Siun sote kunnostautuu työpalvelu kaski ilomantsissa lopetetaan ja miksi.Tätäkö leveät hartiat tarkoittaa.Aikoinaan olin itsekin kaskella töissä,oli pelastus ettei tarvinnut tori rinkiin soluttautuu,he on jo joutuneet manalaan.
Näköjään heikompi osaisten ja vanhojen ihmisten tuhoaminen lienee pää tarkoitus.Ei tuossa kyllä ole järjen hiventäkään,taitaa olla putin syndroomaan sairastuneita koko siun soten johto porukka
kasken loppu työllistäjänä
Anonyymi-ap
5
1101
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä on Iljala
- Anonyymi
Kuluja siinä Kaskellakin on. Ei ne puupalikoiden väsertäminset tuo juurikaan tuloja, koulupuukäsitöiden veroisia.
- Anonyymi
Ilomantsi kuivuu kuten muutkin pienet kylät
- Anonyymi
Tämä Kasken lopettaminen-ja kunnan palkkatuella työllistämisen lakkautus oli kyllä suuri vääryys. Edes jonkinlainen päivärytmi ja itsekunnioitus säilyisi kun olisi kunnan tai kasken palkkatukitöitä. Kuntahan palkkaa nyt vaan samoja työntekijöitä joka vuosi. Kaikilla kun ei ole sukulaisia tai tuttavia päättäjinä.
- Anonyymi
Milloin osuus pankki loppuu onko tietoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741