No mihin sinä ihastuit?

Anonyymi-ap

Mitä sinä minussa näit?

132

2800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä. Liian pitkä aika jo.

    • Anonyymi

      Vastaappa ensin mun kysymykseen

    • Anonyymi

      Naisen silmiin. Se oli kuin Meduusan katse. Kivetyin paikalleni. Kiinnostus alkoi jo heti kun äkkäsin hänet hieman kauempaa. Jokin siinä on että ns. jalan asennolla on iso merkitys.

      • Anonyymi

        Koska tämä on tapahtunut?


      • Anonyymi

        Jalan asento? Nyt on kyllä mielenkiintoinen asia, johon ihastua. Kerro ihmeessä lisää.


      • Anonyymi

        Hän vangitsi minut sillä elekielellään. Olin sen verran huppelissa etten tajunnut kuinka hölmöltä näytin hänen silmissään. Molempien elekieli oli toisiamme provosoivaa, hän vain kesti sen ja minä en ;(. Jalan asennolla viittaan intuitioon. Intuitio on oikeastaan se kemia. Sä vain tykkäät jostakusta, tai sit et. On niitä tapahtumia sattunut lievempimuotoisina mutta se yksi oli ylitse muiden hieman ennen pandemiaa.


    • Anonyymi

      Pitkä hyväntuulinen asiallinen siisti mies. Ja se kun halasit..sit se olikin menoa. Liitelin ilmassa. Olin ihan ku sekasin koko tapaamisen ajan. Tuntuu että oon unessa vieläkin. Ihan kuin jotain oisi jäänyt kesken. Tämä tarina odottaa loppua. Olit ihana. Niin täynnä elämää ja veit mua ku litran mittaa.. yhtäkkiä kaikki loppu

    • Anonyymi

      Pitkän komean tumman miehen

      • Anonyymi

        NBA Koripalloako katoit?🧑🏿‍🦲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NBA Koripalloako katoit?🧑🏿‍🦲

        Tais ollakkin jotain mitä ei ollutkaan. Esitys. Mut ei haittaa enää. Se kortti on jo käännetty


      • Anonyymi

        En ole enää edes ihastunut. Petyin. Oletkin vain rotta


    • Anonyymi

      Sussa ei ollu oikeen mitään. Liian isot farkut. Oot ihan tavallinen jätkä

    • Anonyymi

      Sitä olen ihmetellyt. En muista. En voi vastata. Mitään ei tapahdu sydämessä. Enää.

      • Anonyymi

        Oliko naiselle? 😔


      • Anonyymi

        Tiedätkö miten sairasta on kirjoittaa näin, tilanteen huomioiden


    • Anonyymi

      Tätä mietin kyllä itsekkin että mitä oikeastaan edes alunperin näin koko miehessä. Onneksi paljasti julmalla ja rumalla kohtelullaan millainen todellisuudessaan on. 🤮

      • Anonyymi

        Olisit kysynyt multa.


      • Anonyymi

        Se on hyvä että ne lopulta kuitenkin näyttää todellisen luontonsa. Ei tarvitse enään miettiä deekuja. Ja kukasta kukkaan lentelijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä että ne lopulta kuitenkin näyttää todellisen luontonsa. Ei tarvitse enään miettiä deekuja. Ja kukasta kukkaan lentelijöitä.

        Ketä sä tässä kuvittelet kaveeravasi ja komppaavasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sä tässä kuvittelet kaveeravasi ja komppaavasi?

        Mä luulen että tuo palstapoika vastailee taas itselleen


    • Anonyymi

      Olit söpö, mukava, rauhallinen ja sulla oli kiva ääni

      • Anonyymi

        Ilmeisesti ihastus mennyt jo ohi kun "oli" ?


      • Anonyymi

        Onko hän vielä elossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän vielä elossa?

        On toivottavasti elossa. En tiedä millainen on nykyään, ei olla nähty vuosiin. Siksi "oli"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän vielä elossa?

        Ehkä huomiseen


    • Anonyymi

      En nähnyt mitään, kuulin.

    • Anonyymi

      Sinut ❤️

    • Anonyymi

      Kengät, ruskeat special design made in hand kengät 🛼

    • Anonyymi

      Hän on niin mukava ja kanssaan hyvä jutella ja olla. Paljon samoja kiinnostuksen kohteita (moni uusikin asia kiinnostaa minua) ja puhuttavaa. Suht samanlainen, mut hyvällä tavalla erilainen luonne. Vie minua parempaan suuntaan ihmisenä. Söpö ja ihana.

