Aloin polttaa uudestaan

Anonyymi-ap

Olen 37 vuotias mies. Lopetin tupakoinnin 2 viikkoa sitten. Mutta eilen aloin uudestaan. Vaimo sanoi, että olen joteknin mukvampi ja rennompi, kun poltan. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

6

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisikohan järkevämpää jättää röökit ja käyttää nikotiinia itsestään

• Anonyymi

Varmasti vieroitusoireet tekevät kiukkuiseksi ja ärtyneeksi , mutta mielummin seukkaisin tupakoimattoman kanssa, jonka henki ei haisisi tupakalle ja hampaita, ikeniä unohtamatta, peittäisi ruskea mönjä. Jos vaimo polttaa ja sinä et, haistaisit todennäköisesti samat pahat katkut suu- nieluontelosta suudellessa. Sama mönjä hampaissa ja ienrajassa. Ja olisi vaikea pitää kiinni tupakoimattomuudesta. Hampaita toki varmasti tupakoivatkin pesevät, mutta kyllä se katku sieltä keuhkoputkista puskee hengityksen läpi. Keuhkorakkulat tulehtuneet ja mustan mönjän peittämät.

Kannattaisi käyttää tupakan korvaavia tuotteita, niitä on nykyään pilvin pimein tarjolla.

• Anonyymi

Et sä oo mitään lopettanut jos oot kaksi viikkoa ollut ilman. Sori vaan tylystä kommentista, mutta sitten kun oot ollut kolme kuukautta ja enemmän olet lopettanut. Tai siis "tupakoitsijahan ei ikinä lopeta - Hän on on vaan ilman röökiä."

• Anonyymi

Koska olet nikotiini riippuvainen.Varaa aika työpaikkalääkäriin tai terveyskeskus.Pyydä saada SV-lääke resepti nikotiini rippuvuteesi. Syöt 3 kuukauden lääkekurin loppuun.Alussa tupakoit ja otat lääkkeen.Tupakka jää helposti sinä itsestään pois. Mutta syöt sen lääkekurin loppuun: Etkä ole kireä,tuskainen.Moni onnistuneena tai kaikki lääkkeen kanssa pässyt irti tupakasta.Miksi oikeasti on vaikeaa pyytää SV lääke.Tupakoinin lopetus?Terveytesi kohenee.Kuin lähestein terveys kohenee ja koti eläimien,kun eivät ole passivisia tupakoitsioita.Lisäksi kaikialla tupakotsijoiden tila on pienenetty. Parveke tupakoinit kieletty,kuin julkiset paikat ymm.Keuhko syöpä i oireile etukäteen vasta sitten kun enää ei mitään asialle voi.Sukulaiseni sai tietä on keuhkosyöpä laajalle levinnyt tupakasta,Kuoli diaknosin jälkeen 3 viikossa.Terv. Helsingistä

• Anonyymi

Et sitten kestänyt psyykkisiä viekkareita. Kun olisit malttanut odottaa niin olisi ne mennyt ohi. Mutta kun on heikko ja riippuvainen niin eihän se onnistu. Olisit käyttänyt korvaushoitoa

• Anonyymi

Minä olen omalla kohdallani huomannut myös sen, kun joskus olen ollut ilman tupakkaa viikon, pari, niin on siinä hermo tiukalla ainakin alkuun.

Eikä siihen kannata pettyä, jos ei onnistu lopettamisessa heti ensimmäisellä, tai toisellakaan yrityksellä. Joku kaunis kerta se voi onnistua.
      Ja tekee ne hyvää ne pienetkin tauot ilman tupakkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      346
      2822
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      57
      2591
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      237
      1105
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      420
      1041
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      43
      866
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      829
    7. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      8
      736
    Aihe