kun ostan linnanmäen rannekkeen, mutta se päivä tulee kun sinä teet niinkun minä sanon.
Ei ehkä tule sitä päivää
33
96
Vastaukset
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣tipuin! En ikinä
- Anonyymi
Kyllä muuten varmasti teet ja joudut vielä maksaan siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennnnn..
En en .... en! 😘🖕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko maksaa luonnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko maksaa luonnossa?
Et voi maksaa luonnossa kun se kuuluu asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko maksaa luonnossa?
Ei oo multa tää😾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi maksaa luonnossa kun se kuuluu asiaan.
Sen laitto joku mustis😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen laitto joku mustis😄
Ihan ap kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ap kyseessä.
Eikun ei.
- Anonyymi
Että huu keers. Tapahtu väärinymmärrys olen ap ja se siitä sitten.
- Anonyymi
En muuten varmaan tee. Et tiedäkään millaisen jästipään saisit, jos homma etenisi siihen pisteeseen 😏
- Anonyymi
Tiedätkö sä millaisen saat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sä millaisen saat?
Tiedän. Toisen samanlaisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Toisen samanlaisen.
Niin ja sitten onnellisen liiton salaisuus numero 555 on joustavuus ja taipua minun tahtoon. Happy wife happy life, ne katsos sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja sitten onnellisen liiton salaisuus numero 555 on joustavuus ja taipua minun tahtoon. Happy wife happy life, ne katsos sanoo.
Tai sitten vain luulet saaneesi tahtosi läpi 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten vain luulet saaneesi tahtosi läpi 😉
Älä tuu ton vink silmän kanssa. Se ärsyttää.
- Anonyymi
Ei tule
- Anonyymi
Tuleepas.
- Anonyymi
Päivän paras. Voin ostaa sulle mies sen rannekkeen, kun kuitenkin oot niin saita ettet ite sitä osta vaikka oot aina halunnut.
Varmaan vanhempaskaan ei ostanut vaan sano et joudut ostaan viikkorahasta..- Anonyymi
En ole saita, en vaan osta mitään mitä en oikeasti tarvitse. Ehkä joskus kyllä ostan mutta hyvin hyvin harvoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole saita, en vaan osta mitään mitä en oikeasti tarvitse. Ehkä joskus kyllä ostan mutta hyvin hyvin harvoin.
😆
Osta sit se ranneke sä nimittäin tarvisit kunnon kieputusta ja tuhlaamissessiota. Osta hattarakin ja lakua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆
Osta sit se ranneke sä nimittäin tarvisit kunnon kieputusta ja tuhlaamissessiota. Osta hattarakin ja lakua.Niin no varmaan kuullostaan kun noin sanoin että olen saita mutta en ole. Säästän ja siksi että saan asiat mitä haluan ja minkä eteen teen kaikkeni. Tällä hetkellä säästän sillä etten tuhlaa itseesi juurikaan mutta annan kyllä eräille enemmän kun pitäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no varmaan kuullostaan kun noin sanoin että olen saita mutta en ole. Säästän ja siksi että saan asiat mitä haluan ja minkä eteen teen kaikkeni. Tällä hetkellä säästän sillä etten tuhlaa itseesi juurikaan mutta annan kyllä eräille enemmän kun pitäisi.
eli olen saita sillon kun on kyse musta mutta läheisiin tuhlaan paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli olen saita sillon kun on kyse musta mutta läheisiin tuhlaan paljon
ja minun autoon. Se kuuluukin läheisiin, tykkään siitä hulluna.
- Anonyymi
Pompi vaan muiden pillien tahtiin kuten tähän mennessäkin tehnyt ei susta muuhun ole kuin käskyläiseksi
- Anonyymi
Et tiedä yhtään kuka olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä yhtään kuka olen.
Tiedän ihmisluonnosta sen verran että tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Yleensä yhteiskunnan hyljeksimät työttömät luuserit joille elämäniloa tuottaa netissä larppaaminen ja kelan massit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ihmisluonnosta sen verran että tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Yleensä yhteiskunnan hyljeksimät työttömät luuserit joille elämäniloa tuottaa netissä larppaaminen ja kelan massit
En käy kelan massilla. Olen raskaan työn raavas= täysikasvuinen nauta, raataja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käy kelan massilla. Olen raskaan työn raavas= täysikasvuinen nauta, raataja.
Uskoo ken tahtoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo
Ken on niin itseään täynnä että ihan sama mitä se uskoo.
- Anonyymi
No huh huh😂😂😂🤭
- Anonyymi
Ompas täällä kovaa settii😎
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019