Löysin kirpputorilta vanhan paperin,jonka takana on jonkun julkkiksen nimmari tarvitsen apua selvittääkseni kenen nimmari siinä on ☺️ olen kysynyt asiaa Facebookista, ja ystäviltäni kukaan ei tiedä kenen nimmari on? Facebookista kuulin, että nimmari voi olla Matti Nykäsen, mutta vertasin nimmaria serkkuni saamaan Nykäsen nimmariin, mutta minun nimmari ei ole Matti Nykäsen. Tarvitsen todella jonkun teistä apua nimen selvittämiseen, lähetän sille henkilölle kuvan siitä, joka auttaa minua 👍 pyydän sinua, joka haluat auttaa, että laitat viestissä etunimesi, sukunimesi, ja puhelinnumeron, ihan siltä varalta, että tiedän kenen kanssa keskustelen. toivon myös, että laitatte ystävällisiä kommentteja ☺️
Nimmari, josta ei ole vielä selvinnyt kenen nimi siinä on?
Anonyymi-ap
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Ja numero siltä varalta, jotta voin lähettää nimmarista kuvan sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000