Joko se on maan tasalle pistetty? Siellä olisi hyvä paikka työttömille korjata paikkoja. Saa taas pennut sitten hajottaa ja työttömät korjata
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ja kelan asiakkaat voisivat runkata edelleenkin ja esittää kannatettavia, eteenpäin vieviä ideoita. Hyvä juttu kuten älyttömän kirjoittajan vittu
- Anonyymi
hyvä tehas ompi, oon töissä kavijaarilla joka päivä etsimässä kaloja kala-altaista
kyllä on hyvä saalis tullunna tällä viikolla, neljä kuhhoo ja kaks radioakttiivista muikkuu
no ei kait auta kun laittaa grillaten - Anonyymi
tånåån säimme ruotsalaisen ystävän fredrikon kanssa taas kaviaarin kala altaasta saalista.
kålme ahventa ja neljä uppotukkia.
ei auta kuin laittaa taas grillaten.- Anonyymi
Jåå ja just såå. Sådana runkarnations soldater skulle förä bakom bastu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jåå ja just såå. Sådana runkarnations soldater skulle förä bakom bastu....
suosittelemme sinulle myös kalaharrastusta, kaveri. hyvää jatkoa.
- Anonyymi
Siellä menee karting-rata sekä talvisin rallirata, varmaa tietoa satelliittien kautta taltioitu ja tehty rikosilmotukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510