Mies mikä on sinun lemppari

Anonyymi-ap

Tv-sarja? Ja elokuva? Saa olla myös suoratoistopalveluista.

34

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Prison break oli kyllä helmi, mutta jo nähty. Ajankohtaisista sarjoista korealainen taxi driver on hyvä. Leffoista It follows jäi mieleeni todella pelottavana ja ahdistavana kokemuksena mutta se oli silti omalla tavallaan mielenkiintoinen. Devil's pass kuuluu parhaimmistoon.

      • Anonyymi

        Minäkin tykkäsin tuosta Prison breakista aikoinaan tosi paljon! Muita nuista mainitsemistasi en ole tainnut vielä katsoa. ap


    • Anonyymi

      No ei ainakaan Salatut elämät. Brittisarjat on hyviä. Avara luontosarjat. Elokuvat...

    • Vikings, vaikka ei kovin historiallisesti autenttista olekaan.

    • Anonyymi

      Vanha sarja 60-luvulta, prisoner. Nykyään vieläkin ajankohtaisempi. Leffoista punainen viulu.

    • Anonyymi

      Sehän oli tämä pieni haloo preerialla. Siinä oli näet nämä ingalsin perhe hevon kuusessa asumassa ja viddumainen kauppias kuzetti koko ajan.😅😅

      • Anonyymi

        Jos tämä televisiosarja sijoittuisi Suomeen, niin mikä paikkakunta olisi tälle oikea kuvauspaikka? Tuli vaan mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä televisiosarja sijoittuisi Suomeen, niin mikä paikkakunta olisi tälle oikea kuvauspaikka? Tuli vaan mieleen

        Toi noi Rauma varmaan 😅


      • Anonyymi

        Mitä tuo z joka paikkaan on?

        Pidämme Suomessa jokaista joka kirjoittaa z-kirjainta ilman kontekstista viittausta johonkin, ryysynä, pietarinryysynä tai ryysymielisenä eli ihmisten murhaajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi noi Rauma varmaan 😅

        Sovitaan näin, Rauma on muuten trauma Tampereen kielellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan näin, Rauma on muuten trauma Tampereen kielellä

        Lenin-museoko siellä z-kirjainta viljelee??? Läntisen maailman ainoa lenin-memorial!!!! Tampere tappaa ukrainalaisia!


    • Enpä tuota tösötintä paljon kattele, niin en seuraa sarjojakaan. Toki jos jotain katson, niin sen on joku dokkari, yleensä Natikalta siis.
      Lempparileffoja on useampiakin, mutta kyllä se ai-nainen ykkönen on RIta Hayworth - Avain pakoon. Maailman paras leffa. Ikinä.

    • Anonyymi

      Sinäkö muIkunimijä päätät mistä minun lempisarja saa olla? Johan on tyyppi!

    • Anonyymi

      En katso mitään. Pelottaa kun olen niin tylsä että mitä tekisimme yhdessä naisen kanssa. Olen hiljainen pohdiskelija.

      • Anonyymi

        ja on kai se vähän outoa jos ei kiinnosta sarjat ja elokuvat. Olen liian outo sille naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja on kai se vähän outoa jos ei kiinnosta sarjat ja elokuvat. Olen liian outo sille naiselle.

        Mitä outoa noissa aiheissa on? Mä olen samanlainen mies kun mun aika ei riitä tv:n edessä lojumiseen eikä sellainen laiskuus ole mun heiniä.


    • Anonyymi

      En katso sarjoja.

    • Anonyymi

      Areenasta katsoin Peaky Blindersin viimeksi.

    • Anonyymi

      Merilinja

      • Anonyymi

        Se oli hyvä sarja 70 luvulta. Perämies Baines, kapteeni Onedin...


      • Anonyymi

        Mikä ihme? Never heard!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En ole kuin jonkun harvan kerran kattonu töllötintä n. 2,5 vuoden sisällä. Ruotsalaisdekkarit on hyviä. Tosi harvoin nykyisin elokuvia katson. Useampia vanhempia hyviä.

    • Anonyymi

      Niin, ja luonto-ohjelmat ja dokkarit.

    • Anonyymi

      Mr Lotharin leffat on hyviä, niissä on jännittävä juoni

      • Anonyymi

        Niitä en ole koskaan katsonut, enkä aiokaan katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä en ole koskaan katsonut, enkä aiokaan katsoa.

        Sama. Lothar on vanhainkotien suosikki.


    • Vanhassa vara parempi. Seinfeld, Frasier ja South Park.

      Leffoja ois joku 20 - 30 kpl joten en sano mitään. Punaisena lankana ehkä elokuvat jotka saavat herkistymään.

    • Anonyymi

      Molemmat yp tai ph... Tv:tä en katso ja ja leffoja en ehdi katsoa kun luen kirjoja.

    • Anonyymi

      Monia mutta tuo Karppi, pidin tuosta kyllä Deadwind englanninkielinen nimi tuolle.

      Mutta elokuvista jäi mieleen tuo norjalaisten Troll, hyvin tehty hauska juttu missä vahingossa herättävät jonkin jättimäisen metsän peikon.

      Peikkoja peiton alle!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe