Yskivät ihmiset

Anonyymi-ap

Jumankauta kun ihmiset ei ymmärrä kun tullaan kauppoihin yskitään ja pärskitään ja räkitään. Viime lauantainakin tokmannilla nuori ja pyöreä nainen yski niin paljon kassalla ei nenäliina,ei kättä suun edessä, kaikki basillit lensi joka puolelle. Sit kauppajonossa tullaan ihan niskan takaa kun tarttis pitää väliä ainakin 1m. Nyt on niin paljon joka tautia liikkeellä et täytyy sit pistää ainakin maskia eikä toisia tartuttaa.
On koronaa,on influenssaa, on RS virusta mikä iskee myös aikuisiin ja kaikkea muuta
PYSYTÄÄN POIS KAUPOISTA KIPEENÄ

7

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitää itse suojautua. Puolikuollutkin kävelee puolittain.

• Anonyymi

Jos itsellä on maski ja sillä yskivällä ei niin ei se maski sua suojaa, pitää olla molemmillavmaski

• Anonyymi

Kenenkään ei tarvitse käyttää mitään maskia ihmisten ilmoilla, kaupassa ym. Ei ole koskaan tarvinnut eikä tarvitse vastakaan. Immuunipuolustusta kannattaa treenata ja altistaa itseään aika ajoin, niin taudit ei tule päälle niin herkästi ja jos tulisikin, niin huomattavasti lyhytkestoisempana ja lievempänä. Vain typerät hysteerikot kiljuu maskien perään, pelkurit, pakenijat, piilottelijat, LAMPAAT!

• Anonyymi

Onhan sulla varmasti neljä piikkiä suojanasi. Vai etkö luota niihin

• Anonyymi

Samaa mieltä. Pysytään kipeinä kotona.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole ensimmäistäkään piikkiä. Olen sen verran allerginen että en oo ottanut. Pahimpana aikana käyttänyt maskia ja liikkunut tosi vähän missään. Enkä vieläkään liiku muuta kuin on pakko. Kauppa,terkkari, sairaala ym.
      Rokotusten kaikkia haittoja ei oo julkaistu mitä niistä voi tulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      72
      955
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      254
      881
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      821
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe