Missä on Jyväskylän parhaat Autiotalot?
Jyväskylän parhaimmat Autiotalot?
23
2811
Vastaukset
- Anonyymi
Parhaimmat Jyvässeudun Autotalot mitä itse tiedän ovat Hylätty Terveysasema/Vanhainkoti ja 2 päiväkotiä Kalle Keskisen karhun vieressä,Kangasvuoren Sairaala Huhta 1 ja maaliskuussa hylätään Aittorinteen Ostoskeskus runkotiwäe 2 ja näihin paikkoihin ei ole ilkeilijöillä mitään asiaa!
- Anonyymi
Kankitiellä
- Anonyymi
Osoite
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoite
Kankitie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kankitie
Onko se se maalaamo kankitie ykkösessä?
- Anonyymi
Eikun tulitikkuja lainaamaan.
- Anonyymi
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Ei saa tuhopolttaa taloja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa tuhopolttaa taloja!
Pyromaani palaa rikospaikalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyromaani palaa rikospaikalle
Vai romaani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai romaani?
En ole kumpikaan!
- Anonyymi
Kun keskustassa on samassa rakennuksessa hylätty Keskustan Koulu,Voionmaan yläaste ja Lyseon museo niin miten niillä on varaa säilyttää näin ison kaupungin keskustassa taloja hylättynä?
- Anonyymi
Siinäpä sulle miettimistä niihh
- Anonyymi
Löytyisikö Vaajakosken läheltä jotain Hylättyjä mestoja? Hylätty Vaajakosken liikekeskus jossa toimi esimerkiksi Minituuri ja Vaajakosken Terveyskeskus/palvelukeskus väkkärä on jo purettu!
- Anonyymi
Rivitalo tavintie 5 g, on tyhjänä.
- Anonyymi
Autioilla taloilla on tapana raunioitua yön pimeydessä.
- Anonyymi
En mene sinne Tavintien hylättyyn rivitaloon koska sen talon tontin omistaa kiinteistön lisäksi sen rivitalon entiset vuokra-asukkaat ja ei toisen tontille ole kellään asiaa ilman lupaa!
- Anonyymi
Ei vuokralaiset mitään omista. Kiinteistösijoittajien hallussa se on.
- Anonyymi
Jyväskylästä en tiedä, mutta Muuramen paras autotalo löytyy Muuramesta.
Eli Muuramen Autotalo.
Vahva suositus!
T. KeljoMan- Anonyymi
Kerro osoite! Kiitos!
- Anonyymi
Miten ihmiset suosii niin paljon sitä Tavintien hylättyä Rivitaloa vaikka se ei ole edes YHTÄÄN vandalisoitu? Hyvä jos ei ole! Älkää vandalisoitko mitään taloja muuta kunomianne jos haluatte😅 -:DDDDD
- Anonyymi
Kevätyössä tapahtuu kaikenlaista.
- Anonyymi
Jyväskylässä kinkomaan vanha tuberkuloosi sairaala! Puretaan hetken päästä joten kannattaa käydä vielä tutkimassa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740