Sandero Stepway yli 20 rahaa. Siihen piälle renkaat, lämpöpaketti, metalliväri ja toimituskulut. Huhhuh. Kuka näitä ostaa.
https://www.dacia.fi/wp-content/uploads/2022/09/hinnasto-sandero-stepway.pdf
Huhhuh mitä hintoja Daciasta
18
328
Vastaukset
- Anonyymi
menestyvä liikemies valitsee dacian. autovero tietysti lopettaa autokuumeen. pääseehän sitä polkupyörälläkin.
- Anonyymi
Polje polje Jopolla, minä ajan Dacialla.
- Anonyymi
Minä ajan mielummin muutaman vuoden käytetyllä renaultilla ja halvemmalla.
- Anonyymi
Ei näitä ainakaan köyhät osta.
- Anonyymi
Siitä saa syyttää Suomen autoverotusta,,tämän hetken kurssin mukaan Ruotsin hinta ilman noita lisiä Stepwaylle 16900-e ja tavallinen Sandero 14000-e. Kun autoverotus Suomessa on jäljellä ja verotus koskee varusteitakin joita niihin kerjättiin ja itkeskeltiin vuosikausia niin tässä on lopputulos !!
- Anonyymi
No eipä ole kaksinen säästö, saman säästön saa ostamalla 12kk käytetyn. Pari vuotta sitten nuita sai suomesta kymppitonnilla, silloin oli vielä ehkä jotain järkeä ostaa dadcia, mutta ei todellakaan enää.
- Anonyymi
Kylläpä sulla ressukalla onkin nyt pohdittavaa. No huhhuh. Onko Jopon lukko taas jäässä. 🤣😅
- Anonyymi
Dacian ajonesto jäätyi taas pakkasilla. Ei tapahtunut avaimesta mitään vaikka ladattiin akku. Kuulemma tulee kallis remontti nyt!
- Anonyymi
Dacia on auto siinä missä muutkin vastaavan hintaluokan ja luokan autot. Käyttävät Rellun osia.
- Anonyymi
Juuri näin, hyvä että tiedät! Kannattaa myös tietää, että Renault lähettää epäkurantit aavistuksen toleranssin ohi menneet osaan romaniaan. Ei missään tapauksessa ykköslaatua mitä käytetään Renaultin omissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, hyvä että tiedät! Kannattaa myös tietää, että Renault lähettää epäkurantit aavistuksen toleranssin ohi menneet osaan romaniaan. Ei missään tapauksessa ykköslaatua mitä käytetään Renaultin omissa.
Todellako? On sellaista tekstiä, että vaadin todisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellako? On sellaista tekstiä, että vaadin todisteita.
Todellako? On sellaista tekstiä, että vaadin todisteita.… tämä on vanha totuus. Ei se halpa hinta saa aikaan muuta kuin epäkurantin tavaran asennusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
epäkurantit aavistuksen toleranssin ohi menneet osaan romaniaan. Ei missään tapauksessa ykköslaatua mitä käytetään Renaultin omissa.......höpö höpö, Renault se on senkin tehtaan omistaja eikä ne tee tahallaan huonompia autoja kuin Renault, Renaultissa on vain uusin tekniikka ensin ja enemmän varusteita
- Anonyymi
Dacian ostajat ovat joko hulluja tai neroja. Siinä on pienen pieni ero näiden kahden ihmistyypin välillä. Kumpi sinä olet arvon Dacisti?
- Anonyymi
Oman arvioni mukaan en ole kumpikaan. Olen eläkeläinen ja ajan Dacialla. Tunnustan olevani köyhä, koska omaisuuteni on alle miljoona euroa. Ehkä kuitenkin olen hullu, kun olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman arvioni mukaan en ole kumpikaan. Olen eläkeläinen ja ajan Dacialla. Tunnustan olevani köyhä, koska omaisuuteni on alle miljoona euroa. Ehkä kuitenkin olen hullu, kun olen tyytyväinen.
Oman arvioni mukaan en ole kumpikaan. Olen eläkeläinen ja ajan Dacialla. Tunnustan olevani köyhä..........näinhän se on ja ei tarvitse edes näytellä rikasta ostamalla naapureitten kiusaksi vanhan Saksan taksin josta on jo kaksikertaa pakitettu mittaria, Me eläkeläiset elämme rauhallista elämää emmekä edes yritä näytellä muuta !!!
- Anonyymi
Minäkin olen eläkeläinen ja ajan Rellulla!
- Anonyymi
Minä syön makkaraa ja olen ylipainoinen. Ja ajan Dacialla, mun riemu rasialla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841756- 431399
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191190Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2871137Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871132- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854