Surkealla pikkukinnerillä ajelevat: ymmärtäkää nyt ajoissa väistää, kun luxusautoni merkki ja keula näkyy taustapeilissä. On niin turhauttavaa, kun joutuu vilkuttamaan tehokkaita erikoisvaloja, jotka yksistään maksavat enemmän kuin teidän kipponne. Saati että pitää muistuttaa isomman oikeudesta ajamalla ruosteisessa takapuskurissanne melkein kiinni. On kaikille helpompaa, kun toimitte nöyrän asiallisesti. Tällöin roiskutan ohittaessa vain normimäärän rapaa muutoinkin tuhruiselle konepellillenne.
Köyhät saa väistyä nyt!
Anonyymi-ap
3
63
Vastaukset
- Anonyymi
huomaa kyllä heti että jätkällä ei ole rahaa !!! Anonyymi-ap on siis jouten oleva vähäosainen. Tai mitä itse AP KOMMENTOI ?? iTSEÄ EI KIINNOSTA VITUN VERTAA AP- hemmon jutut, oikeastaan mua ei kiinosta yhtään mikään.
- Anonyymi
Eikö pimpsakaan, sääli.😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pimpsakaan, sääli.😁😁😁
Rouvallani on minkkiturkki. Hän ajaa tyylikkäällä matalalla urheiluautolla. Häntä teidän tulee myös väistää.
Köyhät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816