Tv-sarja? Ja elokuva? Saa olla myös suoratoistopalveluista.
Mies mikä on sinun lemppari
34
62
Vastaukset
- Anonyymi
Prison break oli kyllä helmi, mutta jo nähty. Ajankohtaisista sarjoista korealainen taxi driver on hyvä. Leffoista It follows jäi mieleeni todella pelottavana ja ahdistavana kokemuksena mutta se oli silti omalla tavallaan mielenkiintoinen. Devil's pass kuuluu parhaimmistoon.
- Anonyymi
Minäkin tykkäsin tuosta Prison breakista aikoinaan tosi paljon! Muita nuista mainitsemistasi en ole tainnut vielä katsoa. ap
- Anonyymi
No ei ainakaan Salatut elämät. Brittisarjat on hyviä. Avara luontosarjat. Elokuvat...
Vikings, vaikka ei kovin historiallisesti autenttista olekaan.
- Anonyymi
Vanha sarja 60-luvulta, prisoner. Nykyään vieläkin ajankohtaisempi. Leffoista punainen viulu.
- Anonyymi
Sehän oli tämä pieni haloo preerialla. Siinä oli näet nämä ingalsin perhe hevon kuusessa asumassa ja viddumainen kauppias kuzetti koko ajan.😅😅
- Anonyymi
Jos tämä televisiosarja sijoittuisi Suomeen, niin mikä paikkakunta olisi tälle oikea kuvauspaikka? Tuli vaan mieleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä televisiosarja sijoittuisi Suomeen, niin mikä paikkakunta olisi tälle oikea kuvauspaikka? Tuli vaan mieleen
Toi noi Rauma varmaan 😅
- Anonyymi
Mitä tuo z joka paikkaan on?
Pidämme Suomessa jokaista joka kirjoittaa z-kirjainta ilman kontekstista viittausta johonkin, ryysynä, pietarinryysynä tai ryysymielisenä eli ihmisten murhaajana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi noi Rauma varmaan 😅
Sovitaan näin, Rauma on muuten trauma Tampereen kielellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan näin, Rauma on muuten trauma Tampereen kielellä
Lenin-museoko siellä z-kirjainta viljelee??? Läntisen maailman ainoa lenin-memorial!!!! Tampere tappaa ukrainalaisia!
Enpä tuota tösötintä paljon kattele, niin en seuraa sarjojakaan. Toki jos jotain katson, niin sen on joku dokkari, yleensä Natikalta siis.
Lempparileffoja on useampiakin, mutta kyllä se ai-nainen ykkönen on RIta Hayworth - Avain pakoon. Maailman paras leffa. Ikinä.- Anonyymi
Sinäkö muIkunimijä päätät mistä minun lempisarja saa olla? Johan on tyyppi!
- Anonyymi
En katso mitään. Pelottaa kun olen niin tylsä että mitä tekisimme yhdessä naisen kanssa. Olen hiljainen pohdiskelija.
- Anonyymi
ja on kai se vähän outoa jos ei kiinnosta sarjat ja elokuvat. Olen liian outo sille naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja on kai se vähän outoa jos ei kiinnosta sarjat ja elokuvat. Olen liian outo sille naiselle.
Mitä outoa noissa aiheissa on? Mä olen samanlainen mies kun mun aika ei riitä tv:n edessä lojumiseen eikä sellainen laiskuus ole mun heiniä.
- Anonyymi
En katso sarjoja.
- Anonyymi
Areenasta katsoin Peaky Blindersin viimeksi.
- Anonyymi
Merilinja
- Anonyymi
Se oli hyvä sarja 70 luvulta. Perämies Baines, kapteeni Onedin...
- Anonyymi
Mikä ihme? Never heard!
- Anonyymi
En ole kuin jonkun harvan kerran kattonu töllötintä n. 2,5 vuoden sisällä. Ruotsalaisdekkarit on hyviä. Tosi harvoin nykyisin elokuvia katson. Useampia vanhempia hyviä.
- Anonyymi
Niin, ja luonto-ohjelmat ja dokkarit.
- Anonyymi
Mr Lotharin leffat on hyviä, niissä on jännittävä juoni
- Anonyymi
Niitä en ole koskaan katsonut, enkä aiokaan katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä en ole koskaan katsonut, enkä aiokaan katsoa.
Sama. Lothar on vanhainkotien suosikki.
Vanhassa vara parempi. Seinfeld, Frasier ja South Park.
Leffoja ois joku 20 - 30 kpl joten en sano mitään. Punaisena lankana ehkä elokuvat jotka saavat herkistymään.- Anonyymi
South Park ja Timmyy, omaperäistä ja mielikuvituksellista. Hyvä. Sinä.
https://www.youtube.com/watch?v=trKDC_c26f4 - Anonyymi
Lappeen Ranta ja professuurit...
Anonyymi kirjoitti:
South Park ja Timmyy, omaperäistä ja mielikuvituksellista. Hyvä. Sinä.
https://www.youtube.com/watch?v=trKDC_c26f4Thanks, hyvä klippi. 😃
- Anonyymi
Molemmat yp tai ph... Tv:tä en katso ja ja leffoja en ehdi katsoa kun luen kirjoja.
- Anonyymi
Monia mutta tuo Karppi, pidin tuosta kyllä Deadwind englanninkielinen nimi tuolle.
Mutta elokuvista jäi mieleen tuo norjalaisten Troll, hyvin tehty hauska juttu missä vahingossa herättävät jonkin jättimäisen metsän peikon.
Peikkoja peiton alle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323