Onko Forsassa vapaata naisseuraa, muualla kuin Kukkapään katuvaloissa?
vapaata naisseuraa
8
439
Vastaukset
- Anonyymi
on, kuka ja mikä kyselee.
- Anonyymi
Iltaa. Mulle kelpais kans naisen ihana seura:) Vieläkö siä olisit vapaana? Kiinostaisko sua 47v miehen seura vaikka heti? Ujo olen ja kivakin kai:) Mikä on sun ikä ja kiinnostaisko yhteinen ilta? Pusu;)
- Anonyymi
mitä mielessäsi.
- Anonyymi
Olisko siä viä seuran tarvetta? Olisko 46v mies semmonen mikä vois kiinnostaa sua? Omasta mielestä ujo ja kiva kaveri tykkäis jos sais susta seuraa;) Minkäs ikänen nainen siä on? Tavataanko jo pian? Tuutko kainaloon näin aluks ? Kuulenko susta!?
- Anonyymi
ei Forsassa ole vapaata naisseuraa, baareissa luuhaa sama porukka vuodesta toiseen. ja kulkevat nenät pystyssä, että sinne taitaa sataa lunta.
- Anonyymi
Sirppiliiterin nurkilta vois löytyä ,jos siellä yleensä enää on tansseja.
Työväenliikkeen kuihtuneita ruusuja.(nyk. persuja)- Anonyymi
Entä K-Supermarketin tuulikaapin ruusu? Onko vielä piirakkaa tarjolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä K-Supermarketin tuulikaapin ruusu? Onko vielä piirakkaa tarjolla?
Super, mitään Superia ollut vuosiin. Jäljellä ole kuin kuollut niin sanottu kartanokeskus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169