Millaista palautetta saat muilta naisilta livenä ja somessa?

Anonyymi-ap

Miten olemustasi, ulkonäköä, persoonaa ja tekemisiäsi kommentoidaan?

15

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääasiassa negatiivista, ehkä 90 %, jollei ystäviä lasketa.

    • Anonyymi

      Yleensä ei mitenkään. Kukaan ei jostain syystä juuri ikinä kommentoi mua. Joskus on sanottu negatiivista, useimmiten liittyy johonkin missä olisi sanojan mielestä pitänyt toimia toisin. Muutaman kerran on sanottu ulkonäöstä ja vaatetyylistä, sekin negatiivista kyllä.

      • Anonyymi

        Ei muakaan toki jatkuvasti kommentoida, mutta silloin kun joku jotain sanoo, se on melkein aina negatiivista. Parempi kun ei sanottaisi mitään.


    • No palstoilla sekä että, muussa somessa en juuri hengaile. Irl en ole pitkiin aikoihin ollut tilanteissa missä kukaan kommentoisi mitään noista. Kukaan siis.

      En tiedä mitä minusta ajatellaan? Olemuksestani, ulkonäöstäni, persoonastani tai tekemimisistäni. 🤷🏼‍♂️

    • Anonyymi

      Mielestäni ulkonäköä ei kannata kommetoida jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.
      Pari kommenttia on jäänyt mieleen. Hyvää ihoa ja kauniita silmiä on mm heteronaiset kehuneet.

      Parhaimmat puoleni ovat kyllä luonteessa, kun vain löytyis sellainen joka näkee ne ja osaa arvostaa. Oon melkoisen immuuni ulkonäkökehuille ja somen kehuskeluhypetysringit varsinkin naisten kesken aiheuttaa lähinnä ärsytystä.;)

      • Anonyymi

        "Mielestäni ulkonäköä ei kannata kommetoida jos ei ole mitään hyvää sanottavaa."
        Tästä samaa mieltä. Osoittaa että kommentoija on ilkimys ja tollukka, jolla ei ole edes peruskäytöstapoja. Mun ei tulisi mieleenkään sanoa kenenkään ulkonäöstä pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mielestäni ulkonäköä ei kannata kommetoida jos ei ole mitään hyvää sanottavaa."
        Tästä samaa mieltä. Osoittaa että kommentoija on ilkimys ja tollukka, jolla ei ole edes peruskäytöstapoja. Mun ei tulisi mieleenkään sanoa kenenkään ulkonäöstä pahaa.

        Väitämpä että huonot käytöstavat liittyy usein koulutuksen vähäisyyteen. Ehkäpä myös miesten maailmasta poimittua joillakin. Tapa kommentoida esineellistävästi vartaloa vaikkapa luonteen sijaan jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitämpä että huonot käytöstavat liittyy usein koulutuksen vähäisyyteen. Ehkäpä myös miesten maailmasta poimittua joillakin. Tapa kommentoida esineellistävästi vartaloa vaikkapa luonteen sijaan jne.

        Mun ulkonäköä kommentoineilla on ollut yliopistokoulutus. Sama koskee muitakin huonoja käytöstapoja. En tiedä mistä ovat poimineet eikä kiinnostakaan tietää. Kommentoinnit on omalla vastuulla joka tapauksessa.


      • Anonyymi

        Mä taas tykkään positiivisesta ja iloisesta tunnelmasta. Se syntyy mm. kohteliaasta käytöksestä, toisten huomioimisesta. Eniten positiivista huomiota saan ulkomailla, täälläkin omissa porukoissa ja tietyissä piireissä. Romantiikkakin alkaa kauniilla sanoilla, miten se oikeestaan vois muuten alkaakaan🤔 Sanon usein kaunista muille, kavereille, työpaikalla, tutuille, vieraammillekin. Sillä tavalla luodaan yhteys ihmisten välille ja yhteys voi aina olla jonkin alku. Tai mitä siitä vaikkei oliskaan, kaikille tulee hyvä mieli. Haukkumisella ei kukaan saavuta mitään, se on varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas tykkään positiivisesta ja iloisesta tunnelmasta. Se syntyy mm. kohteliaasta käytöksestä, toisten huomioimisesta. Eniten positiivista huomiota saan ulkomailla, täälläkin omissa porukoissa ja tietyissä piireissä. Romantiikkakin alkaa kauniilla sanoilla, miten se oikeestaan vois muuten alkaakaan🤔 Sanon usein kaunista muille, kavereille, työpaikalla, tutuille, vieraammillekin. Sillä tavalla luodaan yhteys ihmisten välille ja yhteys voi aina olla jonkin alku. Tai mitä siitä vaikkei oliskaan, kaikille tulee hyvä mieli. Haukkumisella ei kukaan saavuta mitään, se on varmaa.

        Hyvään kannattaa keskittyä ja miettiä omaa ulosantiaan toisten seurassa. Some taas henkii paljon tekopirteää ja oman elämän kaunistelua monen kohdalla. Ei se mikään yllätys sinänsä ole, kun monet siellä myyvät myös omia palveluitaan ja brändiään jne.


    • Anonyymi

      Harvoin kukaan kommentoi mitään. Enemmän ehkä baarissa saa huomiota ja "kehuja". Ja totta kai oma äiti (olen 36v) jaksaa aina kommentoida jos näytän väsyneeltä tai olen lihonut/laihtunut 🙄. Jeeeeees....

      • Anonyymi

        Ei ole kokemusta mutta miten monilla onkaan tuollainen vanhempi. Jopa pahempia. Mikähän siinä on kun pitää omaa lastaan arvostella. Onkohan noissa "näytät väsyneeltä. Olet laihtunut ym" jokin huoli taustalla, vai puhdasta kritisointia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kokemusta mutta miten monilla onkaan tuollainen vanhempi. Jopa pahempia. Mikähän siinä on kun pitää omaa lastaan arvostella. Onkohan noissa "näytät väsyneeltä. Olet laihtunut ym" jokin huoli taustalla, vai puhdasta kritisointia?

        Mä en edes tajunnut asiaa ennen kun oma puoliso sanoi että sitä ärsyttää kun mun mutsi aina kommentoi mun ulkonäköä. Se on aina kyllä tuntunut pahalta, on se sitten "kehu" laihtumisesta tms (163/74kg), eli on kai sitä ylipainoa, vaikka mielestäni näytän aika sopusuhtaiselta siltikin. Luulen että toi on joku sen sukupolven opittu tapa puhua muille naisille 🙄. Huomautin siitä kerran ja siitä se sota sitten syttyi. Sanoin että en halua että se jatkuvasti kommentoi onko joku lihonut tai laihtunut, varsinkin nyt kun on oma pieni tytär mukana kuulemassa.


    • Anonyymi

      Mua on jotkut naiset sanoneet kauniiksi (viimeksi tänään) ja se kyllä ilahduttaa aina vaikka mielummin kuulen kehuja persoonastani. :) Lempeäksi ja empaattiseksi ja ystävälliseksi on kehuttu. Kehun muitakin ihmisiä paljon, joten tuntuu kivalta kuulla kauniita sanoja myös itsestä.

    • Anonyymi

      On tullut ihan positiivista palautta, silmiä ja pusuhuulia usein kehuttu:) Negaa en muista oikeastaan yhtään. Ihan tavis ja perusnainen oon, tavalliset vaatteetkin. Luonnetta yleensä kehutaan vasta tuttujen kesken, no ylläri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe