Kerrankin EV saatiin pysymään siellä minne hän kuuluukin eli periferiassa! Tällä kertaa elättänyt edes mainostiimin turkytys!
Euroviisut | Vuosia mukaan houkuteltu Robin Packalen ja Portion Boys pyrkivät Euroviisuihin – Tässä ovat UMK-kilpailijat: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009265568.html?share=3303643f6095100b6a6a1ffb4755a057
Mahtavaa! Erika Vikman ei päässyt Euroviisuehdokkaaksi!
23
285
Vastaukset
- Anonyymi
Elättänyt = auttanut
- Anonyymi
No tämä on kyllä totta, että mikä tahansa ohjelma ja kilpailu on parempi ilman Vikmanin pipitystä, pärstää ja pyllyä. Ai niin ja ilman pierujakin.
- Anonyymi
Mikä uutinen!
Tämä on ilon päivä!- Anonyymi
Missä lööpit🤔
Kun pierustakin tehtiin varmaan kymmeniä lööppejä niin miksi ei tästä?
- Anonyymi
Benjaminia biiseineen verrataan you tubessa Erika Vikmaniin.
- Anonyymi
Onneksi ei päässyt . Miksi se oli eilen kun urheilu gaalaan mennyt, on härskin näköinen nainen .
- Anonyymi
Huh, mikä murakka.
- Anonyymi
Upea täti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upea täti!
Just täti on. Ikää 30 ja näyttää 40 vuotiaalle
- Anonyymi
Tais olla eka kerta pitkään aikaan kun Vikmannin Erika ei päässyt mukaan pyllistelemään.
Alkaako jo alamäki?- Anonyymi
Alamäki alkoi jo tangomarkkinoiden "voitosta".
- Anonyymi
Eikös alamäki yleensä käynnisty siitä kun myy itsensä
- Anonyymi
Europopkuningatar joutuu odottamaan ensi vuoteen😆
- Anonyymi
Täytyykö toi E todella vasta 30. Mä luulin että on vähintään 40..käytetyn näköinen..
- Anonyymi
Ja näin vuotta myöhemmin...
- Anonyymi
Hianoo💪
- Anonyymi
Huh, hänkö on laulaja? Eiköhän ole tullut julkkikseksi ihsn muista syistä? Nolo!
- Anonyymi
Nolo Erika esiintyi voitonvarmana umk- esittelyssä.
Nyt on syytä äänestäjien olla hereillä, ettei tätä suttuista sutturaa lähetetä vinkumaan ja paljastelemaan paikkojaan euroviisuihin.
Tässähän saa hävetä jo etukäteen tän vouhakkeen esiintymistä kun se itse ei osaa.- Anonyymi
Rauhottava estolääkitys lääkäri sulhaselta,
- Anonyymi
No ehkäpä tähän tulee muutos tänä vuonna? ICH KOMME!
- Anonyymi
Pohjanoteraus,,minä tulen,,,neljänneksi,KIKKA KOPIOTA esittäen,,,
- Anonyymi
Paras se ihana hoikka kaunotar, kansainvälistä ainesta-villi punapää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846