Löysin kirpputorilta vanhan paperin,jonka takana on jonkun julkkiksen nimmari tarvitsen apua selvittääkseni kenen nimmari siinä on ☺️ olen kysynyt asiaa Facebookista, ja ystäviltäni kukaan ei tiedä kenen nimmari on? Facebookista kuulin, että nimmari voi olla Matti Nykäsen, mutta vertasin nimmaria serkkuni saamaan Nykäsen nimmariin, mutta minun nimmari ei ole Matti Nykäsen. Tarvitsen todella jonkun teistä apua nimen selvittämiseen, lähetän sille henkilölle kuvan siitä, joka auttaa minua 👍 pyydän sinua, joka haluat auttaa, että laitat viestissä etunimesi, sukunimesi, ja puhelinnumeron, ihan siltä varalta, että tiedän kenen kanssa keskustelen. toivon myös, että laitatte ystävällisiä kommentteja ☺️
Nimmari, josta ei ole vielä selvinnyt kenen nimi siinä on?
Anonyymi-ap
2
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ja numero siltä varalta, jotta voin lähettää nimmarista kuvan sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231948Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1731709Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011- 67981
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917