Mitä maksaa

Anonyymi-ap

Mitä klippo maksaa? Kannattaako ostaa?

7

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata ostaa. Painava läjä koko vehje. Lisäksi ylihintainen.

      • Anonyymi

        Mitä se kertoo ok- talon tai mökin omistajasta kun on hyvin hoidettu nurmikko ja klippo pihassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se kertoo ok- talon tai mökin omistajasta kun on hyvin hoidettu nurmikko ja klippo pihassa.

        Se on naapurustolle suorastaan käsky kunnioittaa ja kumartaa Klippon omistajaa. Kutsuja satelee seurapiireihin välittömästi. Herrat pokkaa ja naiset niiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on naapurustolle suorastaan käsky kunnioittaa ja kumartaa Klippon omistajaa. Kutsuja satelee seurapiireihin välittömästi. Herrat pokkaa ja naiset niiaa.

        Kulttuurista omimista. Suomessa kuuluu jurottaa kotona eikä mitään niiauksia tai muita ruotsalaisia hömpötyksiä.


    • Anonyymi

      Ostaa sen halvimman 46 muovikopan ja loppurahoilla rapuskagenia naapureille. Pääsee piireihin.

    • Anonyymi

      Kallis ja painava malmimonoliitti. Ripeä kuin vanha volvo. Toiset tykkää toiset ei.

    • Anonyymi

      Hyvä kone kunhan ei halvinta osta. Itellä husqwarna 53s honda koneella 7 kesää pörissyt ja hemmetin hyvä sekin. Bensaa menee ihmeen vähän. Robottilkeikkuri on mutta asentamatta jo toista kesää. Husqwarnan vanha aurinkokenno robotti olisi kyllä edelleen 1 noissa robottihommissa. AWD robotti on lyhyt ikäinen kallis mutta on sillä vahvuutensa kuitenbkin. Klippo painava ? no hyvä tahtoo painaa mutta painoa ei huomaa kuhan ei kanniskele konetta ja miksi kantaa sehän vetääkin itse! Allesilppuava ehdottomasti sitten. Keräävä on idioottimainen ja syksyn lehdet muusaantuu ei tarvitse kerätä ja menee vaahteranlehdetkin muusiksi. Useampaan kertaan vaan jos on isoja vaahteroita paljon tiiviissä nipussa niin kummasti se lehtisilppu vaan katoaa päivien kuluessa. No jos hirveä määrä niin kate on ehkä jo liian kattava mutta itse vaahtera osuudella en haravaan koske. Joskus puhaltimella makita suurin malli vie lehdet.
      Klippo on hyvä kone. Ja kevyitä kertakäyttö konbeitahan saa 100€ mutta se on kärsimys. Klippo ja husku kestää vuodesta toiseen samanlaisessa kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe