Voiko minulla olla adhd tai joku muu koska en pysty keskitymään asioihin jotka eivät kiinosta ja koulussa en paljoa saa tehtyä tehtäviä ja opettaja välillä käskee mennään luokan ulkopuolelle tekemään tehtäviä jos en saa paljoa aikaan luokassa ja välillä yksi opettaja tulee ottamaan pieneen koppiin opiskelemaan. olen muutekin aikaa saamaton. Ja unohtelen asijoita. mutta kukaan ei ole sanonut tai kysynyt mitään.
Onko minulla adhd
5
536
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täällä maallikot voi tietää mikä sulla on mutta nuorena tulee kaikenlaisia kausia kunnes mikään hotsita..apua voi hakea koulun terveydenhoitajalta ja jutella ongelmasta tai hakeutua tk lääkärille kyllä ne ottaa vakavasti .
- Anonyymi
Mä tein ADHD testin ja se kertoi että mulla saattais olla ADHD. Ehkä sun kannattaa kokeilla samaa? https://adhd-tests.co/fi
- Anonyymi
No en ihmettele että mullakin ois tuo sama kun kerta suvussa kulkee toi kun esim veljelläni on se. Taipumusta siihen että on saamaton ettei saa aikaiseksi ei sitten oikein yhtään mitään vaan taipumus olla peiton alla makaamassa (kuin lahna konsanaan). Ei vetoa mihinkään, ei mielenkiintoa, vetelää, että koko ukko(minä siis) ihan vetelä tapaus eli ihan syntymästä asti ihan vetelä ja heikkohermoinen myös. ADHD todennäköisesti on. Tuskinpa kannattaa mennä ottamaan siitä selvää. Ihan hyvin on silti pärjätty sillai ettei liikaa kriisejä ole ollut, mut elämä on ollu sitä että usein en tee yhtään mitään.
- Anonyymi
isähän tuo välillä valittaa minulle "olet vain niin laiska".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745