Joko se on maan tasalle pistetty? Siellä olisi hyvä paikka työttömille korjata paikkoja. Saa taas pennut sitten hajottaa ja työttömät korjata
Kaviaari tehdas
7
487
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kelan asiakkaat voisivat runkata edelleenkin ja esittää kannatettavia, eteenpäin vieviä ideoita. Hyvä juttu kuten älyttömän kirjoittajan vittu
- Anonyymi
hyvä tehas ompi, oon töissä kavijaarilla joka päivä etsimässä kaloja kala-altaista
kyllä on hyvä saalis tullunna tällä viikolla, neljä kuhhoo ja kaks radioakttiivista muikkuu
no ei kait auta kun laittaa grillaten - Anonyymi
tånåån säimme ruotsalaisen ystävän fredrikon kanssa taas kaviaarin kala altaasta saalista.
kålme ahventa ja neljä uppotukkia.
ei auta kuin laittaa taas grillaten.- Anonyymi
Jåå ja just såå. Sådana runkarnations soldater skulle förä bakom bastu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jåå ja just såå. Sådana runkarnations soldater skulle förä bakom bastu....
suosittelemme sinulle myös kalaharrastusta, kaveri. hyvää jatkoa.
- Anonyymi
Siellä menee karting-rata sekä talvisin rallirata, varmaa tietoa satelliittien kautta taltioitu ja tehty rikosilmotukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808