Onko Eini käynyt kauneusleikkauksissa?

Anonyymi-ap

Mielestäni jotain on tehty selvästi. Tuskin itse myöntää. On 62-vuotias.

35

1124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole käynyt, on todella ryppyinen ja vanhan näköinen luonnossa hänet monta kertaa .

• Anonyymi

Ikäisekseen kauhean ryppyinen ja räjähtäneen näköinen ja todella luiseva. Valvominen ja keikkaelämä varmasti tekee myös tuon. Ollut joskus nuorempana kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäisekseen kauhean ryppyinen ja räjähtäneen näköinen ja todella luiseva. Valvominen ja keikkaelämä varmasti tekee myös tuon. Ollut joskus nuorempana kaunis.

Kaikki on joskus nuorempana ollut kauniimpia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen voi vanhempanakin olla vielä kaunis, ts, vanhentua kauniisti. Minä ainakin tiedän paljon vanhoja ihmisiä, jotka ovat kauniita. Eivät mitään rupsahtaneita ja ryppyisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen voi vanhempanakin olla vielä kaunis, ts, vanhentua kauniisti. Minä ainakin tiedän paljon vanhoja ihmisiä, jotka ovat kauniita. Eivät mitään rupsahtaneita ja ryppyisiä.

Se on se äärimmäinen laihuus mikä rypistää ihmisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorempan usein näin Parolassa
        Voi vain sanoa että vahvoilla meikeillä saadaan ihmeitä aikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä pidä paikkaansa , jotkut vanhenevat kuin hyvä viini
        Kaunistuvat iän mukana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rypyt ole rumia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rypyt ole rumia

Eikö ole rumia? Kun lukee täällä erästä " tiettyä" ketjua, haukutaan ihmistä kuinka ruma hän on ja ryppyinen. Tuo kirjoittelu on vielä päivittäistä ja jatkunut vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulutko heihin itsekkin.

• Anonyymi

Oli ryppyinen jo viisikymppisenä. Täytyy muistaa että lehtikuvat ovat photoshopattuja. Hänestäkin on nähty lehtikuvia vuosien varrella, joissa aivan luonnottoman näköinen, kuin vahanukke, teini.

• Anonyymi

...ja nyt sitten on siirretty haukkumaan yli 60-vuotiasta ryppyiseksi ja vanhaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...ja nyt sitten on siirretty haukkumaan yli 60-vuotiasta ryppyiseksi ja vanhaksi.

Eihän täällä sinusta puhuta, vai mitä meinaat?
        Mielestäni YLI 60 v. on jo melkein ohittanut keski-iän, mutta sehän on ihmisestä itsestään kiinni. Myöskin joillakin ryppyjä tulee aikaisemmin, monestikkin myös kiinni siitä miten on elämänsä viettänyt. Itsestään huolta pitävät ihmiset vanhenevat hitaammin ja ovat "raikkaamman" näköisiä, jolloin ne rypytkään eivät näy niin selvästi.
        Mutta jokainenhan saa olla niin vanha tai nuori kuin itsestään tuntuu, ilman ryppyjä tai ryppyjen kanssa!!

• Anonyymi

Eini on saman ikäinen kuin oma äitini. Äidilläni ei juurikaan ole rypyn ryppyä, eikä ole mikään kulahtaneen näköinen. Menee täydestä 50 vuotiaasta.
      Eini on kyllä tosi laiha ja yö valvominen ja keikkaelämä kyllä rypistää ja vanhentaa ennen aikojaan.

• Anonyymi

ryppyisen naaman ja teini Look pukeutumisen, liian vahvan meikin, ruman kampauksen ja kähisevän äänen takia näyttää homssuiselta ilotytöltä!

• Anonyymi

Eini lienee korjannut myös pakaroitaan parempaan kuosiin.

• Anonyymi

Posket ainakin jossain vaiheessa ollut täytettynä, huomaa helposti, poskipäät korkeet. Hiusleikkauksessa voisi käydä, on hompsuisen näkönen. Mutta, hän panostaa niihin "ihaniin" sääriinsä, joita näyttelee ja kehuu.

• Anonyymi

Pitkät hiukset hulmuamaan, paksu karsee meikki ja minihame - on niin diskokuningatar. En fanita.

• Anonyymi

Ulkonäkö ei lopulta merkkaa minulle mitään vaan mitä on sisällä. Jos pitää sanoa jotakin einin lookista niin ihan näyttävä.

• Anonyymi

Hänestä voisi sanoa; "rupsahda rauhassa rakkaani" on niin ryppyisen ja rupsahtaneen näköinen, "vanhahko" nainen joka esittää jotain nuorten discomusaa. Olisi ehkä hänenkin jo aika siirtyä eläkkeelle. Ei ole nainen minun makuuni.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa onko nainen ”sinun makuusi”. Voin kertoa että toisen ihmisen ulkonäön haukkuminen ja pilkkaaminen tekee sinusta epämiellyttävän ja ruman ihmisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa onko nainen ”sinun makuusi”. Voin kertoa että toisen ihmisen ulkonäön haukkuminen ja pilkkaaminen tekee sinusta epämiellyttävän ja ruman ihmisen.

Meinaatko, että ole täällä palstalla ketään haukkunut. Jokainen saa kertoa oman mielipiteensä, ei se ole sinulta pois, vaikka olisit kuinka Einin fani. Vai oletko itse rupsahtanut ja ryppyinen, kun otti noin koville!! Minä en ole epämiellyttävä enkä edes ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle on aivan sama mitä sinä kirjoittelet, mutta sulla onkin paljon töitä, kun käyt KAIKKI ketjut läpi ja kirjoitat tuon saman tekstin. Jos aloittaisit ensin Martina Aitolehden ketjuista sen jälkeen Belorfin. Ei siihen montaa kuukautta mene, kun luet kaikki läpi ja kirjoitat "Voin kertoa että toisen ihmisen ulkonäön haukkuminen ja pilkkaaminen tekee sinusta epämiellyttävän ja ruman ihmisen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18:36 Voi tätäkin kirjoittajaa, ottaa tuon kirjoittajan kommentin vähän liikaa itseensä.
        Tekee tuostakin numeron "sinun makuusi". Saahan kirjoittaja mielipiteensä esittää, ettei ole hänen makuunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että ole täällä palstalla ketään haukkunut. Jokainen saa kertoa oman mielipiteensä, ei se ole sinulta pois, vaikka olisit kuinka Einin fani. Vai oletko itse rupsahtanut ja ryppyinen, kun otti noin koville!! Minä en ole epämiellyttävä enkä edes ruma.

ettet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että olet miellyttävä ja kaunis!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuuden kertominen ei ole haukkumista vaikka se sattuskin sieluun. Einin kohdalla ryppyisyyden peittely ja ikinuorena esiintyminen on mennyt överiksi ja siksi väki kammoksuu sen valintoja. Kuka muka nykyaikana viitsii kuunnella 70 luvun tyylisiä renkutuksia jota Eini Ja Vikman esittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuuden kertominen ei ole haukkumista vaikka se sattuskin sieluun. Einin kohdalla ryppyisyyden peittely ja ikinuorena esiintyminen on mennyt överiksi ja siksi väki kammoksuu sen valintoja. Kuka muka nykyaikana viitsii kuunnella 70 luvun tyylisiä renkutuksia jota Eini Ja Vikman esittää.

Kädet ja kaula ryppyiset, mutta kasvot kiristetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eini ja Danny eivät osaa luopua nuoruutensa tyylistä. Samalla tavalla hiukset luuhottaa (siis nyt vanhempana luuhottaa) kuin koko ikänsä. Olen nähnyt joskus aidon muokkaamattoman kuvan Einistä, niin on ikäisekseen ryppyinen ja kaulasta näkee sen eniten. Kaularyppyjä ei pakkelilla saa niin hyvin peitettyä.

• Anonyymi

Ainut mitä Einissä on kaunista, on hyvät " jalat" sääret . Pitkäjalkainen nainen, siinä kaikki.

• Anonyymi

Kasvot ovat ihan yli kuuskymppiset.

• Anonyymi

Kyllähän Esko on avoimesti kertonut asiasta.

• Anonyymi

Oikeesti on todellakin vanhan ja ryttyisen näköinen, on hyvä vartalo ja ei ole koskaan ollut kasvoiltaan kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti on todellakin vanhan ja ryttyisen näköinen, on hyvä vartalo ja ei ole koskaan ollut kasvoiltaan kaunis.

Samaa mieltä.

• Anonyymi

62? Luulin Eskon olevan vasta noin 50-vuotias.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe