Rukkaset tuli

Anonyymi-ap

Ihan nätisti annoit. Kunnioitan sitä. Toisaalta en nyt ollut kosimassa ainakaan vähään aikaan. Pikkuisen halunut jutustelua. Elämät menivät jo aikoja sitten ohitse. Eikä tarkoitus ollut mitenkään ressata tahi kiusata. Vanahana kun tulee kerrottua tosiasiat ja ihastumiset. Mutta niin kuin laitoin, en häirihe nyt enempää. Ehkä kymmenen vuoden päästä jotain ylläriä taas järjestän? Toisaalta jos joskus mieleesi tulee halu jutustella jostain, voit ottaa yhteyttä. Mutta tällä erää heippa.

11

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Mie en oo antanu kyllä yhtään mitään, että tiiät! En edes nätisti.

• Anonyymi

Noh, vielä perjantain kymysys, jos sallit? Olitko koskaan ihastunut minuun, vai olivatko muutamat tapahtuneet asiat vain sattumaa?

• Anonyymi

Meneekö nyt miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Ja rehellinen vastaus

• Anonyymi

Tekopyhä wannabe Mielisairas muusikko joka muka fiksu katu-uskottava Rokkari. Herra ylppö. Hei jännää.

• Anonyymi

Mie sain ja pakit ja moraalisaanan kaupan päälle! 😂
      Sanon takasin että elä opeta äitiäs nu***maan!🤣

Rakkaus on ikuista, vain kohde vaihtuu.

• Anonyymi

Olen pohtinut pari viikkoa tuota viestiäsi. En oikeastaan tarkalleen ottaen ole ihan varma, mitä tuolla ensimmäisellä lauseellasi tarkoitit?! Tiedän, ettet olisi valmis kosimaan enkä moiseen juttuun minäkään suostumaan.
      Oikeassa olet, että elämät menneet jos ei vielä ihan kokonaan ohitse, niin ainakin parhaimmat vuodet menneet jättäen jälkensä meihin kumpaankin.
      Olen miettinyt, jos vielä joskus tulisin jonnekin, mutta.. En tiedä. Muistatko vielä, kun sanoin joskus aikoinaan sinulle, että viet mielenrauhan..

• Anonyymi

Noh, eräs teksti viestissään tokaisi, "minun elämä on nyt täällä". Eikö tuo rukkasilta kuulosta? Mielenrauha jutustelua en muista, oliko irli vai palstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, eräs teksti viestissään tokaisi, "minun elämä on nyt täällä". Eikö tuo rukkasilta kuulosta? Mielenrauha jutustelua en muista, oliko irli vai palstalla?

Hei, en ainakaan minä ole kirjoittanut tuota lausetta.
        Ihan kasvokkain oltiin, kun sanoin lähtiessäni tuosta mielenrauhasta liittyen sinun näkemiseen. Taidettiin jutella ekan kerran..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, en ainakaan minä ole kirjoittanut tuota lausetta.
        Ihan kasvokkain oltiin, kun sanoin lähtiessäni tuosta mielenrauhasta liittyen sinun näkemiseen. Taidettiin jutella ekan kerran..

Arvelinnii ettei hän näitä lue. Tää on tämmöinen pitkän ajan etä ihastuminen (päälle 10v) Laittelin viestiä ja vähän muutakin hälle tuossa kesänlopulla, joskos pääsisi jutustelemmaan jottai juttuja kanssaan. On ollut pikkasen hiljasta nätimmän sukupuolen kanssa nykyisin ja muutenkin. Yllätys juttu oli ihan sen takia, että hän on hyvä työssään ja kaikessa tekemisessään. Ja ymmärrän hänen viimeisimmän viestinkin, uusi vakituinen työpaikka ja varmaan talokin siellä. Ehkäpä sen elämänsä sulostuttajankin löytänyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10954
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2443
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe