Mitä klippo maksaa? Kannattaako ostaa?
Mitä maksaa
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata ostaa. Painava läjä koko vehje. Lisäksi ylihintainen.
- Anonyymi
Mitä se kertoo ok- talon tai mökin omistajasta kun on hyvin hoidettu nurmikko ja klippo pihassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se kertoo ok- talon tai mökin omistajasta kun on hyvin hoidettu nurmikko ja klippo pihassa.
Se on naapurustolle suorastaan käsky kunnioittaa ja kumartaa Klippon omistajaa. Kutsuja satelee seurapiireihin välittömästi. Herrat pokkaa ja naiset niiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on naapurustolle suorastaan käsky kunnioittaa ja kumartaa Klippon omistajaa. Kutsuja satelee seurapiireihin välittömästi. Herrat pokkaa ja naiset niiaa.
Kulttuurista omimista. Suomessa kuuluu jurottaa kotona eikä mitään niiauksia tai muita ruotsalaisia hömpötyksiä.
- Anonyymi
Ostaa sen halvimman 46 muovikopan ja loppurahoilla rapuskagenia naapureille. Pääsee piireihin.
- Anonyymi
Kallis ja painava malmimonoliitti. Ripeä kuin vanha volvo. Toiset tykkää toiset ei.
- Anonyymi
Hyvä kone kunhan ei halvinta osta. Itellä husqwarna 53s honda koneella 7 kesää pörissyt ja hemmetin hyvä sekin. Bensaa menee ihmeen vähän. Robottilkeikkuri on mutta asentamatta jo toista kesää. Husqwarnan vanha aurinkokenno robotti olisi kyllä edelleen 1 noissa robottihommissa. AWD robotti on lyhyt ikäinen kallis mutta on sillä vahvuutensa kuitenbkin. Klippo painava ? no hyvä tahtoo painaa mutta painoa ei huomaa kuhan ei kanniskele konetta ja miksi kantaa sehän vetääkin itse! Allesilppuava ehdottomasti sitten. Keräävä on idioottimainen ja syksyn lehdet muusaantuu ei tarvitse kerätä ja menee vaahteranlehdetkin muusiksi. Useampaan kertaan vaan jos on isoja vaahteroita paljon tiiviissä nipussa niin kummasti se lehtisilppu vaan katoaa päivien kuluessa. No jos hirveä määrä niin kate on ehkä jo liian kattava mutta itse vaahtera osuudella en haravaan koske. Joskus puhaltimella makita suurin malli vie lehdet.
Klippo on hyvä kone. Ja kevyitä kertakäyttö konbeitahan saa 100€ mutta se on kärsimys. Klippo ja husku kestää vuodesta toiseen samanlaisessa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069