimme näihin tahoihin yhteyttä ja myös päättäviin elimiin jotka tutkivat tämmöisiä. JSN yms.
Ottakaa yhteyttä. Niinhän te otatte yhteyksiä milloin poliisiin ja milloin mihinkin. Luuletko pölhö ettei esim asianosaiset itse asianajajineen olisi noin tehnyt, jos aihetta. Lehdistönvapaus on Suomessa
- Anonyymi
Hei oikeesti nyt, onko edes suomalainen tausta? Ruskeat silmät?
- Anonyymi
Ei uskoisi ellei omin silmin näkisi, siis tuo kommentti 08:27:34.
- Anonyymi
KKK Rambo on yksi suomen komeimmista julkisuudessa olevista miehistä ja vaikuttaa myös hyvin fiksulta. En ikipäivänä usko että hän olisi raiskannut ketään. Sana sanaa vastaan on kyllä rajua että voidaan tuomita. Onneksi hovissa ei mene läpi asiat jossa toinenkin tarinan kulku on mahdollinen totuus eikä voida siis olla 100% varma että toisen tarina on vain totta. Käräjillä tämä vielä joskus meneekin läpi.
- Anonyymi
Eikö yhtään hävetä olla noin törkeä? Mistä sä tiedät mikä toi Pikkarainen on? Luuletko, että raiskaaja on joku hirviö. Ihan hiton tyhmää laukoa tollasta. Käräjäoikeuden tuomarit on myös kuule ihan juristeja eikä sunlaisia just just peruskoulun käyneitä. Ihan vielä tohon "kun se vaikuttaa niin fiksulta" tutustu vaikka dahmeriin.
- Anonyymi
Samaa mieltä ja hyviä pointteja nostit esiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö yhtään hävetä olla noin törkeä? Mistä sä tiedät mikä toi Pikkarainen on? Luuletko, että raiskaaja on joku hirviö. Ihan hiton tyhmää laukoa tollasta. Käräjäoikeuden tuomarit on myös kuule ihan juristeja eikä sunlaisia just just peruskoulun käyneitä. Ihan vielä tohon "kun se vaikuttaa niin fiksulta" tutustu vaikka dahmeriin.
Käräjillä on kyllä paljon alemman tason tirehtöörejä lautamiehinä joilla myös äänioikeus ja vaikutusvaltaa. Tuomarit eivät yksin päätä. Tämän kaltaiset asiat menevät monesti olkaa kohauttamalla eteenpäin käräjiltä hoviin ja siellä tutkitaan tarkemmin. Siksi on myös valitusoikeus sillä tuossa ei voida olla täysin varmoja asian totuudesta. Ei siis ole vielä täysin varmoja näyttöjä. Ei meitä hävetä kun tiedetään kuinka asiat oikeudessa menee juurikin tämän kaltaisissa tilanteissa. Tuo käräjän tuomio on todella ylivedetty suhteessa muihin tapauksiin joista annettu samoja tuomioita. Siis esimerkiksi mies joka on raiskannut lapsia useaan otteeseen, käyttänyt väkivaltaa jne. on saanut melkein samoja tuomioita. Ei voi olla niin että jos nainen (entinen seksikumppani ja muutenkin tuttu) vain kertoo asiansa ilman todistusaineistoa (joo jälkeenpäin voi hakeutua terapiaan yms. mikä ei vaikuta itse mahdollisen teon syyllisyyteen) , niin että se menee läpi. Yhtä hyvin vastaajan näkökulma voi olla totta ja mikäli hän ei ole havainnut tai ei voida olettaa että olisi pitänyt havaita mitään normaalista poikkeavaa niin sillonhan ei voida tuomita. Itse en voi ainakaan todeta näillä tiedoilla kumpaakaan tarinaa oikeaksi ja ehkä emme koskaan edes tiedä oikeaa totuutta sillä kaksi ihmistä näkee asian eri tavalla. Pitäisi kuitenkin muistaa ettei ketään voi ainakaan haukkua raiskaajaksi ilman että häntä on lainvoimaisesti tuomittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja hyviä pointteja nostit esiin
Siis 9.00 viestiin vastasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käräjillä on kyllä paljon alemman tason tirehtöörejä lautamiehinä joilla myös äänioikeus ja vaikutusvaltaa. Tuomarit eivät yksin päätä. Tämän kaltaiset asiat menevät monesti olkaa kohauttamalla eteenpäin käräjiltä hoviin ja siellä tutkitaan tarkemmin. Siksi on myös valitusoikeus sillä tuossa ei voida olla täysin varmoja asian totuudesta. Ei siis ole vielä täysin varmoja näyttöjä. Ei meitä hävetä kun tiedetään kuinka asiat oikeudessa menee juurikin tämän kaltaisissa tilanteissa. Tuo käräjän tuomio on todella ylivedetty suhteessa muihin tapauksiin joista annettu samoja tuomioita. Siis esimerkiksi mies joka on raiskannut lapsia useaan otteeseen, käyttänyt väkivaltaa jne. on saanut melkein samoja tuomioita. Ei voi olla niin että jos nainen (entinen seksikumppani ja muutenkin tuttu) vain kertoo asiansa ilman todistusaineistoa (joo jälkeenpäin voi hakeutua terapiaan yms. mikä ei vaikuta itse mahdollisen teon syyllisyyteen) , niin että se menee läpi. Yhtä hyvin vastaajan näkökulma voi olla totta ja mikäli hän ei ole havainnut tai ei voida olettaa että olisi pitänyt havaita mitään normaalista poikkeavaa niin sillonhan ei voida tuomita. Itse en voi ainakaan todeta näillä tiedoilla kumpaakaan tarinaa oikeaksi ja ehkä emme koskaan edes tiedä oikeaa totuutta sillä kaksi ihmistä näkee asian eri tavalla. Pitäisi kuitenkin muistaa ettei ketään voi ainakaan haukkua raiskaajaksi ilman että häntä on lainvoimaisesti tuomittu.
Et taida olla perehtynyt todistusaineistoon kun kirjoitat ihan mitä sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla perehtynyt todistusaineistoon kun kirjoitat ihan mitä sattuu.
Muutenkin typerää kirjoittaa omia olettamuksia jos faktoista ei ole mitään tietoa.
Faktaa tällä hetkellä on vain, että käräjäoikeus on tuominnut miehen raiskauksesta vankeustuomioon ja tuomittu on valittanut tuomiosta hovioikeuteen. Hovioikeus antaa aikanaan päätöksensä asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sä jo ymmärrä, että kyllä se ihan epäselvä juttu jää jo poliisin esikuulusteluihin eikä syyttäjä tee syyttämispäätöstä. Etkö sä jo ymmärrä (tutki asiaa kuinka suuri prosentti muuttuu hovioikeudessa) että usein tuomio jää myös sillensä tai kovenee. Sun logiikalla kaikki tuomiota muuttuisi hovissa. Tosiasia on, että jos näin kävisi, käräjäoikeuden porukka vaihtuisi. Et taida älytä kuinka kallista toi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis 9.00 viestiin vastasin
No siinä sitten näytit tyhmyytesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se saanut kaksi vuotta ehdotonta raiskauksesta. Se on itse valittanut, joten tuomio ei lainvoimainen, mutta tuomio on annettu. Eikö niin
- Anonyymi
On jossakin sanottu että sana sanaa vastaan tuli se tuomio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jossakin sanottu että sana sanaa vastaan tuli se tuomio?
Esim. Iltalehti kirjoittaa 6.4.2022 näin:
Jutun otsikko: "Ex-jääkiekkoilija Hannu Pikkarainen raiskasi perhetutun naisen"
---
Väliotsikko: "Oikeus uskoi uhria
Käräjäoikeus katsoo että uhrin asianomistajan kertomus on uskottava ja luotettava."
---
Huom! Oikeus USKOI uhria ja että uhrin KERTOMUS on luotettava. Ja niinhän se on että eipä tuolla ollut todistajia eli sana sanaa vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
---
Käräjäoikeus katsoo että uhrin asianomistajan kertomus on uskottava ja luotettava."
---
Huom! Oikeus USKOI uhria ja että uhrin KERTOMUS on luotettava. Ja niinhän se on että eipä tuolla ollut todistajia eli sana sanaa vastaan.Ja kun tuomio tuli siitä että "nainen oli unitilan ja alkoholin takia kykenemätön antamaan suostumustaan" eli niinkuin täällä hoetaan eli nukkui tai oli sammunut. Tuo on siis se naisen KERTOMUS jonka oikeus uskoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun tuomio tuli siitä että "nainen oli unitilan ja alkoholin takia kykenemätön antamaan suostumustaan" eli niinkuin täällä hoetaan eli nukkui tai oli sammunut. Tuo on siis se naisen KERTOMUS jonka oikeus uskoi.
Saat uskoa ihan rauhassa mitä ihan haluat, mutta onneksi käräjäoikeus ja jatkossa hovioikeus käsittelee tapaukset ihan muiden todisteiden kuin sinun arvelujesi ja luulojesi perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun tuomio tuli siitä että "nainen oli unitilan ja alkoholin takia kykenemätön antamaan suostumustaan" eli niinkuin täällä hoetaan eli nukkui tai oli sammunut. Tuo on siis se naisen KERTOMUS jonka oikeus uskoi.
Kyllä siinä tutkitaan ja kuullaan myös syytettyä. Jostain syystä naisen kertoma oli uskottavampi. Älä sä vähättele kun et tiedä kuten en minäkään. Mutta esim epäloogisuudet ja se, että kertoma muuttuu, vaikuttaa sen luotettavuuteen. Se nyt on selvä, että sun mielestä Pikkaraisen kertomus olisi pitänyt uskoa. Vaikka esim ensin esitti, että on ollut seksiä aiemmin, sitten oikeudessa ei enää toistanut väitettään. Tämä kerrottiin lehdissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
---
---
Huom! Oikeus USKOI uhria ja että uhrin KERTOMUS on luotettava. Ja niinhän se on että eipä tuolla ollut todistajia eli sana sanaa vastaan.Ei se iltalehti tiedä kaikkea. Lopeta jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä tutkitaan ja kuullaan myös syytettyä. Jostain syystä naisen kertoma oli uskottavampi. Älä sä vähättele kun et tiedä kuten en minäkään. Mutta esim epäloogisuudet ja se, että kertoma muuttuu, vaikuttaa sen luotettavuuteen. Se nyt on selvä, että sun mielestä Pikkaraisen kertomus olisi pitänyt uskoa. Vaikka esim ensin esitti, että on ollut seksiä aiemmin, sitten oikeudessa ei enää toistanut väitettään. Tämä kerrottiin lehdissä
Lehdessä oli että aikaisempaa seksiä ei ole voitu todentaa. Eli siis olisi pitänyt olla aikaisemmasta seksistä jotain todisteita tai jopa todistajia? Harvemmin kai sellaista on kahdenvälisessä seksissä. Tuokin on siis sana sanaa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehdessä oli että aikaisempaa seksiä ei ole voitu todentaa. Eli siis olisi pitänyt olla aikaisemmasta seksistä jotain todisteita tai jopa todistajia? Harvemmin kai sellaista on kahdenvälisessä seksissä. Tuokin on siis sana sanaa vastaan.
Lehdessä oli myös niin, että Hannu ei käräjäoikeuden käsittelyssä enää toistanut väitettään aiemmasta seksistä. Miksi?
- Anonyymi
Täällä osan porukkaa mielestä raiskauksesta ei saisi ikinä antaa tuomiota, kun kaksi ihmistä on ollut paikalla. Ootte te kujalla. Pitkät kuulustelut ja selvitykset on juuri sitä varten, että pyritään selvittämään totuus. Se kumpi pysyy koko ajan samassa kertomuksessa on tietysti uskottavampi. Yksi kysymys teille, onko siis niin, että jos raiskauksella ei ole ulkopuolisia silminnäkijöitä, niin aina pitää jättää tuomitsematta? Siltä nimittäin vaikuttaa
- Anonyymi
Jokainen tapaus on erilainen. Tuossa tapauksessa kysymys on siis siitä oliko nainen unitilan ja alkoholin takia kyvytön antamaan suostumuksensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tapaus on erilainen. Tuossa tapauksessa kysymys on siis siitä oliko nainen unitilan ja alkoholin takia kyvytön antamaan suostumuksensa?
Eikö se siltä nyt vaikuta? Kuka täysjärkinen menee panemaan nukkuvaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se siltä nyt vaikuta? Kuka täysjärkinen menee panemaan nukkuvaa?
Samaa mieltä ja eiks se ollut perhetuttava eikä mikään tyttöystävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perhetuttu. Sen vuoksi uhri oli niin järkyttynyt, kun herää siihen, että vanha perhetuttu, johon luotti, panee. Tämä on siis se uutisoitu tapahtumien kulku ennenkuin joku raivopää hyökkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sanotaan että oli VAIN perhetuttu? Ei missään! Lehdet nyt hokee tuota perhetuttua koska teko saadaan sen takia kuulostamaan pahemmalta. Hannu on sanonut että on aikaisemminkin harrastettu seksiä ja kyllä uskon että noin on. Oikeudessa oli todettu että ei ole voitu todentaa tuota asiaa, mikä kai tarkoittanee että Hannulla ei ole ollut esittää tarpeeksi hyviä todisteita tai olisiko tarvittu jopa todistaja vierelle aikanaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sanotaan että oli VAIN perhetuttu? Ei missään! Lehdet nyt hokee tuota perhetuttua koska teko saadaan sen takia kuulostamaan pahemmalta. Hannu on sanonut että on aikaisemminkin harrastettu seksiä ja kyllä uskon että noin on. Oikeudessa oli todettu että ei ole voitu todentaa tuota asiaa, mikä kai tarkoittanee että Hannulla ei ole ollut esittää tarpeeksi hyviä todisteita tai olisiko tarvittu jopa todistaja vierelle aikanaan?
Eikös uuden lain myötä seksin harrastaminen ole tehty aika vaikeaksi nimenomaan miehille. Pitää olla naisen suostumus ja vaikka sen saisikin niin nainen voi aina jälkeenpäin väittää muuta. Miten ihmeessä todistaa ja kumman sanaa uskotaan? Tämä näissä seksijutuissa joihin ei liity pakottamista eikä väkivaltaa vaan pelkkä akti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän itse sanot VAIN perhetuttu, ei kukaan muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös uuden lain myötä seksin harrastaminen ole tehty aika vaikeaksi nimenomaan miehille. Pitää olla naisen suostumus ja vaikka sen saisikin niin nainen voi aina jälkeenpäin väittää muuta. Miten ihmeessä todistaa ja kumman sanaa uskotaan? Tämä näissä seksijutuissa joihin ei liity pakottamista eikä väkivaltaa vaan pelkkä akti.
Yksinkertainen ja lyhyt vastaus: älä pane nukkuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertainen ja lyhyt vastaus: älä pane nukkuvaa.
Mies ei välttämättä tiedä että nainen nukkui tai sitten nainen voi jälkeenpäin väittää että nukkui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän itse sanot VAIN perhetuttu, ei kukaan muu.
Mitäs jos ei ollut vain perhetuttu vaan satunnainen seksikaveri? Hannu on sanonut että seksiä on harrastettu aikaisemminkin niin siitä tuo ajatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos ei ollut vain perhetuttu vaan satunnainen seksikaveri? Hannu on sanonut että seksiä on harrastettu aikaisemminkin niin siitä tuo ajatus.
Hannu sanoi näin esikuulusteluissa, mutta ei enää oikeudenkäynnissä. Miksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei välttämättä tiedä että nainen nukkui tai sitten nainen voi jälkeenpäin väittää että nukkui.
Minkälainen mies ei huomaa, että nainen nukkuu? On sulla huonoja kokemuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon mies tietää yhtyä vain halukkaaseen naiseen. Jos se on epäselvää, jättää oikea mies hommat siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi oli todettu kun Hannu ei oikeudessa enää toistanut kertomaansa aiemmasta seksistä. Ilmeisesti näin oli esikuulusteluissa kertonut ja siksi siihen otettiin kantaa
- Anonyymi
Tästä jankkaamisesta voi päätellä että asiat voi tosiaankin olla miten päin vain.
- Anonyymi
Lopeta siis jankkaaminen ja odota kunnes hovioikeus antaa tuomion käräjäoikeuden päätöksestä.
- Anonyymi
On se vaan syötävän komea ja pantavan näköinen toi Hannu. Aaaah mikä MIES! Pikkupojat täällä vain kateellisina Hanttaa panettelevat (!) Kun pikkupojilla ei edes eteen ota! NIH!
- Anonyymi
Sulla on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta koita jotenkin käsittää (onko ylivoimaista) että sun mielipide ei ole yleinen mielipide. En ole pikkupoika enkä mies. Silti pidän Pikkaraista vastenmielisenä.
- Anonyymi
Hantta -nimi sopii kyllä hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta koita jotenkin käsittää (onko ylivoimaista) että sun mielipide ei ole yleinen mielipide. En ole pikkupoika enkä mies. Silti pidän Pikkaraista vastenmielisenä.
Samat täältä. Pidän Pikkaraista vastemielisenä.
Ei se kuitenkaan haittaa, kun ei tarvitse olla kanssaan missään tekemisissä.
- Anonyymi
Mitä NIH tarkoittaa?
- Anonyymi
Katson just Rambo -taistelija elokuvaa ja on pakko todeta, että toi Pikkarainen on naurettava käyttäessään tota nimeä. Se on niin kaukana tosta roolihahmosta kuin olla voi. Häpeäisi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849