Kerrankin EV saatiin pysymään siellä minne hän kuuluukin eli periferiassa! Tällä kertaa elättänyt edes mainostiimin turkytys!
Euroviisut | Vuosia mukaan houkuteltu Robin Packalen ja Portion Boys pyrkivät Euroviisuihin – Tässä ovat UMK-kilpailijat: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009265568.html?share=3303643f6095100b6a6a1ffb4755a057
Mahtavaa! Erika Vikman ei päässyt Euroviisuehdokkaaksi!
23
320
Vastaukset
- Anonyymi
Elättänyt = auttanut
- Anonyymi
No tämä on kyllä totta, että mikä tahansa ohjelma ja kilpailu on parempi ilman Vikmanin pipitystä, pärstää ja pyllyä. Ai niin ja ilman pierujakin.
- Anonyymi
Mikä uutinen!
Tämä on ilon päivä!- Anonyymi
Missä lööpit🤔
Kun pierustakin tehtiin varmaan kymmeniä lööppejä niin miksi ei tästä?
- Anonyymi
Benjaminia biiseineen verrataan you tubessa Erika Vikmaniin.
- Anonyymi
Onneksi ei päässyt . Miksi se oli eilen kun urheilu gaalaan mennyt, on härskin näköinen nainen .
- Anonyymi
Huh, mikä murakka.
- Anonyymi
Upea täti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upea täti!
Just täti on. Ikää 30 ja näyttää 40 vuotiaalle
- Anonyymi
Tais olla eka kerta pitkään aikaan kun Vikmannin Erika ei päässyt mukaan pyllistelemään.
Alkaako jo alamäki?- Anonyymi
Alamäki alkoi jo tangomarkkinoiden "voitosta".
- Anonyymi
Eikös alamäki yleensä käynnisty siitä kun myy itsensä
- Anonyymi
Europopkuningatar joutuu odottamaan ensi vuoteen😆
- Anonyymi
Täytyykö toi E todella vasta 30. Mä luulin että on vähintään 40..käytetyn näköinen..
- Anonyymi
Ja näin vuotta myöhemmin...
- Anonyymi
Hianoo💪
- Anonyymi
Huh, hänkö on laulaja? Eiköhän ole tullut julkkikseksi ihsn muista syistä? Nolo!
- Anonyymi
Nolo Erika esiintyi voitonvarmana umk- esittelyssä.
Nyt on syytä äänestäjien olla hereillä, ettei tätä suttuista sutturaa lähetetä vinkumaan ja paljastelemaan paikkojaan euroviisuihin.
Tässähän saa hävetä jo etukäteen tän vouhakkeen esiintymistä kun se itse ei osaa.- Anonyymi
Rauhottava estolääkitys lääkäri sulhaselta,
- Anonyymi
No ehkäpä tähän tulee muutos tänä vuonna? ICH KOMME!
- Anonyymi
Pohjanoteraus,,minä tulen,,,neljänneksi,KIKKA KOPIOTA esittäen,,,
- Anonyymi
Paras se ihana hoikka kaunotar, kansainvälistä ainesta-villi punapää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903064
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672895"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m512847Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332414
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923