Onko minulla adhd

Anonyymi-ap

Voiko minulla olla adhd tai joku muu koska en pysty keskitymään asioihin jotka eivät kiinosta ja koulussa en paljoa saa tehtyä tehtäviä ja opettaja välillä käskee mennään luokan ulkopuolelle tekemään tehtäviä jos en saa paljoa aikaan luokassa ja välillä yksi opettaja tulee ottamaan pieneen koppiin opiskelemaan. olen muutekin aikaa saamaton. Ja unohtelen asijoita. mutta kukaan ei ole sanonut tai kysynyt mitään.

5

709

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei täällä maallikot voi tietää mikä sulla on mutta nuorena tulee kaikenlaisia kausia kunnes mikään hotsita..apua voi hakea koulun terveydenhoitajalta ja jutella ongelmasta tai hakeutua tk lääkärille kyllä ne ottaa vakavasti .

• Anonyymi

Mä tein ADHD testin ja se kertoi että mulla saattais olla ADHD. Ehkä sun kannattaa kokeilla samaa? https://adhd-tests.co/fi

• Anonyymi

No en ihmettele että mullakin ois tuo sama kun kerta suvussa kulkee toi kun esim veljelläni on se. Taipumusta siihen että on saamaton ettei saa aikaiseksi ei sitten oikein yhtään mitään vaan taipumus olla peiton alla makaamassa (kuin lahna konsanaan). Ei vetoa mihinkään, ei mielenkiintoa, vetelää, että koko ukko(minä siis) ihan vetelä tapaus eli ihan syntymästä asti ihan vetelä ja heikkohermoinen myös. ADHD todennäköisesti on. Tuskinpa kannattaa mennä ottamaan siitä selvää. Ihan hyvin on silti pärjätty sillai ettei liikaa kriisejä ole ollut, mut elämä on ollu sitä että usein en tee yhtään mitään.

• Anonyymi

isähän tuo välillä valittaa minulle "olet vain niin laiska".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      959
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      234
      783
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      70
      690
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      669
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      591
    Aihe