      • Anonyymi

        Pidä hänestä kiinni, tuo ei ole itsestäänselvyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä hänestä kiinni, tuo ei ole itsestäänselvyys.

        Tunne ei ikävä kyllä ollut molemminpuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne ei ikävä kyllä ollut molemminpuolinen.

        Ei tarkoita että pitäisi poistaa kokonaan elämästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarkoita että pitäisi poistaa kokonaan elämästä

        Eihän se tarkoitakaan, mutta se riippuu nyt hänestä. Olin tyhmä ja pyysin sitä anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tarkoitakaan, mutta se riippuu nyt hänestä. Olin tyhmä ja pyysin sitä anteeksi.

        Odotat anteeksiantoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotat anteeksiantoa?

        En odota enää mitään, kun en vaan jaksa enää. Ois pitänyt kadota jo puolitoista vuotta sitten, niin enää ei tuntuis näin pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En odota enää mitään, kun en vaan jaksa enää. Ois pitänyt kadota jo puolitoista vuotta sitten, niin enää ei tuntuis näin pahalta.

        Rakkaus muuttui vihaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus muuttui vihaksi.

        Ei se mitään vihaa ole, vaan pidän vieläkin paljon. Jaksaminen vaan on loppu.


    • Anonyymi

      Hyvä takapuoli

      • Anonyymi

        Illusion

        A dream


    • Anonyymi

      Näin sinussa, syvällä silmissäsi, vakaan ja luotettavan ihmisen. Sellaisen, johon voisi luottaa kaikissa tilanteissa ja jonka käytös ei ole pinnallista roolin vetämistä vaan todellisen sisimpänsä heijastusta.

      • Anonyymi

        Tuohan on hyvä kuvaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on hyvä kuvaus!

        On kyllä kivasti ilmaistu ihmisestä. Harva kirjoitus vaikuttaa aidolta


    • Anonyymi

      Näytit minulle uusia maailmoja kuitenkaan näyttämättä mitään. Kaivoit minusta esiin jotain vanhaa ja jo unohdettua, jota olin ikävöinyt. Kärsivällisyytesi, inhimillisyytesi, epävarmuutesi, sinnikkyytesi, heikkoutesi. Sä vaan olet jotain, mitä mieleni kaipasi. <3

      • Anonyymi

        Miehelle vai naiselle? Tässä on potentiaalia tässä kirjoituksessa.. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle vai naiselle? Tässä on potentiaalia tässä kirjoituksessa.. 🤭

        Sinulle pallopää!


    • Anonyymi

      Näin ulkokuorta syvemmälle, ulkonäöltään oli komea ja käytökseltään fiksu. Onnistuimme pääsemään toistemme syvällisiin ajatuksiin ja tunteisiin kiinni. Olihan se ihanaa aikaa kokea tulla ymmärretyksi ihmisenä ja toistemme tukeminen haastavissakin tilanteissa on unohtumatonta. Niin paljon opimme saimme myös jääpaloja niskaan ja polvilleen antautumisia. Kaikella kunnioituksella muistelen lämmöllä. Odotan seuraavaa tapaamista josko uskallettaisi ystävyyden tasolla keskustella ja jopa muistella hienoja hetkiä 💝

    • Anonyymi

      Mistä alkaisin jos susta kertoisin... Naisessa ihastuin reippaaseen ja iloiseen ulosantiin ja luonnolliseen kauneuteen, ilman häiritsevän räikeää meikkiä tai voimakasta hajuvettä. Mukavaan ja halattava kokoiseen olemukseen ja kohteliaisuuteen josta huokui empaattisuus.. Hän on ihminen johon haluisin mielelläni tutustua paremminkin kunhan joskus uudelleen kohtaisin ja saada hänestä kaverin.. ystävän tai jopa kumppanin. Ihastuin kyllä kun noin ihmeelliseen naiseen harvoin törmää.... Hiljaa salaa ikävöimään jäin kun en hoksannut edes face-kaveriksi silloin pyytää vaikka usein pyydänkin, ehkä häkellyin ihastuksissani...?

      • Anonyymi

        Mutta mehän asumme yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mehän asumme yhdessä.

        No jos nyt tämänkerran täällä palstalla asutkin kanssani, se sinulle suotakoon😉


      • Anonyymi

        Millaiset hiukset ja silmät tällä naisella?


      • Anonyymi

        onko näkemisestä miten pitkä aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset hiukset ja silmät tällä naisella?

        Kenelle tuo kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset hiukset ja silmät tällä naisella?

        Tummat hiukset, hartioille yltävät🤔


    • Anonyymi

      Harvenevat hiukset.

      • Anonyymi

        Naisellako?


      • Anonyymi

        Kyllä just sulla on 😉


      • Anonyymi

        Jos näkee toisessa muunkin kuin pelkän ulkokuoren niin se on hieno piirre ihmisessä, mutta harva näkee...


    • Anonyymi

      Ap kerro edes yksi ihminen minkä kuvittelet tai toivot olleen ihastunut sinuun.
      En usko et yhtään pystyt sanoo.

      • Anonyymi

        Mikä sun veriryhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun veriryhmä

        Laita mun nimen etukirjain?


      • Anonyymi

        voi sun kanssas mita meinaat tehda uubelle vaimollesi ole juha nyt sen kanssa.


    • Anonyymi

      Tunnuit näkevän jotain ja kaikessa mahdottomuudessasi olit täynnä mahdollisuuksia mutta ennen pitkää kaikki näkemisemme alkoivat saada hyvästien pohjavireen.

    • Anonyymi

      Kaikki runoilee tänne. Minä katson naisessa ulkonäköä.
      Ulkonäkö on puoli ruokaa ja kertoo sisällöstäkin.

    • Anonyymi

      Aina tuota samaa kyllä sä tiiät

    • Anonyymi

      Johonkin sellaiseen pysyvään ominaisuuteen. Sitten paremmin tutustuttuamme ihastuin syvemmin muistakin syistä.

    • Anonyymi

      Nämä asiat pitäisi kertoa oikeasti ei täällä. En ihastunut vaan rakastuin ihan helvetisti. Mutta tuskin sillä enää mitään väliä sinulle on

      • Anonyymi

        Ei voi tietää ellet kerro


      • Anonyymi

        Oikeassa olet
        Ei olekaan, enää


      • Anonyymi

        Elämää ei voi suunnitella mielensä mukaan. Erittäin vahvat tunteet täälläkin. Niin vahvat että sattuu. Sillä on aina väliä, mitä sinä tunnet. Naiselta.


      • Anonyymi

        Ei olekkaan. En halua varattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekkaan. En halua varattua.

        Tämä on tullut selväksi.


    • Anonyymi

      Kaikki rakastuneet näkevät toisensa viehättävinä, ja ainutlaatuisina. Jotta rakkaus roihahtaisi, on eduksi, että ihastuneet sattumalta jakavat jonkin sykettä nostattavan kokemuksen yhdessä.

      https://youtu.be/gPPEepD0Awg

      Hän on Jane Porter, seksuaalisen himon, romanttisen rakkauden ja kiintymyksen kohde. Rakastumisen alku on lumovaihetta, jossa toiseen heijastetaan omia kaipauksia ja hellyydenosoituksia..


      https://youtu.be/Rqnw5IfbZOU

    • Anonyymi

      AIKA LOPPUI🛎

      • Anonyymi

        Näin tais ottaa rieväleipä kyyyllä


    • Anonyymi

      hassua vähän joxz joku peittokin odottaa nukkumaan menemiztä, pehmoinen peitto ja unisza näkew jotain kaunotartyttöjä joita

    • Anonyymi

      Minua huvitti joku sanonta eli väliaiken paikkauxz... hammaxzbetoni, teräzbetoni heh

    • Anonyymi

      K-naisen hyvään perään ja mukavaan luonteeseen.

      • Anonyymi

        Sama mutta en kyllä tänne sitä huutelis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mutta en kyllä tänne sitä huutelis..

        K-naisia on paljon, eri K:t tässä tapauksessa.


    • Anonyymi

      Näin Sinussa söpön aisan kannattelijan. Enkä pettynyt vetelin ees taas ja taas ees ja välillä muitakin. Kyllä olit söpö.

      • Anonyymi

        Kiitos Lyyli pyllystä.


