Hengitä ja rentoudu mies

Anonyymi-ap

Kun mä en, et mikä se ilme hänen kasvoillaan on? Hän näyttää joka kerran, kun nähdään, hiukan ahdistuneelta. Enkä mä häntä ahdistele tai mitenkään muutenkaan piinaa. Se nähdään, mikä on pakko ja yritän käyttäytyä mahdollisimman neutraalisti, vaikka oonkin ihastunut.

Et jos hän sattuisi lukemaan tän, niin sanoisin, että muista hengittää ja sä voit rentoutua, mä en hyökkää sun kimppuun.

14

1042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

... siis kun mä en tiedä...

• Anonyymi

Missäs sinä miestä näet sitten? Itsellä vaan on tämmönen melko totinen ilme yleensä ja se ei johdu siitä mitä muut tekee.

Ja jos oon väsynyt, niin en jaksa edes hymyillä yhtään tai puhua takaisin.

• Anonyymi

Näemme töissä.

Siis et hymyile tai puhu, vaikka sulle hymyiltäis ja puhuttais?

Lähinnä vain nyt mietin, et onpa ihmiset erillaisia, en, et olisit hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näemme töissä.

Siis et hymyile tai puhu, vaikka sulle hymyiltäis ja puhuttais?

Lähinnä vain nyt mietin, et onpa ihmiset erillaisia, en, et olisit hän.

No jos oon oikein väsynyt, niin ei yksinkertaisesti tee mieli jäädä puhumaan kun aivot ei toimi kunnolla. Varsinkaan nyt kun on ollut todellakin univaikeuksia joulukuusta lähtien jo ja nämä pitää kärsiä pois alta.

Mutta nainen joka voisi näin ajatella minusta on töissä kaupassa ja näin viimeksi pari päivää sitten illasta häntä ja hän sanoi jotain minulle ja minä vain hymyilin hieman hänelle, koska olin yksinkertaisesti niin väsynyt jo siinä vaiheessa.

Se on tosiaan vähän päivästä kiinni, miten sitä jaksaa näyttäytyä toisille, muuten olen melko tasapaksu kivinaama yleensä ja väsymys pistää kivinaamaksi oikeastaan aina.

• Anonyymi

Minulla aika samankaltaista kuin sinulla. Ihmettelen kun vaikka mies itse tulisikin hymyillen juttelemaan mutta jos juttelen yhtään iloisena ja pirteänä, nauravaisenakin, niitä näitä takaisin niin ilmeensä muuttuu jotenkin ahdistuneeksi ja lähtee sitten matkoihinsa. Että näkemiin vain, kiva oli jutella hei. :(

• Anonyymi

Jos sillä on vaan stressiä tai jotain.

• Anonyymi

No toivottavasti ei musta.

• Anonyymi

Minua naisena ahdistaa jos joku kuivtelee on mahdolisuksia minun kanssa. Jos puhun ystävälisesti ei tarkoita olen ihastunut.On todella ahdistavaa kun yritetän silloin lähestyä isku merkeissä.Kun mitään tunteita ei ole.Toista ei voi väkisin saada ihastuu,ei rakastuu kun mitään kipinää ei ole.Helsigistä 23.1.23.

• Anonyymi

Kuulostaa vähän reppanalta tommonen mies ellei sitten ole ihastunut myös sinuun mikä voisi aiheuttaa tuollaista. Mutta muussa tapauksessa kyllä aika reppana.

• Anonyymi

Ehkä sinun pitäisi yrittää jutella mukavia.

• Anonyymi

Kyllä se usein ahdistaa, ettei ole naista, joka ahdistelisi.

• Anonyymi

Aaw sinä siivooja typsykkä olet niin ihana

• Anonyymi

Lopettakaa naiset tuo miesten ilmeiden kyttääminen ja vatvominen, aina menee pieleen, kun niitä tulkitsette. Ehkä naiset ymmärtää naisten ilmeitä, mutta ei miesten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe