Siun sote kunnostautuu työpalvelu kaski ilomantsissa lopetetaan ja miksi.Tätäkö leveät hartiat tarkoittaa.Aikoinaan olin itsekin kaskella töissä,oli pelastus ettei tarvinnut tori rinkiin soluttautuu,he on jo joutuneet manalaan.
Näköjään heikompi osaisten ja vanhojen ihmisten tuhoaminen lienee pää tarkoitus.Ei tuossa kyllä ole järjen hiventäkään,taitaa olla putin syndroomaan sairastuneita koko siun soten johto porukka
kasken loppu työllistäjänä
Anonyymi-ap
5
1178
Vastaukset 5
- Anonyymi
Vielä on Iljala
- Anonyymi
Kuluja siinä Kaskellakin on. Ei ne puupalikoiden väsertäminset tuo juurikaan tuloja, koulupuukäsitöiden veroisia.
- Anonyymi
Ilomantsi kuivuu kuten muutkin pienet kylät
- Anonyymi
Tämä Kasken lopettaminen-ja kunnan palkkatuella työllistämisen lakkautus oli kyllä suuri vääryys. Edes jonkinlainen päivärytmi ja itsekunnioitus säilyisi kun olisi kunnan tai kasken palkkatukitöitä. Kuntahan palkkaa nyt vaan samoja työntekijöitä joka vuosi. Kaikilla kun ei ole sukulaisia tai tuttavia päättäjinä.
- Anonyymi
Milloin osuus pankki loppuu onko tietoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568