Kyllä Satamakatu ja rantareitti hyvin miinoitettu roiranpaskalla.Jos selkä ei taivu keräämiseen niin hävittäkää lemmikkinne ....
Koiranne ulosteet
32
673
Vastaukset
- Anonyymi
Puhumattakkaan omakotialueiden pihaliittymät ja postilaatikkojen ympäristö. Päivästä toiseen koirien paskotus paikkoina. Ei toki koske "oikeita" koiraihmisiä, keräävät lemmikkiensä jätteet, kiitos teille siitä!
- Anonyymi
ROIRA???
- Anonyymi
Aloittaja! Älä mene Satamakadulle ja Rantareitille, kävele muualla. Menne järven jäälle, siellä ei ole koiran kikkareita.
- Anonyymi
Onko aivot narikassa ja naama maskissa.
- Anonyymi
Minä voisin aloittajalle syöttää ihan kädestä pitäen pari natusta niin loppuisi tuo turhanpäiväinen kitinä🤣
- Anonyymi
Syö vaan ite natuset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö vaan ite natuset.
Kasvaako siellä hyvin omenapuu ?
- Anonyymi
Kolmekin koiraa kun joillakin siellä työntämässä pari kertaa päivässä, niin kyllähän paskaa tulee.. Viime vuonnakin Suomeen tuotu 3000 rescue koiraa, ei tietenkään ihan kaikkia Iisalmeen.
- Anonyymi
Ai rescue koirien vika? Muutko ei pasko, murto-osa koirista resceueita..
- Anonyymi
Mitenkähän tuo rescue määritellään ..voila niitä sanoa vaikka palatsikoiriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän tuo rescue määritellään ..voila niitä sanoa vaikka palatsikoiriksi.
Tai seropi, eli SEkaROtuinen PIski.
- Anonyymi
Entäpäs kun itse änkeet joka päivä? Et sinäkään mikkää umpipullukka ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänä lisänä ainakin Rantapolulla ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpäs kun itse änkeet joka päivä? Et sinäkään mikkää umpipullukka ole!
Siis änkäesinkö kävelypolulle , en minä ilikkeesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan tällä alueella useita.
- Anonyymi
Oli hirvee ihmislietteen haju eilen kun kauppaan yritin mennä. Koko tienoo lemusi, on se vaan tuo laitos karmee paikka lemukkia levittämään.
- Anonyymi
Kumma juttu kun minua ei haittaa koirien jätökset, en ole edes astunut kengälläni niihin.
- Anonyymi
Kunnon koiravero taas voimaan, tuhat euroa vuodessa, niin loppuu paskat poluilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon koiravero taas voimaan, tuhat euroa vuodessa, niin loppuu paskat poluilta.
Koiravero on poistettu kaikkialta, ei kannata kerätä. Enemmän työtä kuin hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiravero on poistettu kaikkialta, ei kannata kerätä. Enemmän työtä kuin hyötyä.
Vähemmän niitä sossutoemisto mahtasi hyväksyö maksettavakseen.
Sehän maksaa kaekki menot tupakasta lähtien.
- Anonyymi
Koira koira kikkareet haittaa niin muovipussi mukaan ja keräämään niitä kikkareita. Hyötyliikuntaa kun kävelee rantaraitin päästä päähän ja noukkii kikkareet, pysyy selkä notkeana. Hopihopi.
- Anonyymi
Kerääppä ite, iha ite jos koirallasi paskotat paikat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerääppä ite, iha ite jos koirallasi paskotat paikat!
Ei kerkiää eikä viitsi kumarrella. Lunta potkasen joskus päälle.
- Anonyymi
Jassoo se taas alkoi,vaikka ei ole vielä edes kevät.
- Anonyymi
Sessu saa kakata mihin tykkää..
- Anonyymi
Mitenhän hoitavat Ukrainassa tän koiranpaska ongelman?
- Anonyymi
Pitääkö paikkansa, että koira ei asetu paskalle miten päin sattuu, vaan kuono osoittaa maan magneettikentän suuntaisesti, tai jotain sen tapaista? Muistelen joskus lukeneeni jonkun artikkelin aiheesta.
- Anonyymi
Osa koiran ulkoiluttajista kerää kikkareet . Arvioisin että hieman alle puolet on niitä jotka jättää keräämättä. Eivät viitsi edes koiraa seurata milloin kikkareen teko alkaa ja ohjata koiraa pois kulkuväylältä tai ottaa edes joku oksanpätkä jolla vipata kikkareet pois ojan puolelle jos ei viitsi kerätä pussiin.
- Anonyymi
Kesällä kerään, talvella en. Vois ihmiset opetella myös maatumattomat jätteet "keräämään" roskiin. Ei luulis olevan vaikeeta. Koiran paska maatuu, ne muovit ja tupakin tumpit eivät.
- Anonyymi
Minä kerään kesällä ja talvella, joskus jätän keräämästä jos koira tekee tarpeensa johonkin pusikkoon mihin ei ihminen juurikaan kävele.
- Anonyymi
Olen pyrkinyt pitämään auton siistinä, heitän roskat ikkunasta
- Anonyymi
Huono provo, keksi parempi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762