Raumalla oli tiettyjä raggareita. Kristian oli tosiaan kova kiusaamaan jo kokonsa puolesta. Muita tyyppejä: Nuto, Haltsa, Lankinen, Maijalan ja Jäntin. Tuohon vielä Kuike niin johan on ryhmä koossa.
Keitä nämä tyypit olivat/ovat? Väitettiin, että Krisu kohtasi kohtalonsa tuossa ampumisessa. Revitään haavat auki ja kysytään oliko joku paikalla ja muistuuko tapaus mieleen?
Rauman koulusurma 1989!!! Haavat auki!!!
8
1730
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kristian ja Juha olivat sadisteja, etenkin Kristian. Menikö tunteisiin?
Äänestä - Anonyymi
Asuuko ammuttujen vanhempia vielä Raumalla tai lähistöllä. Hyväksyikö vanhemmat poikansa kuoleman, uskoivatko poikansa kiusanneen, vai pitivätkö häntä pulmusena?
- Anonyymi
Viattomat lapset ovat kärsineet noista elukoista ja tulevaisuus on pilattu.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan hakea apua.
- Anonyymi
Kristian ammuttiin, kyllä. Tunsin hänen äidin puolisen perheen.
Oliko hän oikeasti kova kiusaamaan muita? Mitä hän sitten oikein teki, kun kiusattu ampui hänet? - Anonyymi
juu,muistan kun töissä olin ja radio auki,kuului heti tämä tapaus...huh huh
- Anonyymi
Olin siinä koulussa silloin kun se ampuminen tapahtui. Koulu oli siinä keskustan lähellä, lähellä rautatietä karjalankadulla.
- Anonyymi
Niin, mitä se Kristian kiusasi koulussa , kun kiusattu ampui hänet?
Varmasti kiusatulla oli ikävää käydä koulussa, kun sai kokea kiusaa. Ei kiva!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562