Lumen kolaus

Anonyymi-ap

Älkää kolatko omakoti asukkaat lunta kadun varteen,kadut menee ahtaiksi,tänä aamu tuli kuorma auto vastaan,ei olisi mahtunut,jos ei olisi ollut piha liittymää.Lumet tulee kolata ja lapioida omalle tontille.

30

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aurailen kylmän viileästi kadulle, pidä huoli omista asioistasi

      • Anonyymi

        Siitä voi saada 450e sakot. Minä ilmoitan heti kaupungille jos näen että joku työntää lumet kadun varteen!! Se on saletti juttu että sakko tulee!!


      • Anonyymi

        Sinun myös pitäisi pitää omista asiostasi huolta,ja kolaa omalle tontille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voi saada 450e sakot. Minä ilmoitan heti kaupungille jos näen että joku työntää lumet kadun varteen!! Se on saletti juttu että sakko tulee!!

        Hyvin kirjoitettu,hatun nosto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun myös pitäisi pitää omista asiostasi huolta,ja kolaa omalle tontille.

        Niin minä teen kuin mutta pidän huolta myös toisten asioista jotka eivät itse siihen kykene😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minä teen kuin mutta pidän huolta myös toisten asioista jotka eivät itse siihen kykene😊

        Tulepas pitämään huolta minun asoistani, niin se on sun elämäsi viimeinen kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voi saada 450e sakot. Minä ilmoitan heti kaupungille jos näen että joku työntää lumet kadun varteen!! Se on saletti juttu että sakko tulee!!

        Hah! Ei todellakaan tule mitään 450€ sakkoa :D Kyllä on taas hyvät huhupuheet keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah! Ei todellakaan tule mitään 450€ sakkoa :D Kyllä on taas hyvät huhupuheet keksitty.

        Kyllä voi tulla sakot,laki määrään niin,tarkista vaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi tulla sakot,laki määrään niin,tarkista vaikka.

        Laitapa nyt sitten tähän liitteeksi sellainen teksti laista, jossa tuo mainitaan. Sekä myös että mainitaanko siellä että sakko on 450€.

        Ja koska tiedän että tämä väite on täyttä hölynpölyä, niin tiedän ettet tuollaista tule ikinä linkkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulepas pitämään huolta minun asoistani, niin se on sun elämäsi viimeinen kerta.

        Alapä uhoa siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voi saada 450e sakot. Minä ilmoitan heti kaupungille jos näen että joku työntää lumet kadun varteen!! Se on saletti juttu että sakko tulee!!

        Suistamonkadulla ainakin lumet menee kylmän viileästi pihasta kadulle


    • Anonyymi

      Se on sun ongelmasi, ei meidän muiden.

    • Anonyymi

      Laittakaa köyhät lämpövastukset pihatiehen niinku einarilla oli ni ee tarvi kolata...

      • Anonyymi

        Jaahas joku rikassanaseppo linjoilla, muistaakseni Einarilla oli vaarivainaan polkupyörä….. Einari, hän polkupyörän löysi aitan alta
        pyörän joka jäänyt oli vaarivainajalta
        Pyörä oli hyvin huonokuntoinen
        mutta Einari, hän kuntoon laittoi sen
        Sitten ajeli hän pitkin raittia
        meni kioskille, osti sieltä spraittia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas joku rikassanaseppo linjoilla, muistaakseni Einarilla oli vaarivainaan polkupyörä….. Einari, hän polkupyörän löysi aitan alta
        pyörän joka jäänyt oli vaarivainajalta
        Pyörä oli hyvin huonokuntoinen
        mutta Einari, hän kuntoon laittoi sen
        Sitten ajeli hän pitkin raittia
        meni kioskille, osti sieltä spraittia

        Hyvä että on Juicen sanoitukset hallussa mutta nyt oli vidgrenin Einarista kyse(ponssen perustaja) mutta voihan biisi toki kertoa hänen nuoruudestaan...


    • Anonyymi

      Kun kolailen lumet tien varteen, niin ne menee auran mukana mukavasti seuraavaan liittymään ja naapuri pysyy hyvässä kunnossa....

      • Anonyymi

        Sähän olet aivan jo aktiivinen tapaus tyhjätoimittajaksi, kun kykenet empatiaan ja naapurin aktivointiin sekä ehdit makaamisen ja möllöttämisen lisäksi hieman jopa lumitöissä ulkoilla! Älä nyt itseäsi kuitenkaan loppuunpolta vaikka roskien ulosviennillä, voi että et jaksa kirjoitella meille tänne enää!


    • Anonyymi

      Kissan viikset,tuskin edes tiedät,mikä lumi kola on.

      • Anonyymi

        Se on sama kuin kokakola tai pepsikola.


      • Anonyymi

        Oliskohan se yhdyssana.


      • Anonyymi

        Taidat olla sama kommentoija joka mollaa jokaisen aloituksia näillä 24 palstoilla?


    • Anonyymi

      Kumma miten paljon piisaa tuommoisia oman elämänsä kansalaispoliiseja. Kannattaisi hankkia elämä jos toisten lumen kolailun kyttääminen noin kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä vähän saa kolata myös kadulle päinkin. Varsinkin niitä lumia, jotka aura on tuonut kadulta päin siihen liittymään. Ei kai niitä omalle tontille viitsi muiden lumia kuskata.

      • Anonyymi

        Vaikka aura auraa lunet tontun liittymään kadulta niin niitä ei saa kolata takaisin kaupungin maalle eli kadulle vaan omalle tontille, laki sanoo niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka aura auraa lunet tontun liittymään kadulta niin niitä ei saa kolata takaisin kaupungin maalle eli kadulle vaan omalle tontille, laki sanoo niin!

        Minä en ainakaan mene tontun pihasta kolailemaan lunia takaisin kadulle. Voi sekä auramies että tonttu suuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka aura auraa lunet tontun liittymään kadulta niin niitä ei saa kolata takaisin kaupungin maalle eli kadulle vaan omalle tontille, laki sanoo niin!

        Ootko sä joku lakimies vai mikä hiiri sä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä joku lakimies vai mikä hiiri sä olet

        Minä oon iisalamen pahin kyttääjä. Heti lähtee soitto 112 jos näen pienenkin rikoksen. Kaupungille ilmoitan myös jos joku kolaa lumia vääriin paikkoihin mihin niitä ei saa kolata. Videolle kuvaan.
        Sakkoo tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon iisalamen pahin kyttääjä. Heti lähtee soitto 112 jos näen pienenkin rikoksen. Kaupungille ilmoitan myös jos joku kolaa lumia vääriin paikkoihin mihin niitä ei saa kolata. Videolle kuvaan.
        Sakkoo tulee!

        ...ja mulla kun on aikaa kytätä, 24/7
        Videokamerat kuvaa koko ajan kahdessa ikkunassa. Koiran kusettajat japaskattajat varokaa.


    • Anonyymi

      Rotta työntää lumensa toisten vaivoiksi. Kannattais muuttaa kerrostaloon. Pitää kesällä laittaa aamuisin moottorisaha huutamaan kaasu lukittuna.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe