Hengitä ja rentoudu mies

Anonyymi-ap

Kun mä en, et mikä se ilme hänen kasvoillaan on? Hän näyttää joka kerran, kun nähdään, hiukan ahdistuneelta. Enkä mä häntä ahdistele tai mitenkään muutenkaan piinaa. Se nähdään, mikä on pakko ja yritän käyttäytyä mahdollisimman neutraalisti, vaikka oonkin ihastunut.

Et jos hän sattuisi lukemaan tän, niin sanoisin, että muista hengittää ja sä voit rentoutua, mä en hyökkää sun kimppuun.

13

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ... siis kun mä en tiedä...

    • Anonyymi

      Missäs sinä miestä näet sitten? Itsellä vaan on tämmönen melko totinen ilme yleensä ja se ei johdu siitä mitä muut tekee.

      Ja jos oon väsynyt, niin en jaksa edes hymyillä yhtään tai puhua takaisin.

      • Anonyymi

        Näemme töissä.

        Siis et hymyile tai puhu, vaikka sulle hymyiltäis ja puhuttais?

        Lähinnä vain nyt mietin, et onpa ihmiset erillaisia, en, et olisit hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näemme töissä.

        Siis et hymyile tai puhu, vaikka sulle hymyiltäis ja puhuttais?

        Lähinnä vain nyt mietin, et onpa ihmiset erillaisia, en, et olisit hän.

        No jos oon oikein väsynyt, niin ei yksinkertaisesti tee mieli jäädä puhumaan kun aivot ei toimi kunnolla. Varsinkaan nyt kun on ollut todellakin univaikeuksia joulukuusta lähtien jo ja nämä pitää kärsiä pois alta.

        Mutta nainen joka voisi näin ajatella minusta on töissä kaupassa ja näin viimeksi pari päivää sitten illasta häntä ja hän sanoi jotain minulle ja minä vain hymyilin hieman hänelle, koska olin yksinkertaisesti niin väsynyt jo siinä vaiheessa.

        Se on tosiaan vähän päivästä kiinni, miten sitä jaksaa näyttäytyä toisille, muuten olen melko tasapaksu kivinaama yleensä ja väsymys pistää kivinaamaksi oikeastaan aina.


    • Anonyymi

      Minulla aika samankaltaista kuin sinulla. Ihmettelen kun vaikka mies itse tulisikin hymyillen juttelemaan mutta jos juttelen yhtään iloisena ja pirteänä, nauravaisenakin, niitä näitä takaisin niin ilmeensä muuttuu jotenkin ahdistuneeksi ja lähtee sitten matkoihinsa. Että näkemiin vain, kiva oli jutella hei. :(

    • Anonyymi

      Jos sillä on vaan stressiä tai jotain.

      • Anonyymi

        No toivottavasti ei musta.


    • Anonyymi

      Minua naisena ahdistaa jos joku kuivtelee on mahdolisuksia minun kanssa. Jos puhun ystävälisesti ei tarkoita olen ihastunut.On todella ahdistavaa kun yritetän silloin lähestyä isku merkeissä.Kun mitään tunteita ei ole.Toista ei voi väkisin saada ihastuu,ei rakastuu kun mitään kipinää ei ole.Helsigistä 23.1.23.

    • Anonyymi

      Kuulostaa vähän reppanalta tommonen mies ellei sitten ole ihastunut myös sinuun mikä voisi aiheuttaa tuollaista. Mutta muussa tapauksessa kyllä aika reppana.

    • Anonyymi

      Ehkä sinun pitäisi yrittää jutella mukavia.

    • Anonyymi

      Kyllä se usein ahdistaa, ettei ole naista, joka ahdistelisi.

    • Anonyymi

      Aaw sinä siivooja typsykkä olet niin ihana

    • Anonyymi

      Lopettakaa naiset tuo miesten ilmeiden kyttääminen ja vatvominen, aina menee pieleen, kun niitä tulkitsette. Ehkä naiset ymmärtää naisten ilmeitä, mutta ei miesten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe