Rukkaset tuli

Anonyymi-ap

Ihan nätisti annoit. Kunnioitan sitä. Toisaalta en nyt ollut kosimassa ainakaan vähään aikaan. Pikkuisen halunut jutustelua. Elämät menivät jo aikoja sitten ohitse. Eikä tarkoitus ollut mitenkään ressata tahi kiusata. Vanahana kun tulee kerrottua tosiasiat ja ihastumiset. Mutta niin kuin laitoin, en häirihe nyt enempää. Ehkä kymmenen vuoden päästä jotain ylläriä taas järjestän? Toisaalta jos joskus mieleesi tulee halu jutustella jostain, voit ottaa yhteyttä. Mutta tällä erää heippa.

11

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Mie en oo antanu kyllä yhtään mitään, että tiiät! En edes nätisti.

• Anonyymi

Noh, vielä perjantain kymysys, jos sallit? Olitko koskaan ihastunut minuun, vai olivatko muutamat tapahtuneet asiat vain sattumaa?

• Anonyymi

Meneekö nyt miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Ja rehellinen vastaus

• Anonyymi

Tekopyhä wannabe Mielisairas muusikko joka muka fiksu katu-uskottava Rokkari. Herra ylppö. Hei jännää.

• Anonyymi

Mie sain ja pakit ja moraalisaanan kaupan päälle! 😂
      Sanon takasin että elä opeta äitiäs nu***maan!🤣

Rakkaus on ikuista, vain kohde vaihtuu.

• Anonyymi

Olen pohtinut pari viikkoa tuota viestiäsi. En oikeastaan tarkalleen ottaen ole ihan varma, mitä tuolla ensimmäisellä lauseellasi tarkoitit?! Tiedän, ettet olisi valmis kosimaan enkä moiseen juttuun minäkään suostumaan.
      Oikeassa olet, että elämät menneet jos ei vielä ihan kokonaan ohitse, niin ainakin parhaimmat vuodet menneet jättäen jälkensä meihin kumpaankin.
      Olen miettinyt, jos vielä joskus tulisin jonnekin, mutta.. En tiedä. Muistatko vielä, kun sanoin joskus aikoinaan sinulle, että viet mielenrauhan..

• Anonyymi

Noh, eräs teksti viestissään tokaisi, "minun elämä on nyt täällä". Eikö tuo rukkasilta kuulosta? Mielenrauha jutustelua en muista, oliko irli vai palstalla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, eräs teksti viestissään tokaisi, "minun elämä on nyt täällä". Eikö tuo rukkasilta kuulosta? Mielenrauha jutustelua en muista, oliko irli vai palstalla?

Hei, en ainakaan minä ole kirjoittanut tuota lausetta.
        Ihan kasvokkain oltiin, kun sanoin lähtiessäni tuosta mielenrauhasta liittyen sinun näkemiseen. Taidettiin jutella ekan kerran..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, en ainakaan minä ole kirjoittanut tuota lausetta.
        Ihan kasvokkain oltiin, kun sanoin lähtiessäni tuosta mielenrauhasta liittyen sinun näkemiseen. Taidettiin jutella ekan kerran..

Arvelinnii ettei hän näitä lue. Tää on tämmöinen pitkän ajan etä ihastuminen (päälle 10v) Laittelin viestiä ja vähän muutakin hälle tuossa kesänlopulla, joskos pääsisi jutustelemmaan jottai juttuja kanssaan. On ollut pikkasen hiljasta nätimmän sukupuolen kanssa nykyisin ja muutenkin. Yllätys juttu oli ihan sen takia, että hän on hyvä työssään ja kaikessa tekemisessään. Ja ymmärrän hänen viimeisimmän viestinkin, uusi vakituinen työpaikka ja varmaan talokin siellä. Ehkäpä sen elämänsä sulostuttajankin löytänyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      325
      2566
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      33
      2199
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      219
      878
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      330
      813
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      42
      762
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      711
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      45
      670
    Aihe