Kävin Kelasssa

Anonyymi-ap

KÄVIN KELASSA
Nelinkertaistuneen sähkölaskun maksettuani, päätin pyytää apua Kelalta. Asiallisen tuntuinen ja ystävällinen oli virkailija, jonka kanssa asioin. Oman elämäni auki kirjoitus tuntui alentavalta ja vaivaannuttavalta.
Niinpä keskeytin kuulustelun ja aloin pakata reppuani.
Virkailija ihmetteli, mikä meni väärin, kun halunnut jatkaa kerjäämistäni.
Asiointiin tullessani, käytävällä pomppi ilosta nuorehko musta mies. Rutinoitunut kävijä luultavasti. Hänen pois lähtiessään tuli vielä toinen virkailija ovelle saattelemaan, kysyi, palvelimmeko häntä riittävän hyvin.
Minä kasailin vähäpuheisena kamppeitani ja kas ovella oli vartija tunnuksia luisuilla hartioillaan roikotteleva, aran oloinen, epävarma, miltei nurin kustava saattomies.
Eipä jäänyt yhtä imelä olo siitä käynnistä, vrt. edellä mainitsemani mustanaamainen huollettava.

12

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      .. ja sitten sinä heräsit.

    • Anonyymi

      Tuollainen se on kohtelu köyhälle, aina ollut,iät ajat.

    • Anonyymi

      Mäkin oon kelan asiakas. Oon ollu tyytyväinen. Ei tarvii aamulla herätä mihinkään töihin tai muuhun. Suosittelen muillekin kanssa kulkijoille. Nauttikaa elämästä, kela turvananne.

    • Anonyymi

      Ma tukkaa kela kans!

    • Anonyymi

      Joo, mäkin täs makailen sohvalla ja kelaan yhteiskunnalta massia.
      Mikäs on makailles kun akka lähti jo ennen kuutta töihin ja tuo leipää, lihaa ja kaljaa tullessaan.
      Keväällä sitten taas taas lähden raksalle kavereiden kans hengailee ja anssipäiviä kerryttään.

      • Anonyymi

        Ennen anssipäiviä viettäessä pilkilläkin kävin, mutta nyt jo vi##ttaa viimaiselle järvelle lähteä mustaa reikää kyttäämään.
        Paljon mukavampaa on sisällä lämpimässä nakella Tapio siivuja oluen joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen anssipäiviä viettäessä pilkilläkin kävin, mutta nyt jo vi##ttaa viimaiselle järvelle lähteä mustaa reikää kyttäämään.
        Paljon mukavampaa on sisällä lämpimässä nakella Tapio siivuja oluen joukkoon.

        Minä kyttään ihan kotona mustaa reikää.


      • Anonyymi

        Ei sulle ja pojille mitään kunnollisia anssipäiviä kerry kun pitää akan lihat ostaa.


    • Anonyymi

      ...ja sitten sinäkin heräsit

    • Anonyymi

      teollisuusliitolta tuli lakkovaroitus

    • Anonyymi

      Olet kommunistien uhri

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe