Ravien vaihdot sakkaa kuin Aeroflotin lentokone

Vaihdot pienenevät kovalla vauhdilla. Draamaattisesti. Oikeesti.

Hevosia ei riitä raveihin. 7 lähdön ryhmät uusi normaali.

Raveja järjestänee liian moni rata?

Mitä tässä pitäisi tehdä jotta päästäis taas kasvun uralle?

18

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raveja ja pelattavaa on nykyään aivan liikaa. Ihmisten rahat menee jääkaapissa valon säilyttämiseen ja silloin tällöin kiukaan kuumentamiseen eikä hevoset ole joka päivä mielessä.

      • Kilpailu ihmisten vapaa ajasta on kova. Ihmisillä on muutakin tekemistä kuin seurata raveja. Mut mitä pitäis tehdä jotta ravit taas ihmisiä kiinnostaisi?!


    • Tarkoitin että seitsämän valjakon ryhmät nykyään normaali. 😐

    • Eikö ravit herätä mielipiteitä? Edes kettutyttö maisia negatiivisia?! 😄

      • Anonyymi

        Yhteys on ilmeinen: toisaalla hevosurheilusta mielipiteitä on vähän ja toisaalla pelaajia on vähän. Pelikansa odottaa jotain takuupottia ennen kuin asettaa roposensa peliin. Sama kuin lottopeleissä on ollut jo kauan eli porukka herää pelaamaan vasta kun puhutaan kymmenistä miljoonista. Yksi tai pari miljoonaa voittopotissa ei riitä.


    • Toi on totta että pelikansa herää vasta kuin Jackpot.

      Numeroista. Tuossa aikaa sitten Urheilukanava televisioi keskiviikkona Toto 65 pelin. Viikon toiseksi tärkein tuote. Oli pettymys jos 500 tuhatta ei mennyt rikki. Nyt ei saada 200 tuhatta täyteen.

      Tähän ollaan tultu. Surullista mutta minkäs teet. 😐

      • Anonyymi

        Eikös se toton alamäki alkanut siitä kun Veikkaus otti ohjat ja Fintoto kärrättiin kaatikselle vai oliko se jo alkanut ennen sitä. Se puimakoneen näköinen hökötys millä voittajia, sijoja ja muita kaksareita aikanaan myytiin aiheuttaa vieläkin paukamia

        U_U


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se toton alamäki alkanut siitä kun Veikkaus otti ohjat ja Fintoto kärrättiin kaatikselle vai oliko se jo alkanut ennen sitä. Se puimakoneen näköinen hökötys millä voittajia, sijoja ja muita kaksareita aikanaan myytiin aiheuttaa vieläkin paukamia

        U_U

        Heh.

        Kyllä syöksykierre on Veikkauksen aikaan. Vaikea ala markkikoida ja siellä ei sellaista know howuta ole..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se toton alamäki alkanut siitä kun Veikkaus otti ohjat ja Fintoto kärrättiin kaatikselle vai oliko se jo alkanut ennen sitä. Se puimakoneen näköinen hökötys millä voittajia, sijoja ja muita kaksareita aikanaan myytiin aiheuttaa vieläkin paukamia

        U_U

        Kaikki pienenee kuten palkintorahat. Ihmisiä siirtyy alalta kortistoon, luulisin näin. 😔


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Kaikki pienenee kuten palkintorahat. Ihmisiä siirtyy alalta kortistoon, luulisin näin. 😔

        Feijat, Leifit ja muut Lindgrenit eivät enää istu Teboilin nurkkapöydässä laukomassa toisilleen totuuksia, korjaan osatotuuksia, taino, korkeintaan lieviä satuja, koska eihän Teboililla kukaan enää käy. Yritä siinä sitten levittää ilosanomaa mahdollisista sopujuoksuista yms. #junou


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feijat, Leifit ja muut Lindgrenit eivät enää istu Teboilin nurkkapöydässä laukomassa toisilleen totuuksia, korjaan osatotuuksia, taino, korkeintaan lieviä satuja, koska eihän Teboililla kukaan enää käy. Yritä siinä sitten levittää ilosanomaa mahdollisista sopujuoksuista yms. #junou

        Heh. Ravien mannet ihan hauskaa porukkaa. Toki eivät kaikki. Mitä nyt kerran myivät paskan hevosen. Mut se ei ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se toton alamäki alkanut siitä kun Veikkaus otti ohjat ja Fintoto kärrättiin kaatikselle vai oliko se jo alkanut ennen sitä. Se puimakoneen näköinen hökötys millä voittajia, sijoja ja muita kaksareita aikanaan myytiin aiheuttaa vieläkin paukamia

        U_U

        Jos Veikkaus antaisi Sinulle 5 tai 10 euroa pelirahaa niin tutustuisutko lajiin? Vai antaisitko olla?

        Entä jos kaupunkisi ravirata järjestäisi kuljetuksen, sisänpääsyn, käynnin tallialueella, ammattilaisen pelivihjeet sekä buffet illallisen hintaan 14,90. Voisitko hypätä kyytiin? Vai eikö edelleen kiinnosta?


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Jos Veikkaus antaisi Sinulle 5 tai 10 euroa pelirahaa niin tutustuisutko lajiin? Vai antaisitko olla?

        Entä jos kaupunkisi ravirata järjestäisi kuljetuksen, sisänpääsyn, käynnin tallialueella, ammattilaisen pelivihjeet sekä buffet illallisen hintaan 14,90. Voisitko hypätä kyytiin? Vai eikö edelleen kiinnosta?

        Eikös kaikki tuo ole Suomen lakien vastaista, sillä se kannustaa ihmisiä vedonlyöntiin. Käsittääkseni tällä hetkellä viralliset ohjeet on että ihmistä ei saa aktiivisesti houkutella paheiden pariin ja aloitteen pitää tulla aina ensin kuluttajalta/asiakkaalta. Kiinnostusta ei saa herätellä ellei asiakas tee itse aloitetta ja ole jo valmiiksi kiinnostunut. Lottojakaan ei saa kaupoissa aktiivisesti tyrkyttää, hevosista nyt puhumattakaan.

        Pelivihjeistä puheenollen Hevosurheilu -lehti on nykyään tarjolla paljon laajemmalle yleisölle kuin aiemmin. Syy on se, että lehteä tarjotaan monien kirjastojen kautta luettavaksi digitaalisena versiona ilmaiseksi. Ainoa edellytys on että omaa kirjastokortin ja hakee siihen lisätunnisteeksi PIN-koodin. Tätä kautta avautuu hevosurheilua aiemmin tuntemattomille ihan uusi ja halpa mahdollisuus. Lähtölistat koko viikon raveihin on siis saatavilla parilla hiiren klikkauksella vaikka keinutuolissa istuen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se toton alamäki alkanut siitä kun Veikkaus otti ohjat ja Fintoto kärrättiin kaatikselle vai oliko se jo alkanut ennen sitä. Se puimakoneen näköinen hökötys millä voittajia, sijoja ja muita kaksareita aikanaan myytiin aiheuttaa vieläkin paukamia

        U_U

        Tänään Toto 4 pelin vaihto 41 k, kun sen pitäisi olla 80 - 100. Alas on tultu. Vituttaa! Ja harmittaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kaikki tuo ole Suomen lakien vastaista, sillä se kannustaa ihmisiä vedonlyöntiin. Käsittääkseni tällä hetkellä viralliset ohjeet on että ihmistä ei saa aktiivisesti houkutella paheiden pariin ja aloitteen pitää tulla aina ensin kuluttajalta/asiakkaalta. Kiinnostusta ei saa herätellä ellei asiakas tee itse aloitetta ja ole jo valmiiksi kiinnostunut. Lottojakaan ei saa kaupoissa aktiivisesti tyrkyttää, hevosista nyt puhumattakaan.

        Pelivihjeistä puheenollen Hevosurheilu -lehti on nykyään tarjolla paljon laajemmalle yleisölle kuin aiemmin. Syy on se, että lehteä tarjotaan monien kirjastojen kautta luettavaksi digitaalisena versiona ilmaiseksi. Ainoa edellytys on että omaa kirjastokortin ja hakee siihen lisätunnisteeksi PIN-koodin. Tätä kautta avautuu hevosurheilua aiemmin tuntemattomille ihan uusi ja halpa mahdollisuus. Lähtölistat koko viikon raveihin on siis saatavilla parilla hiiren klikkauksella vaikka keinutuolissa istuen.

        Luulis että tommoisia tutustumis paketteja sais järjestää. Ja tuleehan paffilta tarjouksia tuon tuosta. Ja se on suomalainen. Vai ilmeisesti tuon autonomian takia heille eri lainsäädäntö?!


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Luulis että tommoisia tutustumis paketteja sais järjestää. Ja tuleehan paffilta tarjouksia tuon tuosta. Ja se on suomalainen. Vai ilmeisesti tuon autonomian takia heille eri lainsäädäntö?!

        Jos olet kivijalkamyymälöissä asioinut vaikkapa 15 vuotta sitten, niin ero on huomattava verrattuna tähän aikaan. Silloin kioskeissa kysyttiin "laitetaanko lotto", jos asiakas kävi ostamassa lehden. Nykyään niin ei saa tehdä, ellei lehden ostaja vähintäänkin vilkuile kimppaseinää eli osoita selvästi olevansa kiinnostunut ostamaan jännitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet kivijalkamyymälöissä asioinut vaikkapa 15 vuotta sitten, niin ero on huomattava verrattuna tähän aikaan. Silloin kioskeissa kysyttiin "laitetaanko lotto", jos asiakas kävi ostamassa lehden. Nykyään niin ei saa tehdä, ellei lehden ostaja vähintäänkin vilkuile kimppaseinää eli osoita selvästi olevansa kiinnostunut ostamaan jännitystä.

        "Rahapelien markkinointi on kielletty muualla kuin sellaisissa erityisissä pelisaleissa, pelikasinoissa ja raviradoilla, joihin pelit tai niiden myyntipiste on sijoitettu, jos peleihin on pelisääntöjen antamisen yhteydessä todettu liittyvän erityinen pelihaittojen vaara. Pelaajille voidaan kuitenkin antaa tietoa tällaisten pelien pelikohteista, pelipaikoista, peliehdoista, pelimaksuista, voittojen todennäköisyydestä ja voitoista."

        Toisin sanoen normikaupoissa Veikkauksen peleistä saa antaa tietoa jos asiakas kysyy, mutta markkinoida ei saa. Pelisalit, kasinot ja raviradat on poikkeus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet kivijalkamyymälöissä asioinut vaikkapa 15 vuotta sitten, niin ero on huomattava verrattuna tähän aikaan. Silloin kioskeissa kysyttiin "laitetaanko lotto", jos asiakas kävi ostamassa lehden. Nykyään niin ei saa tehdä, ellei lehden ostaja vähintäänkin vilkuile kimppaseinää eli osoita selvästi olevansa kiinnostunut ostamaan jännitystä.

        Ei pelaaja lotolla ja kenolla asioitaan ryssi. Nopeatempoiset pelit ongelmia aiheuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe