Kun mä en, et mikä se ilme hänen kasvoillaan on? Hän näyttää joka kerran, kun nähdään, hiukan ahdistuneelta. Enkä mä häntä ahdistele tai mitenkään muutenkaan piinaa. Se nähdään, mikä on pakko ja yritän käyttäytyä mahdollisimman neutraalisti, vaikka oonkin ihastunut.
Et jos hän sattuisi lukemaan tän, niin sanoisin, että muista hengittää ja sä voit rentoutua, mä en hyökkää sun kimppuun.
Hengitä ja rentoudu mies
14
941
Vastaukset
- Anonyymi
... siis kun mä en tiedä...
- Anonyymi
Missäs sinä miestä näet sitten? Itsellä vaan on tämmönen melko totinen ilme yleensä ja se ei johdu siitä mitä muut tekee.
Ja jos oon väsynyt, niin en jaksa edes hymyillä yhtään tai puhua takaisin.- Anonyymi
Näemme töissä.
Siis et hymyile tai puhu, vaikka sulle hymyiltäis ja puhuttais?
Lähinnä vain nyt mietin, et onpa ihmiset erillaisia, en, et olisit hän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näemme töissä.
Siis et hymyile tai puhu, vaikka sulle hymyiltäis ja puhuttais?
Lähinnä vain nyt mietin, et onpa ihmiset erillaisia, en, et olisit hän.No jos oon oikein väsynyt, niin ei yksinkertaisesti tee mieli jäädä puhumaan kun aivot ei toimi kunnolla. Varsinkaan nyt kun on ollut todellakin univaikeuksia joulukuusta lähtien jo ja nämä pitää kärsiä pois alta.
Mutta nainen joka voisi näin ajatella minusta on töissä kaupassa ja näin viimeksi pari päivää sitten illasta häntä ja hän sanoi jotain minulle ja minä vain hymyilin hieman hänelle, koska olin yksinkertaisesti niin väsynyt jo siinä vaiheessa.
Se on tosiaan vähän päivästä kiinni, miten sitä jaksaa näyttäytyä toisille, muuten olen melko tasapaksu kivinaama yleensä ja väsymys pistää kivinaamaksi oikeastaan aina.
- Anonyymi
Minulla aika samankaltaista kuin sinulla. Ihmettelen kun vaikka mies itse tulisikin hymyillen juttelemaan mutta jos juttelen yhtään iloisena ja pirteänä, nauravaisenakin, niitä näitä takaisin niin ilmeensä muuttuu jotenkin ahdistuneeksi ja lähtee sitten matkoihinsa. Että näkemiin vain, kiva oli jutella hei. :(
- Anonyymi
Jos sillä on vaan stressiä tai jotain.
- Anonyymi
No toivottavasti ei musta.
- Anonyymi
Minua naisena ahdistaa jos joku kuivtelee on mahdolisuksia minun kanssa. Jos puhun ystävälisesti ei tarkoita olen ihastunut.On todella ahdistavaa kun yritetän silloin lähestyä isku merkeissä.Kun mitään tunteita ei ole.Toista ei voi väkisin saada ihastuu,ei rakastuu kun mitään kipinää ei ole.Helsigistä 23.1.23.
- Anonyymi
Kuulostaa vähän reppanalta tommonen mies ellei sitten ole ihastunut myös sinuun mikä voisi aiheuttaa tuollaista. Mutta muussa tapauksessa kyllä aika reppana.
- Anonyymi
Ehkä sinun pitäisi yrittää jutella mukavia.
- Anonyymi
Kyllä se usein ahdistaa, ettei ole naista, joka ahdistelisi.
- Anonyymi
Aaw sinä siivooja typsykkä olet niin ihana
- Anonyymi
Lopettakaa naiset tuo miesten ilmeiden kyttääminen ja vatvominen, aina menee pieleen, kun niitä tulkitsette. Ehkä naiset ymmärtää naisten ilmeitä, mutta ei miesten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990