      • Anonyymi

        Kaapissaolo tekee elämästäsi epäterveellistä valehteluineen päivineen. 😶


    • Anonyymi

      Kasvot ja vartalo. 🤏

      • Anonyymi

        NENÄ 🐽


    • Anonyymi

      Näin komean, mukavan ja empaattisen miehen. Tulimme niin hyvin juttuun, että tuntui kuin olisimme tunteneet ikuisuuden.
      Mulla on edelleen hirveä ikävä sinua.

      • Anonyymi

        Huomasin, miten kyttä kääntyi kakkikopperollaan heti perääni pysäyttämisaikeissaan, eli meikäläinen on jotenkin merkitty, näillä mennään päin helvettiä, on se kyttä varmaan popsinut partiokaveriltansa hivakkapalankin proteiiniksisensa, aivan varmasti on jatkuva kakkanäläkä noilla gylleenshauseillansa, keskenäikseen.

        Rauhallista, turvallista illanjatkoa.

        T.haeppas kaikki koronarokotteet samalla kerralla, tulee suoja, okei

        Heihei

        https://m.youtube.com/watch?v=GKohdVQbrcs


      • Anonyymi

        Samoin, näin mukavan, suloisen ja fiksun naisen. Oli kamalan helppo tulla juttuun eikä pieni jännite haitannut ollenkaan.
        https://youtu.be/42xkHtUUIZs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, näin mukavan, suloisen ja fiksun naisen. Oli kamalan helppo tulla juttuun eikä pieni jännite haitannut ollenkaan.
        https://youtu.be/42xkHtUUIZs

        milloin näit? onko monta viikkoa,kuukautta,vuotta aikaa?


      • Anonyymi

        Kiva kuvaus miehestä. Ehkä löydät hänet jostain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuvaus miehestä. Ehkä löydät hänet jostain?

        En etsi häntä. Hän voi halutessaan löytää minut helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En etsi häntä. Hän voi halutessaan löytää minut helposti

        Niin täältä palstalta... Minä etsin parhaillaan häntä oikeesta elämästä, sieltä missä hän asuu mutta ei näy ainakaan yöelämässä. Kotoaan ei kukaan hae😕tuo helposti on vaikeempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, näin mukavan, suloisen ja fiksun naisen. Oli kamalan helppo tulla juttuun eikä pieni jännite haitannut ollenkaan.
        https://youtu.be/42xkHtUUIZs

        Ymmärrettävää. Alaspäin-katsantokanta, vähättely.
        Miksi et pitänyt vaimostasi? Miksi et halunnut pitää häntä elämässäsi?
        Akateeminen ja kaikkea.
        Olisitte pyrkyreinä saaneet aikaan vaikka jälkikasvuakin?


    • Anonyymi

      Näin avokaulaisen puserosi alla lepäävät isot täyteläiset rinnat, pyöreän pepun ja hyvän kohteen tyhjentää kassit! Näin sinussa ikioman panopuuni.

      • Anonyymi

        Olipa kauniisti kommentoitu jollekin, ihan truuu laaav.


    • Anonyymi

      pippelin

    • Anonyymi

      Valheeseen.

    • Anonyymi

      Sen sinun valtavan napasi huomasin, josta jaksoit kaivaa aina vaan lisää napanöyhtää, jota ihastelit akna vaan.

    • Anonyymi

      En ole ihastunut sinuun. Olen varma että ihastukseni ei kysyisi noin.

    • Anonyymi

      Hiuksiin varmaan ensin kiinnitin huomiota ja siihen mitä sinulla oli päällä. Sitten ääneen ja sitten käsivarsiin ja käsiin ehkä. Tai silmiin. Sitten katsoin millainen naama sinulla on muuten. Jalkoihin olen myös kiinnittänyt huomiota. Valitettavasti en tiedä millainen perse on tai millaiset muut jutut koska pukeudut väljiin housuihin. Varmaan kuitenkin ihan mulle sopivat.

    • Anonyymi

      En ymmärrä olit kuin muutkin kun nyt myöhemmin miettii.

    • Anonyymi

      Kuulin äänesi. Muuta ei tarvittu

    • Anonyymi

      KGB ryssän

    • Anonyymi

      Ja persun

    • Anonyymi

      Ihastuin ensin miehen ulkonäköön. Hän on unelmamieheni ruumiillistuma, pitkä ja komea. Kyllä hänen käytöksensä teki myös vaikutuksen minuun, hän on aina ollut hyvin ystävällinen ja kohtelias. Mutta ehkä eniten ihastuin hänen hymyynsä ja lämpimään katseeseen. Olen aivan mennyttä naista.

    • Anonyymi

      Läskinen berze

    • Anonyymi

      Toivoisin että näkisin sen saman miehen. Itsevarman, ja minun mielestä ihan itse on ansainnut itsevarmuutensa. Huomionkeskipisteen, jonka seurasta jouduin kilpailemaan ja usein, melkein joka kerta, hävisin. Rauhallisen, mutta luulen että hiljaisuus on hämännyt. Siitä että millainen se oli minulle, en viitti enää paljastaa koska itsellekin tulee mieleen ensimmäisenä että vittu mikä kysipää ääliö se on, mutta voi olla että olen siinä asiassa oikeessa tai väärässä. Sen kyllä sanon että aivan varmasti teki tahallisesti sen että en saanut tehdä sitä mitä halusin vaan jouduin tekemään sen mitä en halunnut. Huh, alko oikein sydän hakkaan pyhää vihaa/rakkautta kun muistin tämän jutun.
      Tiivitaavi hipsu laalaa pai ja vaikka juon vain ja ainoastaan työajalla, en ole ikinä ollut töissä kännissä.

      • Anonyymi

        no ei kuule kannatakkaan jos meinaa toissä kaybä


      • Anonyymi

        Fantastista.
        Näin pitää elämästä nauttia.
        Kohti uusia seikkailuja 🤗🌹🌻🐤


    • Anonyymi

      Valtavat rinnat ja upean perseen yhdistettynä perus helppoon luonteeseen. Seksisuhde ja vaimomatskua.

      • Anonyymi

        No hyi


    • Anonyymi

      Järkyttävän ison lerssin.

    • Anonyymi

      Potkut töistä saaneen rikollisen, ehkä narkin.

    • Anonyymi

      Näin sen kaiken tekstityksen

    • Anonyymi

      Partner in crime

    • Anonyymi

      en ole nahnyt sinussa mitaan mutta jokin sinussa oli ja on niin kauan ennen kuin tapaamme sita en tieda mika se oli kuule nyt kerron sinulle yhben tarinan en nyt myista mutta kavimme jossakin etelassa en nyt muista maata siella oli yksi mies joka rakastui minuun ja han olisi halunnut etta olisimme alkaneet seurustelemaan mutta se jai sitten siihen

      • Anonyymi

        kuule niin siina voi kayba mutta mita sina sitten teet ja voi olla etta en nyt jaa luoksesi pitkaksi aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule niin siina voi kayba mutta mita sina sitten teet ja voi olla etta en nyt jaa luoksesi pitkaksi aikaa

        kuule mina menen nukkumaan kun olen kipea joten palataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule mina menen nukkumaan kun olen kipea joten palataan

        ala tule kun et sisalle paase


    • Anonyymi

      Tissit.

    • Anonyymi

      Kiehtova persoona 😊 Hyvin paljon samaa kuin minussa mutta sopivasti jotain erilaistakin... Mukava, hauska, lämminsydäminen ja erittäin kauniskin vielä 💖

      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitat hänestä, tutustukaa enemmän jos saisitte toisenne :)


      • Anonyymi

        Ja lisäänpä vielä että ei pelkästään kaunis vaan myös todella kuuma taiteellinen nainen 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäänpä vielä että ei pelkästään kaunis vaan myös todella kuuma taiteellinen nainen 😘

        missä olette tavannee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä olette tavannee?

        tavanneet siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäänpä vielä että ei pelkästään kaunis vaan myös todella kuuma taiteellinen nainen 😘

        Kuuma taiteellinen kuulostaa tankotanssijalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuma taiteellinen kuulostaa tankotanssijalta.

        Voi oksennus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tavanneet siis

        Muakin vähän kiinnostaisi missä tällaisen naisen olet tavannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tavanneet siis

        Sellaisessa "musiikkikeskuksessa" 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisessa "musiikkikeskuksessa" 😊

        Milloin viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi?

        Siitä on aikaa jo useampi vuosi (2018 viimeksi) mutta ollaan sen jälkeen kyllä muutamia kertoja vahingossa törmäilty. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on aikaa jo useampi vuosi (2018 viimeksi) mutta ollaan sen jälkeen kyllä muutamia kertoja vahingossa törmäilty. ;)

        Sitten tämä ei ole mulle. :)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe