Joka täyttää kaikki sun vaatimukset
Etsi se toinen nainen
13
129
Vastaukset
- Anonyymi
Niin turha esittää enään prinssin valheita
- Anonyymi
En usko enään sanaakaan mitä prinssi sanoo
- Anonyymi
Mee sen toisen naisen kanssa lempimään
- Anonyymi
Sun valehtelua ei jaksa enään kukaan
- Anonyymi
Mitä helv...selität? Valitte mies itelle.
- Anonyymi
Mä haluun sut mies
Sivusta
- Anonyymi
Useita ollutkin
- Anonyymi
ei muuta kun uusi nainen kierrokseen
zemppii
- Anonyymi
Siihen ei paljoa tarvitse sen verran yksioikoinen patja olet....
- Anonyymi
mua ei kiinosta yhtään
- Anonyymi
Ei rinssi jaksa. Vanha.
Ei pidä haaveilla. - Anonyymi
En halua mitään toista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709